negozi che verzi, negozi che sera..

a Trieste, dele grandi industrie el negozietto soto casa: de una volta e de oggi
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Zigolo ha scritto:
babatriestina ha scritto:pallina unica 70
In pìe al banco 50, diese lire in più per el cono speciale e, propio volendo sbregar, vinti o trenta lire de pana...
ma questo za dopo, perchè co andavo alle elementari mama me cioleva el cono de 10 lire, al massimoq uel de 20. Quel de 50 iera solo per occasioni speciali.
un giorno ghe go domandado Un de 10 mistro frutta e i me ga comentado "assai ghe ariverà de tuti i frutti"
Notar che i gelati de frutti dipendeva dele stagioni: limon tuto l'anno, in estate fragola e lampon, e solo dopo come gran novità xe arivai de albicocca, pesca banana e melon.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Noi passavimo de là tute le domeniche per andar de mio nono, quela volta perlopiù se andava a piedi per risparmiar, ierimo in 5 e el tram costava 20 lire a persona e quela volta iera tante. D'inverno co mio papà gaveva do soldi, el ne cioleva la panna, no iera gelati e de estate el cono con una bala. Qualche rara volta, co iero un poco più grande e mia sorela andava zà per conto suo, el cioleva una cassata taiada a metà epr mi e mia mama e a mio fradel el cono. Per lui, niente.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

scuseme, go pensado al solo gelato e non all'"istituzion" :?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

te son scusado, e "fra qualche anno" anche ti te gaverà i tuoi ricordi e i tui loghi "de tradizion" come tutti..... :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Duo nomi novi in città...

Messaggio da Nona Picia »

Anzi doveria dir tre, ma de uno, la Luvata, se saveva zà. In corso Saba, al posto dell'Universaltecnica, dovessi verzer ai primi de novembre una ditta sportiva, la Cisalfa e in marina al posto de Spangher vegnerà un local che dovessi ciamarse se no sbaglio, la mia memoria recentissima no xe el massimo
e no go el giornal soto i oci, Rossopomodoro.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Son contento delle nove aperture, ma me fa strano che el negozio sportivo possi za verzer a Novembre ... a meno che non i gabbi fato le modifiche del negozio a serrande sbassade, de fora non me son acorto de gnente.
Per l'ex Spangher, se parla de 2010, ma in quela posizon xe za diversi ristoranti, per cui o te se differenzi coi menù o te son uno tra cento :roll:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

AdlerTS ha scritto:Son contento delle nove aperture, ma me fa strano che el negozio sportivo possi za verzer a Novembre ... a meno che non i gabbi fato le modifiche del negozio a serrande sbassade, de fora non me son acorto de gnente.
Cossa te vol, cussì disi el giornal..... :roll:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

copio/incollo ANSA
Sara' trasferita la stampa de 'Il Piccolo' di Trieste e il 'Messaggero Veneto' di Udine della societa' Editoriale Fvg del Gruppo Espresso.

Due le possibili sedi individuate: ad Amaro (Udine) oppure a Padova. I sindacati ritengono questa decisione 'paradossale e contraddittoria', anche alla luce della chiusura in attivo del bilancio 2008 e degli utili raggiunti negli ultimi anni. I lavoratori interessati dalla delocalizzazione saranno infatti costretti a trasferirsi.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:copio/incollo ANSA
Sara' trasferita la stampa de 'Il Piccolo' di Trieste e il 'Messaggero Veneto' di Udine della societa' Editoriale Fvg del Gruppo Espresso.

Due le possibili sedi individuate: ad Amaro (Udine) oppure a Padova. I sindacati ritengono questa decisione 'paradossale e contraddittoria', anche alla luce della chiusura in attivo del bilancio 2008 e degli utili raggiunti negli ultimi anni. I lavoratori interessati dalla delocalizzazione saranno infatti costretti a trasferirsi.
xe quel che scrivevo qua:

Inveze sulle edicole ghe xe un comunicato che i pensa de stamparlo fora sede, imagino per sparagnar, e che i edicolanti protesta che el sarà in distribuzion più tardi. Ovviamente, no dubito che per arivar a Trieste dele stamperie el ariverà in camion su strada.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

Ve ricordè in Barriera el Supermercato delle carni? el ga durado un pochi de anni, prezzi bassi ma qualità idem.. el agveva serado e de poco al suo posto xe sbarcado in pompa magna Prunk carni
Macellaio ( ma no solo) sloven ( de Slovenia) che offri carne slovena de qualità, i disi, e altri prodotti come pan, scatolame, vini, oli.. fila cussì, prezzi onesti, de quel che go visto, qualità del poco che go provado bona, chi che va a far la spesa oltreconfin disi che però no xe i stessi prezzi.. ma insoma per "andar a far la spesa in Slovenia" restando a Trieste ( per mi, a 5 minuti a pie soto casa, per altri con un qualsiasi autobus) pol esser comodo e se trova anche qualcossa che i altri negozi no ga. più scelta xe , meo xe!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Nona Picia »

El macellaio gaveva dito de bon principio che i prezzi saria stadi un poco più alti che in Slovenia, ma più bassi de quei de qua....Mi no so come che xe i prezzi fora adesso, xe tantissimo che no ghe vado, ma co son passada e go guardà iera el rosbeef a 16 euro, contro i 18 de altri posti, ma ale coop go comprà un trancio de rosbeef a 9 euro e pochi centesimi al kg.....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da macondo »

Con tanti anni che manco, za no me ricordo che tajo de carne xe el rosbeef. Me pode spiegar? Cussi comparo i prezi...

Ecco quel che noi ciamemo roast beef, per el tradisional arosto dela domenica:
Allegati
roast-beef.jpg
roast-beef.jpg (43.87 KiB) Visto 4155 volte


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da AdlerTS »

Nona Picia ha scritto:, ma co son passada e go guardà iera el rosbeef a 16 euro, contro i 18 de altri posti, ma ale coop go comprà un trancio de rosbeef a 9 euro e pochi centesimi al kg.....
Ma questo xe, come se disi, "a km zero", perché Prunk ga el suo macello de proprietà qua vizin.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

macondo ha scritto:Con tanti anni che manco, za no me ricordo che tajo de carne xe el rosbeef. Me pode spiegar? Cussi comparo i prezi...

Ecco quel che noi ciamemo roast beef, per el tradisional arosto dela domenica:
imagino che sia appunto el toco de carne de manzo che va ben per far el rosto che te ne mostri, e che qua i ciama anche rosbif ( al inglese) e che i vendi spesso za prontio e affettado freddo; anche se qua i le vendi anche per far fettine. Mi le ciogo poco, perchè xe carne tenera, ma de solito le fettine ga parecchio grasso.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:
Ma questo xe, come se disi, "a km zero", perché Prunk ga el suo macello de proprietà qua vizin.
comunque oltreconfin, perchè leggevo sul etichetta: nato in Slovenia, allevato in Slovenia, macellato in Slovenia , confezionato in Italia, o simile. Finora go trovado bina roba. e latte fresco pastorizzado sotto de 1 euro. Pan e dolci i me disi boni, ma preferisso no lassarme tentar. gnente panini dolci, invece. Pastete, marmellate, verdure sottaceto, qualche vin e oio locali, e anche.. gnocchi de patate e chifeli de patate pronti crudi e.. questo ghe conterò a Nonna Ivana co li porverò, tortellini sloveni! go ciolto una busta de tortellini integrali alle verdure. E anche panna acida, molto molto densa. Insomma, prodotti che no xe tuti nei soliti negozi in città.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Nona Picia »

AdlerTS ha scritto: Ma questo xe, come se disi, "a km zero", perché Prunk ga el suo macello de proprietà qua vizin.
Veramente no me ricordo de dove che veniva el trancio de rosbeef. Co vado in coop guarderò e ve so dir....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

le carni coop di solito possono essere ( raramente ) italian, più spesso vengono da Austria, Slovenia, o Francia. Una volta mi sembra anche dall'Ungheria e poi c'è in taluni loro supermercati il bancone delle carni di bovino irlandese ( e sono buone).


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:comunque oltreconfin, perchè leggevo sul etichetta: nato in Slovenia, allevato in Slovenia, macellato in Slovenia ,
El doveria gaver el macello nei dintorni de Corgnal


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

Curiosità, i vendi anche mozzarella " Bella Napoli" prodotta a Lubiana! :-)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto:. Pastete, marmellate, verdure sottaceto, qualche vin e oio locali, e anche.. gnocchi de patate e chifeli de patate pronti crudi e.. questo ghe conterò a Nonna Ivana co li porverò, tortellini sloveni! go ciolto una busta de tortellini integrali alle verdure. .
Dignitosi i tortellini, ma no speciali, bone e abbondanti le pastecreme carsoline, e a disposizion lubjanske pronte,che po saria come dir , no? li go visti comprar tanta roba, e dopo me domando come che ghe xe tanti obesi come le veneri steatopigie ( insomma, con un c** cussì!)


Anche sti giorni ga riaverto el Cremcaffè in piazza Goldoni, no ghe son stada ma go fatto un per de foto de fora:
lato bancon del bar
Immagine
lato vendita caffè
Immagine
( co mama me mandava a comprar mezzo chilo de Miscela famiglia, masinado sul momento)
anche qua pastecreme, ma meno farcide de quele de Prunk
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Industrie e comerci”