Ampelea conserve

a Trieste, dele grandi industrie el negozietto soto casa: de una volta e de oggi
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Ampelea conserve

Messaggio da babatriestina »

Trovo citata in forum l'Ampelea conserve di pesce a proposito di Pirano, ma oggi riordinando ho trovato questo temperino omaggio:
AMPELEA LE MIGLIORI CONSERVE DI PESCE
Immagine

conservifici s a Trieste
Immagine
e per datarlo, c'è lo stemma reale dei Savoia!
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Ampelea conserve

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Trovo citata in forum l'Ampelea conserve di pesce a proposito di Pirano, ma oggi riordinando ho trovato questo temperino omaggio:
AMPELEA LE MIGLIORI CONSERVE DI PESCE
conservifici s a Trieste
e per datarlo, c'è lo stemma reale dei Savoia!
Mi credo che l'Ampelea sia de Capodistria. Durante la guera la zogava balon contro la Triestina. Go contà che qua go crompà una scatola de sardine Ampelea di Koper.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ampelea conserve

Messaggio da babatriestina »

per quel me sorprendi che xe scrito Trieste


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ampelea conserve

Messaggio da babatriestina »

vedo de aprofondir, e comincio cussì:
L'azienda che nel 1886 era stata acquistata dalla Banca Anglo-Austriaca, rilevata poi dalla Società italiana S.A. Conservifici , passata poco dopo nelle mani della società triestina Alessia, la quale, dopo aver annesso anche la fallita Torregiani, nel 1930 assunse il nome di Ampelea S.A. Conservifici. Denominazione che mantenne fino al 1947, quando venne dapprima denominata in Ex Ampelea e poi in Delamaris.

la ditta che la gaveva comprada iera triestina, e se parla dela fabrica de Isola. Quindi, impianti a Isola e sede societaria a Trieste. Temperin trovado a Trieste, nei cassetti dei ordegni de mio papà.

Legio che la gaveva anche un stabilimento a Rovigno


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Ampelea conserve

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto:vedo de aprofondir, e comincio cussì:
L'azienda che nel 1886 era stata acquistata dalla Banca Anglo-Austriaca, rilevata poi dalla Società italiana S.A. Conservifici , passata poco dopo nelle mani della società triestina Alessia, la quale, dopo aver annesso anche la fallita Torregiani, nel 1930 assunse il nome di Ampelea S.A. Conservifici. Denominazione che mantenne fino al 1947, quando venne dapprima denominata in Ex Ampelea e poi in Delamaris.

la ditta che la gaveva comprada iera triestina, e se parla dela fabrica de Isola. Quindi, impianti a Isola e sede societaria a Trieste. Temperin trovado a Trieste, nei cassetti dei ordegni de mio papà.

Legio che la gaveva anche un stabilimento a Rovigno
Scusa, susa, che go sbalià. Naturalmente iera Isola.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Ampelea conserve

Messaggio da Piereto »

Come xe el colegamento tra l'Ampelea e l'Arrigoni e tra Ferruccio Ricordi alias Teddy Reno?


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Ampelea conserve

Messaggio da Piereto »

Go scoperto che la Arrigoni primaria società conserviera italiana ga comprà la Ampelea de Trieste. La famiglia romana Signorinetti iera proprietaria dell'Arrigoni e l'ingegner Giorgio Merk triestin ,che el iera el diretor generale della Arrigoni, el ga sposà una Signorinetti, da cui xe nato Teddy Reno cioè Ferruccio Merk, italianizà in Ricordi. I Merk abitava in villa al termine de Via Ruggero Manna con la scala dei Lauri.
villa merk.jpg
villa merk.jpg (14.03 KiB) Visto 1386 volte


Torna a “Industrie e comerci”