negozi che verzi, negozi che sera..

a Trieste, dele grandi industrie el negozietto soto casa: de una volta e de oggi
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:la foto che go fato xe de due giorni fa e mostra come che xe adesso el ex Zampolli de Cavana. no xe "foto de archivio"
Mi no go dito che la tua xe una "foto de archivio", go solo dito che "me pareva" che Toni Meloni fussi al posto de Zampolli.... :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

No. ghe fazevo drio al Piccolo, che metti foto de archivio de solito abastanza più vece de quando che xe el argomento che se parla


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Zigolo »

Nona Picia ha scritto: "Toni Meloni" me par che la se ciama, ma no so se i ga zà verto...
Mi go inteso parlar de un "Toni Lamponi" :cheezy_298:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Nona Picia »

Zigolo ha scritto:
Nona Picia ha scritto: "Toni Meloni" me par che la se ciama, ma no so se i ga zà verto...
Mi go inteso parlar de un "Toni Lamponi" :cheezy_298:
Sicuramente te ga ragion ti.... :lol: xe che mi no magno sai gelati e sopratuto no guardo ben i nomi dele nove gelaterie... :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

al posto de Zinelli e Perizi in via Mazzini- san Nicolò ghe xe lavori, dovessi installarse Zara.
Per chi che ricordava Marinoni, anche el Tullia Marinoni di fronte xe serado e xe un novo negozio me par de vestiti al suo posto.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Zigolo »

babatriestina ha scritto:al posto de Zinelli e Perizi in via Mazzini- san Nicolò ghe xe lavori, dovessi installarse Zara.
Per chi che ricordava Marinoni, anche el Tullia Marinoni di fronte xe serado e xe un novo negozio me par de vestiti al suo posto.
In via Milano angolo via Filzi, Dimensione Sport ga chiuso, ma fo visto che i sta fazendo lavori e un cartel averti che presto verzarà "Dimensione Marinoni". 1+1=2 :cheezy_298:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

insoma, sti negozi zoga ai quatro cantoni..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Ciancele »

Tra i negozi che verzi e sera se dovaria meter anca Oehler, che ga serà una bona setantina de ani fa. El iera in corso, in alto a sinistra prima de piaza Goldoni. Se ben me ricordo, i vendeva straze (capi di abbigliamento) e, come idea promozionale, i regalava ai fioi pici un balon. Tanto che quela volta se domandava: Te sa che diferenza che pasa tra l’ospedal e Öhler? In ospedal te va col balon (avanzato stato di gravidanza) e te vien fora col picio. De Öhler te va col picio e te vien fora col balon. Sicuramente i iera ebrei. I devi eser scampai subito dopo.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Ciancele »

Tra i negozi che verzi e sera se dovaria meter anca Oehler, che ga serà una bona setantina de ani fa. El iera in corso, in alto a sinistra prima de piaza Goldoni. Se ben me ricordo, i vendeva straze (capi di abbigliamento) e, come idea promozionale, i regalava ai fioi pici un balon. Tanto che quela volta se domandava: Te sa che diferenza che pasa tra l’ospedal e Öhler? In ospedal te va col balon (avanzato stato di gravidanza) e te vien fora col picio. De Öhler te va col picio e te vien fora col balon. Sicuramente i iera ebrei. I devi eser scampai subito dopo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

Oehler xe ancora la targa vagamente leggibile, ma xe Coin de almeno 60 anni.. che ga ciapado la succession.E Coin xe sempre in funzion
http://www.treccani.it/enciclopedia/alf ... ografico)/
Una situazione singolarmente favorevole venne intravista a Trieste, dove una serie di circostanze concorse a formare un particolare polo di attrazione. Anzitutto il regime di agevolazioni fiscali e di incentivi finanziari determinato dal permanere dell'Amministrazione militare alleata nella "Zona A" di occupazione. In secondo luogo la condizione in cui si trovava una società che da più di un decennio aveva affrontato momenti di riassetto e attraversato fasi di ristrutturazione. Si trattava della Società anonima Grandi magazzini Tessilia, che operava nei medesimi rami del Coin. La Tessilia aveva assunto tale denominazione nel luglio 1940, in sostituzione della precedente società anonima S. Oehler e comp. succursale. Questa società si era insediata a Trieste agli inizi del secolo: nata nel luglio 1903 a in Moravia con un capitale di 65.000 corone, aveva subito aperto una filiale nel porto adriatico, che di lì a poco, nel marzo 1906, ne divenne la sede principale. Dopo la prima guerra mondiale la società in nome collettivo ragguagliò il capitale in lire, continuando ad essere diretta e gestita dai suoi fondatori e proprietari, i membri della famiglia Lorant, fino al 1938. Pochi mesi prima dell'introduzione dei provvedimenti razziali, i Lorant, ebrei, cercarono di prevenire i pericoli imminenti, procedendo nel luglio a investimenti mediante l'aumento del capitale a L. 2.000.000 e alla trasformazione dell'impresa in società anonima. All'indomani dei primi interventi governativi e alla vigilia della legislazione antisemita i Lorant lasciarono l'Italia e si fecero sostituire nella società da amministratori di fiducia "ariani". Ciononostante la Oehler fu ritenuta società "straniera" e considerata assoggettabile ad amministrazione controllata provvisoria.La liquidazione dell'azienda venne forse evitata con la cessione - in apparenza o in parte - della proprietà e con la modifica, già ricordata, della denominazione sociale in Tessilia. In ogni modo i Lorant nell'immediato dopoguerra poterono reinserirsi come azionisti ed amministratori nella società, trasformata nel frattempo in azionaria, che non dovette però conoscere contingenze del tutto rosee.
Fu così possibile ai fratelli Coin effettuare la scalata della società, acquistandone il pacchetto azionario. Nel dicembre 1951 il C. venne nominato presidente della Tessilia, e poté cominciare le pratiche per una nuova riorganizzazione. Il primo atto consistette, il 12 ag. 1952, nel cambio della denominazione sociale in Coin Spa


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Piereto »

Go visto anche recentemente che i negozi oehler sempre de agigliamento i xe ancora vivi e vegeti in Austria. El più vizin xe a Villach.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto:Go visto anche recentemente che i negozi oehler sempre de agigliamento i xe ancora vivi e vegeti in Austria. El più vizin xe a Villach.
SE dovessimo far contar de Ghisela, che sta là. Ma dovessimo darghe una sveiada che poco la se fa veder qua.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da AdlerTS »

De Öhler parlavimo anche qua , con anche un par de foto :-D


Mal no far, paura no gaver.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Ciancele »

Cara Nona Picia, caro Piereto, ve auguro un bon giorno. Stamatina xe sol e anca bastanza calduz (temperatura tepida). Iera sera stavo vardando ala television co’ i ga comincià a parlar de Graz. I ga sielto una giornada de sol e forsi par questo Graz iera cusì bela. :cheezy_298: Sgherzare bwana. I ga fato veder la cità de l’alto, una tore che se vedi tuto, una casa vecia fata nova (Babatriestina, anca de noi gavemo case alte tipo gratacieli scavezade in colomba [asimmetriche]; questa iera pompada come un balon), una teraza per cior el cafè (no ste cior aqua, la costa un ocio dela testa). Ma sopratuto i ga fato veder un magazin de straze (abbigliamento): S. Oehler! Sequenze del dedrento che me ga piasso parchè le iera squasi antiche. ‘pena che i verzi vado a giogar ala Sisal e se vinzo, come che gaveva scrito un forumista che voleva vignir a Trieste, mi vado a Graz.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Nona Picia »

Caro Ciancele, Graz xe una bellissima città, te posso garantir, anche s xe circa 50 anni che no ghe torno. El magazin nei anni 50 se ciamava Kastner und Oehler e iera zà quela volta una meraviglia che a TS no gavevimo mai visto con in ultimo pian anche el ristorante....go fatp el bagno nela Mur, un anno che iera sai caldo, me par el '57, e el fiume no iera pien come al solito.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia, son contento che te sia contenta. I ga fato veder anca la pista ciclabile sul Mur, fina in Ungheria. Mi digo sempre andemo de qua o 'ndemo de là, po' la putela disi che de l'altra parte xe anca bel. Cusì 'ndemo de un'altra parte 'ncora. Xe la vita. Basta salute. Ciao e bona giornada.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

Prossima apertura in via delle Beccherie
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8710
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da sono piccolo ma crescero »



Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da AdlerTS »

Dalla descrizion me par che i cerchi de darghe un'aria un po' più nobile al ghetto rispetto a quel che xe in realtà :-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

passighe de sabato sera...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Industrie e comerci”