cartolerie

a Trieste, dele grandi industrie el negozietto soto casa: de una volta e de oggi
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
refolo

cartolerie

Messaggio da refolo »

La cartoleria PAGANI? de via Sonnino....
parona la mamma de mio Compare de nozze?

durante l'occupazion, dei Alleati, con le importazioni de tutte le belle cartoline, fotografie dei artisti, me go' fatto una collezion......

cominciar da Ava Grdner-James Steward-Cary Grant ecc. you name it!
Saria milionaria, se gavessi tegnudo tuto, ma purtroppo in sta terra?

ghe iera proibido de portar tante robe, che go' dovesto lassarle indrio, i fioi de via Caccia se ga' fatto una sbaffa.

Ghe iera ste foto dimension tascabile, messe in vetrina, e col sistema American (numerade, e cancellade, in caso de svendita).
Me ricordo che correvo come una mata, coi annunciava sul giornal Alleato,

cossa che rivava dal oltremare........voleria proprio tornar indrio coi anni, quei iera per noi el sviluppo, e anche progresso. Gavemo passa' anni meravigliosi, sia coi films, introduzion de prodotti mai intensi.

Maria aka Refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Cartoleire che no xe più xe Glessich, che iera in Corso dove che adesso xe un negozio de vestiti, sopratutto de sposa, vizin dele suore Paoline, po ga serado pochi anni fa la Cartoleria Roma in via Carducci , Smolars esisti sempre ma se ga spostado: no più nela sua vecia casa Liberty ma sul canton in via Roma vizin dele Poste, e i xe ben atrezzai.
Tien duro Muran, al canton de Piazza Dalmazia e via Commercial ( Martiri della libertà) e i ga conservado ancora l'aria liberty, e oltre ale robe nove i ga spesso robe un poco stile rétro, xe de loro che me compravo le pupe de carton.. chissà se esisti le pupe de carton ancora? le mie le goi regalade a una camica che coleziona sta roba.. ecove una foto de muran, ma no xe el meo che go visto in vetrina. Per Nadal i ga magnifici calendari de Avvento.
Po se trova ancora qualche vecia picia cartoleria in Barriera


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto:Cartolerie che no xe più xe Glessich, che iera in Corso
go trovado su un vecio libro anni 50 de giardinaggio una marca de Glessich
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Industrie e comerci”