Problemi del tram de Opcina

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

No ovori rsser panzoni, basta esser veci o quasi veci coi ginoci magagnai o la schiena in malora per no rivar alzarse..... e se se se trova in strada, no sempre xe qualchedun che te iuta, so qualcossa mi...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Te credo, sopratuto veci panzoni fa fadiga a tirarse suso.. go visto del vivo in casa. E sperar che no se rompi el femore...
Mi go scrito solo par farve veder che monade che i scrivi e i publica in giro. E su riviste cosidete serie.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Legendo ieri el Picolo se xe rivadi a saver che el tran riprenderà le corse nel 2017 , altro che ottobre, perchè la ricostruzion de le due vetture che se gà scontra richiedi un lavor de falegnameria e carpenteria metallica de tipo artigianale . Due vetture funzionanti saria disponibili za da adeso, ma el servizio funziona con tre in linea, e le altre do?.....no camina. Perchè le xe in revision. Cioè xe sai facile pensar che esenmdoghe un surplus de vetture, noi gabi trovà i bori per meterle in sesto tute , e adeso inveze saria sta el momento de tirarle fora. Voio veder se i fa prima a riparar le do vetture incidentate o a meter in sesto quele che no camina. Comunque speremo in Babbo Natale o la Befana per riveder el tran in movimento.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

Babbo Natale o Befana...de chee anno Piereto?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

difatti
Per ripartire regolarmente servono comunque tre vetture di linea, oltre a una di riserva per le manutenzioni. Attualmente quattro su sei delle carrozze esistenti risultano fuori uso: due (la 404 e la 405) sono inutilizzabili a causa dell’ultimo frontale, mentre le altre due (la 401 e la 407) devono essere sottoposte a revisioni o ad altri interventi tecnici. Soltanto due (la 402 e la 406), quindi, sarebbero pronte per rimettersi subito in moto.
insomma saria due possibili la 401 e la 407 ma nissun le ga messe a posto.
Una nota: guardè la foto del impatto sempre del articolo:
Immagine
la 405 xe fracassada più dela 404. E xe la 405 che vegniva in suso, quela che che el manovrador xe indagado, la 404 iera quela in prova che vegniva in zo. Co una xe più frachignada del altra, dovessi esser quela che ga ciapado più el colpo, perchè la andava più pian...
un useleto me ga dito che par che quela in zo inveze che a 20 km/h andava a 50...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

Mii penso che el manovrator dela 405 no sia stado cussì emme da paetir savendo che la 404 vigniva zò....pwr mi chi che ga mandà zò la 404 prima del tempo e senza avisar sia più importante de quel dela 405....con le conseguenze del caso...a pensar male......


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:Mii penso che el manovrator dela 405 no sia stado cussì emme da paetir savendo che la 404 vigniva zò....pwr mi chi che ga mandà zò la 404 prima del tempo e senza avisar sia più importante de quel dela 405....con le conseguenze del caso...a pensar male......
queld ela 405 disi che no i lo ga avertido. La domanda: iero o no iera el semaforo rosso? perchè quel dovessi eser automatico.
Me domando a pensar mal... chi dei gestori del tram pol gaver interesse a fracassar due vetture e blocar el tram? :?:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

Forsi no solo i gestori....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:Forsi no solo i gestori....
le banche? i poteri forti? i rettiliani? Putin? le fabbriche de medicinali? ;--D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

El sindaco....che zà una volta voleva eliminarlo...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:El sindaco....che zà una volta voleva eliminarlo...
qual?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

L'attuale...se me ricordo ben quela volta el ga provocà una rivoluzion perché el gaveva ventilà de eliminarlo


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Se do veture camina, me son ricordà che esisti anche quela storica (quela senza carei e a do assi) cioè una terza che de solito i tira fora a noleggio, e che inveze se podesi adeso doprar. Fa un certo che salir a bordo de sto toco de storia altamente turistico . Quindi me par che no solo no ghe iera i bori per meter in ordine tute le vetture a carei, ma che no ghe sia la volontà de far funzionar la linea tranviaria.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: No ocori eser panzoni, basta eser veci o quasi veci coi ginoci magagnai o la schiena in malora per no rivar alzarse..... e se se se trova in strada, no sempre xe qualchedun che te iuta, so qualcossa mi...
Mi son tropo poco panzon par rimbalzar co' me tombolo. Sicome che nele istruzioni de l’uso par cascar xe scrito che se devi cascar sempre vizin de una carega, mi giravo sempre con in man una carega, pieghevole, come quele dele tratorie con giardino. Ma un che sta vizin de mi el ga un comercio de rotamazione de camion e par do soldi el me ga dà do suste (molle a gas). Me le meto soto el scaio come le stampele e vegno tirà su. Go fato in giardin, ma la tera iera mola e son sprofondà. Sul saliso dovaria ‘ndar meio. Bisognaria provar de novo.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

;--D ;--D ;--D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da sono piccolo ma crescero »



Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Benedetta.....burocrazia e chi che no la vol cambiar.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ma no ier solo un problema de burocrazia. Go parlà con un tecnico che ghe lavora sora e el me ga dito che i ga zercà de fvar in modo che l'ultimo incidente no se posi ripeter.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

L'incidente xe vignu' perché i ga fato andar tre vetture contemporaneamente sul stesso binario. Una procedura za fata in passato e che no ga dado problemi. Inveze da quela volta xe passadi anni e altri manovradori.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Ma no ier solo un problema de burocrazia. Go parlà con un tecnico che ghe lavora sora e el me ga dito che i ga zercà de far in modo che l'ultimo incidente no se posi ripeter.
Se ripeterà el penultimo. :36_11_6: :36_11_7:


Torna a “Trieste e i trasporti”