Problemi del tram de Opcina

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

Volevo zontar una roba importante de cui nisun parla.

Un mio amico se ga interessado, perdendo tanto tempo, fazendo tante strade in tanti uffici, e spendendo anche qualche soldin, e all'inizio del 2008 el ga attivado la procedura de tutela da parte della Sovrintendenza.

Cusì che in settembre del 2008 la richiesta, ben documentada, xe stada accettada, nei 60 giorni de affision all'Albo Pretorio per darghe modo de far rimostranze a chi che voleva, nisun le ga fatte, e deso el tram e tutta la trenovia xe sotto tutela.

Ricordo anche che de tutto el percorso dela trenovia, parecchi tratti xe de proprietà privata, e alcuni tratti xe ancora intestadi alla "Società Anonima delle Piccole Ferrovie di Trieste", che però no esisti più, me par dala fine dei anni '60.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

1382-1918 ha scritto: Cusì che in settembre del 2008 la richiesta, ben documentada, xe stada accettada, nei 60 giorni de affision all'Albo Pretorio per darghe modo de far rimostranze a chi che voleva, nisun le ga fatte, e deso el tram e tutta la trenovia xe sotto tutela.
pen petada! :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

no fa gnanca notizia. che l'altro giorno el se ga bloccado..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Bilbo »

ormai no più, fa più notizia quando el funzia senza problemi...


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

Bilbo ha scritto:ormai no più, fa più notizia quando el funzia senza problemi...
Già...... :evil:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

L'ultima del 2010. la vetura numero 7 del tram no ga rivà a frenar al capolinea de piaza Oberdan. El conducente ghe ga dà de maniza ma i freni no se ga mosso,e cusì la ga fato fora la ringhiera terminale,e el scalin la ga fermà. Xe sta anche un ferido che ga ciapà una bota sui ginoci. Ma ,mi me sa che quando che se modifica una vecia costruzion ghe vol eser sai bravi e esperti. E de solito le robe va a finir mal perchè se vol risparmiar.Xe la solita storia de interesar più dite e poi l'aministrazion publica scegli la dita che costa de meno, che po se no la xe de le nostre parti,va a finir che la apalta a altri. Cusì costa poco ,ma val poco. Tanto po no xe nisun che capisi qualcosa e che controla. El lavor xe fato mal e te toca de novo spender. Tanto val che te spendi de più, ma prima. Mi no me ricordo de aver visto che freni che ga el nostro tran quando che el cori sul drito in strada.,ma so che de solito i tram monta via de le riode ma in asse co la scina una specie de suporto longo una sesantina de cm.che se abasa quando che te freni. Son sta testimone de una frenada micidiale una volta co iero a Budapest e una auto ga atraversà de balin la strada del tran. Per fortuna el tran iera pien,cusì nisun xe cascà per tera o se ga fato mal. Ne la prima vita del nostro tram xe nato un solo incidente,ma adeso col progreso e i agiornamenti par proprio che el xe rinato disgrazià. Forsi qualchidun spera che tuti disi che el xe inafidabile e che xe ora de butarlo via. Se i lo fa me distiro sui binari.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: Se i lo fa me distiro sui binari.
coi freni che no funziona, meo de no..
purtroppo, no fa più notizia,
No i ga bori, i zoga al ribasso(xe el mercato, no? :evil: ) e ovvio che dopo i fa le manutenzioni coi pie..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

Come tuto quel che se fa ogi...chi pretendi meno ciapa l'apalto.... :evil: :evil:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »



"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Ne le fermate intermedie de la linea, come quele de via commerciale, un tran speta sul dopio binario che rivi l'altro. No me ricordo de aver visto, ma dovesi eserghe un segnal che avvisa de fermarse per spetar che l'altro tran rivi e po otenudo el via libera el riparti sul tronco a binario unico. Diria che xe mostruoso sia se manca el segnal de arresto, sia se la comunicazion avien con telefono in cabina. Probabilmente xe el solito comunissimo error de distrazion umna , che sarà fato pasar per carenze tecniche. Comunque auguri per i poveri feriti e do veture fora uso chissà per quanti mesi. Bon che ghe ne xe altre quatro. :clapping_213: :evil: :twisted:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

ecove el comunicato ufficial dela Trieste Trasporti:
“Oggi 16 agosto – verso le ore 9 – si è verificato un incidente tra due tram nella zona di via Commerciale alta.
La vettura n° 405 – scrive TT – che stava procedendo in salita, presso la fermata denominata Banne ha fatto transitare regolarmente il tram in servizio in discesa verso piazza Oberdan ed ha poi impegnato il binario, procedendo a velocità moderata verso Opicina. All’altezza della prima curva è giunto nel senso opposto il tram n° 404, che stava scendendo verso città effettuando una corsa di prova come quarta vettura lungo la linea, e le due vetture si sono scontrate frontalmente.
Il sistema di controllo adottato da Trieste Trasporti, come da vigente regolamento di esercizio, prevede l’obbligo della segnalazione dei passaggi via radio in presenza di una quarta vettura in linea; l’inchiesta, immediatamente attivata dall’Azienda, che comunque rimane a disposizione per ogni altro tipo di indagine, dovrà accertare il più rapidamente possibile cosa non abbia funzionato in detto sistema di controllo.
Nel frattempo personale aziendale sta verificando de visu le condizioni dei 7 passeggeri e dei 2 manovratori rimasti feriti nell’incidente e trasportati all’ospedale, mettendosi a loro disposizione per qualsiasi necessità.

A seguito dell’incidente il servizio della linea 2 (il tram di Opicina) è sospeso. Vengono garantiti il servizio bus sostitutivo con la linea 2/ in partenza da via Galatti nei medesimi orari del tram e la deviazione della linea 3 per via Commerciale alta (in direzione della Stazione centrale) quando la stessa sarà riaperta al traffico.
sarà ma no me par assai ciaro come che i scrivi:

La vettura n° 405 – scrive TT – che stava procedendo in salita, presso la fermata denominata Banne ha fatto transitare regolarmente il tram in servizio in discesa verso piazza Oberdan ed ha poi impegnato il binario, procedendo a velocità moderata verso Opicina. All’altezza della prima curva è giunto nel senso opposto il tram n° 404, che stava scendendo verso città effettuando una corsa di prova come quarta vettura adeso forsi ghe rivo: i se ga scambiado giusti a Banne ma po xe rivada in zo una quarta vettura che no i se spetava!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Elisa »

Corriere della Sera, Martedí 16 agosto 2016.
Apro il giornale di rado e…primissima notizia del giorno:
Trieste, frontale fra due tram: 8 feriti - Le immagini

….”Il tram, noto anche come Trenovia di Opicina, è una delle principali attrazioni turistiche di Trieste, una linea panoramica urbana gestita da Trieste Trasporti”.
O mamma mia, è proprio quello, celebre…! Allora mi auguro che ciascuno di voi e famiglie vi siate trovati, in quel momento, in altri posti! :-) :-) :-)


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Ciancele »

Elisa ha scritto: ….”Il tram, noto anche come Trenovia di Opicina, è una delle principali attrazioni turistiche di Trieste, una linea panoramica urbana gestita da Trieste Trasporti”.
O mamma mia, è proprio quello, celebre…! Allora mi auguro che ciascuno di voi e famiglie vi siate trovati, in quel momento, in altri posti!
Come dice la famosa canzonetta, il tram è nato disgraziato. Mi sarebbe comunque piaciuto trovarmi nella vettura, naturalmente lontano dal punto del cozzo. Sarei stato a Trieste. Mio figlio,in una sua visita a Trieste, si è fatto fotografare al capolinea di piazza Oberdan davanti alla vettura del tram. A ricordo di Trieste.
Piereto, a risposta di un articolo sul giornale che parla di mettere in tram in pensione, ha scritto anni fa:
"Se i lo fa me distiro sui binari."
Piereto, xe facile distirarse sui binari se el tram no pasa. Anca mi, co' voio ciorme la vita, me distiro su un binario. Xe un toco de binario morto che un giorno o l'altro i cavarà. Ma binario xe binario. :atletici24:


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Ciancele no xe dificile distirarse per tera e su un binario, el dificile vien dopo..... co xe de tirarse suso. :cheezy_298:


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Ciancele »

Piereto bongiorno. A chi lo dici! Ma se te vol te mando le istruzioni pa' l'uso par tirarse su. Bisogna girarse prima su un fianco e po meterse a panzada. Dopo in zinocion e po zercar de tirarse su. Se no te ghe la fa, ziga cafè (chiedi aiuto). Provare per credere.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

Ve meto questa vignetta che gira su Facebook dela pagina Vile e Vampi: col comento
Riprenderà a ottobre
più che una promessa è una minaccia


Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:Ve meto questa vignetta che gira su Facebook dela pagina Vile e Vampi: col comento
Riprenderà a ottobre
più che una promessa è una minaccia...


Per mi più che promessa o minaccia xe parole al vento....tanto in otobre no sarà pronto...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

No rivo a capir perchè el tran dovesi ripartir a otobre. Per tuto settembre xe ancora belle giornate e tanti turisti. Me risulta che col scontro no se ga slargà i binari e che tuto xe vignudo perchè i gà manovrà senza ausilio de l'eletronica e con una quarta vettura, quando xe abitudine aver solo tre vetture in linea . Me risulta che rote xe due vetture ma che sul piazal ghe ne xe altre tre che funziona. Forsi la magistratura ga sequestrà la linea ?


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da Ciancele »

Ciancele ha scritto: Piereto bongiorno. A chi lo dici! Ma se te vol te mando le istruzioni pa' l'uso par tirarse su. Bisogna girarse prima su un fianco e po meterse a panzada. Dopo in zinocion e po zercar de tirarse su. Se no te ghe la fa, ziga cafè (chiedi aiuto). Provare per credere.
Co‘ go scrito le istruzioni par alzarse dopo una tombola, me gave ridù. Gavè pensà che Ciancele scrivi de novo monade. Ciancele, nela sua sageza, ve dà consili, consili che el ga leto sula rivista per senior (veci veceti) che viene dada in farmacia ai senior, insoma ai veci veceti. El primo consilio xe de no intonparse. So che tanti godi co’ i se intonpa, ma bisogna gaver giudizio e no intonparse. Par alzarse, con o sensa aiuto, se ga bisogno de una carega. Par quel bisogna plonzarse (cadere) solo vizin de una carega. Se no se ga careghe, ciamar un che vadi a ciorla. Con sete miliardi de gente, xe sempre do o tre che no sa cosa far e i xe contenti de ‘ndar a cior careghe. Se savesi come che se fotografa, ve podaria far veder i pupoli. Forumisti veceti e veci veceti, se qualchedun me dà el suo indirizo privato ghe mando una copia dele istruzioni.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Problemi del tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

te credo, sopratuto veci panzoni fa fadiga a tirarse suso.. go visto del vivo in casa. E sperar che no se rompi el femore...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste e i trasporti”