El tram de Opcina

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

Beh, comunque oggi il piccolo dice che la situazione non è rosea.....sembra che la TTP non abbia intenzione di toglierlo, anzi, ma sono i binari che sono da risistemare.....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

http://ilpiccolo.gelocal.it/cronaca/201 ... -1.7171159
«È il Comune che non può chiudere il suo bilancio e dunque non può spendere i soldi del restauro della linea - risponde l’assessore provinciale Vittorio Zollia -, e pure la Provincia ha i suoi problemi, speriamo risolti entro giugno. Stiamo valutando di istituire dei buoni-taxi per i residenti, ma i soldi sono pochi, è un problema reale».
«Lo so che ci sono tanti problemi - afferma Edi Kraus, assessore comunale allo Sviluppo economico -, ne ho parlato con la circoscrizione, il costo per la sostituzione delle tratte di binario è superiore ai 680 mila euro previsti. A oggi nel bilancio questi soldi non ci sono, non sono scritti». E allora è chiaro: il tram non sarà mai più attivo, e non solo per questa estate. «Non dico questo - ribatte Kraus -, i lavori alla funicolare sono in corso, e vorremmo risolvere almeno in parte i disagi dei cittadini, l’autobus 2 non copre le loro necessità e neanche quelle dei turisti. Stiamo studiando come trovare soldi, valuteremo con la Regione». Serracchiani aveva già promesso interessamento.
Più rassicuranti notizie arrivano da Trieste Trasporti, che però non ha poteri sui binari: «Certo che terremo attivo il tram quando riprenderà a funzionare - assicura l’amministratore delegato Cosimo Paparo -, ci costa di più la linea sostitutiva di bus, perché fa più chilometri: la clientela apprezza il tram, il numero di passeggeri è soddisfacente, è un mezzo attrattivo e stiamo studiando tariffe differenziate per residenti e turisti. Ora che è fermo - prosegue Paparo - non solo il personale è rimasto in azienda, ma sista occupando molto di manutenzione straordinaria alle vetture, anche al loro interno. Abbiamo investito 100 mila euro. Noi speriamo solo che il Comune trovi molto presto le risorse per riattivare la linea».


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
mula del Küstenland
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 78
Iscritto il: mar 1 gen 2013, 16:22

Re: El tram de Opcina

Messaggio da mula del Küstenland »

Io spero davvero sia così, sarebbe assurdo lasciarlo morire: e approfitto per rispondere - da abitante di Opicina da alcuni anni - ai punti sollevati negli interventi precedenti. Per dimostrar che el tram xe effettivamente un mezzo de TPL e no una baracconada per nostalgici.

1- la storia del negozio sul quadrivio è vera a metà... cioè, non c'entra niente il primo (anzi, ex primo) cittadino di Trieste.. me l'ha detto una persona super-fidata qui in paese... quindi il complotto non ci sta... e se anche ci fosse, sarebbe ridicolo: a Praga gavè presente quanti tram gira? e quanta gente xè per strada? e quanti negozi se affaccia sui binari dei tram? digo Praga per no dir Milano o Budapest o Vienna... per favor, no saria un problema far conviver tram e surgelati... chi disi el contrario xè in cativa fede.

2- el tram xè ssai usà... conosso anche mi triestini che no lo ga mai ciapà, ma xe gente che no va in Carso mai, gnanca in Napoleonica a far due passi la domenica e insomma, per mi quei no xe la media del triestin, che una caminada almeno ogni tanto la fa. Senza parlare dei pensionati con nipotini che aprofitava del tram per andar a far due compere qua a Opicina: che onestamente certi negozi - come Cobez dei casalinghi o la Bottega del pittore- zo in cità no xè quasi più... tanti veci no ga più la patente (vedi la classica nonna) e preferissi sicuro andar col picio in tram, e no in un bus a farse sbalotar che xe anche pericoloso... senza parlare delle ore de lavoro! dalle 7.40 alle 9 el tram xe pien (basta la dimostrazion che su la 2 sostitutiva - bus curto - no te se senti MAI... almeno se no te son veceto, che ancora no te caschi con le curve che el fa), idem dalle 17 alle 19 (che xe anche muleria che va a balon e a Cologna a far sport). E no contemo i turisti in primavera-estate... Onestamente, esisti linee de bus attive che no pol dir de gaver gnanca questo: volemo parlar della 7 invernale a Muggia??? o della 50 Muggia- Muggia Vecchia? alcuni anni go abità là e posso dir qualcossa... eppur, nessun se sogna de cavar quel servizio, che a qualchedun ghe servi, a pochi, ma xè anche quei cittadini che paga le tasse.

3- Per chi abita in altopiano el tram xè el mezzo migliore perché la 2 sostitutiva sarà anche più veloce (metà del tempo, più o meno, ma SOLO se no xe traffico... sennò 20-25 minuti, perché te resti bloccà in via Rittmeyer) ma te fa vegnir el stomigo in gola per le curve e le discese/salite (ricordo: via Commerciale/Zinzerdorfia xe impirada, no so se gavè presente :wink: )e no te rivi mai a sentarte perché xè strapiena (vedi sopra), mentre la 4 fa il giro delle 7 chiese e alla fin fine sta meza ora da capolinea a capolinea.. e po' no te se senti, no te pol leger sennò te vien mal de stomigo, e insomma... mi el mezzo che ciapo più volentieri xe EL TRAM!!!! anche se el sta 32-35 minuti per rivar: ma almeno rivo comoda e serena , poso leger (o anche disegnar!!), me sento sempre... e che panorama vedo! scuseme se xe poco.

Bon, me go sfogà. :oops:
Scuseme, ma mi sta roba me fa vegnir la bile... no se ga capì, no? :wink:


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Ciancele »

Per el tran de Opcina Son Piccolo Ma Crescerò e Piereto riporta ben el mio pensier, che go scrito anca nel mio post del 9 marzo. L’unico servizio che rendi e che se podaria aumentar xe quel dele multe e la giunta no lo cedi a privati. O sì? El tran de Opcina no se vedi parchè dopo qualche metro de piaza Oberdan el sparisi. Inveze el ponte xe sul canal e i lo vedi tuti. Ma ‘sti tuti dovaria vignir sudivisi in triestini, che sta e vivi a Trieste, e foresti che vien qua una volta ogni morte del papa. E che no i ga speso un par far el ponte. Se i gavesi domandà a triestini come spender quei soldi: far el ponte o riparar el tran, no se sa come che i gavesi risposto. Altre zità ofri servizi a turisti, ma anca ai citadini, a gratis, servizi che funziona. I costa soldi, ma i va a favor dei citadini. In Olanda, in diverse cità, rivo, vado a l’uficio del turismo e vegno fora con una camera o un apartamento. A Trieste vegno fora bestemando. Par fortuna che capiso un poco de triestin e rivo a rangiarme (OT: Ultimo post de Piereto su rangiarse! :clapping_213: ).


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

legio ogi sul Picolo che, miracolo ,el comum ga rivà a trovar tra le pieghe dei bilanci, chi sa come che i fa, 700.000 euri per meter aposto le sine del tram. Semo salvi.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto:legio ogi sul Picolo che, miracolo ,el comum ga rivà a trovar tra le pieghe dei bilanci, chi sa come che i fa, 700.000 euri per meter aposto le sine del tram. Semo salvi.
Ciò, dighe che i vardi anca nele mie pieghe. Me contento anca de meno. ;--D


mula del Küstenland
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 78
Iscritto il: mar 1 gen 2013, 16:22

Re: El tram de Opcina

Messaggio da mula del Küstenland »

Piereto ha scritto:legio ogi sul Picolo che, miracolo ,el comum ga rivà a trovar tra le pieghe dei bilanci, chi sa come che i fa, 700.000 euri per meter aposto le sine del tram. Semo salvi.
:clapping_213: Benedete le pieghe del bilancio comunal!!!! :clapping_213:

( che sia le previsioni de entrata dell'IMU :?: )

Certo, però spero che i metti el biglietto maggiorado per i non residenti: intanto per non essere meno furbi dei altri e per premunirse de altre future chiusure del servizio come questa!!! :evil: (no xè che el controllor ghe metti sai a controllar una carta de identità)


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

Grandi proclami che i soldi i li ga trovai..
http://ilpiccolo.gelocal.it/cronaca/201 ... -1.7245883
copio che no se perdi
«Il tram di Opicina tornerà a funzionare tra la fine dell’anno in corso e l’inizio del 2014». Lo ha annunciato il sindaco Roberto Cosolini, che ha riferito al Piccolo che il Comune, assieme a Trieste Trasporti, ha trovato le risorse necessarie, circa 900mila euro, per far partire l’iter burocratico dei lavori che mancano per far ripartire la trenovia.
fine dell'anno e inizio del prossimo?? vederemo... :roll: :roll: :roll:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

Spetemo e speremo..... :twisted: :roll:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

intanto una cartolina bianconera..
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

Copincollo de Facebook:
Roberto Cosolini
I lavori per il tram inizieranno entro il 2013.
L'obiettivo è rimetterlo in funzione entro i primi mesi del 2014.

Pur con le limitazioni pesanti del patto di stabilità nell’ambito dei lavori pubblici, il tram verrà rimesso in sesto.
Trieste non può assolutamente privarsi di un simbolo che nel corso del tempo è diventato una vera e propria attrazione turistica della città
.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

Però se nissun protestava el restava là fin che el se sbusava per la ruzine....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

No so se servirà a qualcosa, ma almeno tentar ......: SALVA IL TRAM, FIRMA QUI: http://bit.ly/1gKM4Sj.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

go visto.. te credi che servi? o i ga deciso de far e i ga i bori , e alora no ocori, o no i vol/pol far, e alora figurite se conta le nostre firme..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Mi go solo riferido che esisti sta racolta de firme. Sicome el picolo xe de la stesa parochia del sindaco, e xe lu quel che dovesi interesarrghe come primo citadin, e più de tuti, de ripristinar el tram, vol dir che xe solo una racolta de informazioni sui letori del picolo.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Tanti ani fa, almeno fin a la prima guera, la fermata finale del tram rivava fin a la stazion feroviaria de la meridionale. Cusì i pasegeri dela ferovia podeva trasbordar sul tran e rivar in centro, senza andar fin a Aurisina . Nel secondo dopoguera ghe iera una fermata dell'autobus del'Acegat e credo po anche de APT, fora de la stazion FS de Opicina. Poi sta fermata xe stada eliminada perchè sempre meno gente se serviva de la stazion feroviaria. Ogi 2014 xe tornadi a fermarsi a Opicina quale stazion terminale do treni che vien da Lubiana. Ogi no se pol far rivar l'autobus fora de la stazion, perchè le ferovie (Rete italia che le xe finanziada interamente da lo Stato) le pretendi che se ghe paghi un dirito de pasaggio sul teren drio la stazion che xe de sua proprietà. Se questo no se ciama meter i bastoni fra le rode, diseme voi come altrimenti definirlo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: diseme voi come altrimenti definirlo.
paiazada


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:
Piereto ha scritto: diseme voi come altrimenti definirlo.
paiazada
e te son ancora gentile.... :evil:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:
babatriestina ha scritto:
Piereto ha scritto: diseme voi come altrimenti definirlo.
paiazada
e te son ancora gentile.... :evil:
no go ancora cedudo ala volgarità imperante


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto: no go ancora cedudo ala volgarità imperante
gavevo capido..... :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Trieste e i trasporti”