Autobus: scioperi, biglietti ed orari

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Autobus: scioperi, biglietti ed orari

Messaggio da babatriestina »

Lo savevi che i biglietti autobus a tariffa oraria ( che xe po quei de 1 ora che se compra col novo biglietto de 10 corse) nei giorni festivi val 4 ore?
I biglietti denominati "ORARIO RETE" sono utilizzabili su tutta la rete urbana della Trieste Trasporti, indipendentemente dal numero di corse effettuate e di mezzi utilizzati, per il tempo indicato sul titolo stesso dal momento dell'obliterazione.
La durata temporale dei biglietti orari nelle sole giornate festive è fissata in 240 minuti (4 ore).
tegnì presente doman... :-D


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Sì, lo savevimo, comunque grazie!
ciao ciao


giuli
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 198
Iscritto il: ven 13 gen 2006, 13:48
Località: Trieste

Messaggio da giuli »

si, lo sapevo ma figurati se lo avessero pubblicizzato! :roll:


http://triestenelcuore.splinder.com
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Autobus, scioperi ed orari

Messaggio da Nona Picia »

Go leto che pol darse che al 13 dicembre ghe sia uno scopero totale de autobus, senza fasce protette. Qualchedun sa qualcossa?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
mula alabardata
naufrago
naufrago
Messaggi: 3
Iscritto il: sab 8 set 2007, 14:17

Messaggio da mula alabardata »

si, questo lo sapevo..

mentre stamattina leggevo meio el regolamento del biglietto e de drio xe scritto che pol esser obliterà più volte se te son assieme ad altre persone, ma questo devi restar in possesso de una persona sul bus (cioè no xe che un scendi col biglietto e te disi: eh.. lo gaveva el mio amico che xe sceso :lol: )

mi cmq non pensavo se podesi far questo dal momento che sul fronte xe scritto in grande "biglietto non cedibile"


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

mula alabardata ha scritto:[...]de drio xe scritto [...] sul fronte xe scritto [...]
pero` ricordemose che la carta se lasa scriver e che chi che compra el bilieto no 'l firma un contrato ;-) per zonta cualsiasi clausola "vessatoria" la ga de eser sotoscrita do volte percio` che la sia valida e sicome che de solito nisun perdi tempo per leger cuel che xe scrito per de sora de i bilieti no xe sicuro a 'l 100% che cuel che scrivi la concesionaria gabi sai valor :-)

in fin de i conti se mi voio regalarghe cualcosa de mio a cualched'un altro poso farlo e c'o go comprado un bilieto mi de mio go el dirito de farme menar per un'ora (o 4, a seconda de 'l giorno) :-) ... xe un mio dirito e secondo la lege poso cederlo sia a titolo gratuito che oneroso (come dir che poso regalar o vender el bilieto) ... e se no firmo do volte per dir che aceto de rinunciar a sto mio dirito no xe nisun che posi obligarme ;-)

xe dificile che un vadi fin a in tribunal per xbarufarse su una roba compagna, ma per mi se te ghe va te ga bone posibilita` de vinzer :-) ... a cuel punto la triestetrasporti gavesi cualche dificolta` con tuti i utenti ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D

no xe che con cuesto voio dir che sia de far i furbi e de no pagar el bilieto ;-)


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Autobus cittadini

Messaggio da Nona Picia »

Mi no so se ve servi.....comunque avviso che con oggi comincia l'orario invernale dei autobus, la 6 e la 36 riprendi i percorsi normali, la 11 ga capolinea in corso Italia all'altezza de Galleria Protti e la 10 ga capolinea davanti al caffè Tommaseo come la 17. La 28 in piazza Tommaseo, la 18 in corso Italia davati al'ex banco de Napoli. I altri cambiamenti no li ricordo.....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Autobus: scioperi, biglietti ed orari

Messaggio da babatriestina »

Col Piccolo hanno regalato i nuovi orari estivi: è ricomparsa la 36!!! :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Autobus: scioperi, biglietti ed orari

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:Col Piccolo hanno regalato i nuovi orari estivi: è ricomparsa la 36!!! :-D
Era prevista per i mesi estivi.... :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Autobus: scioperi, biglietti ed orari

Messaggio da Piereto »

Bisogna ogni tanto pregar qualche santo dei trasporti che el te aiuti donandote perlomeno un poco de pasienza perchè esisti certe linee de autobus de Trieste Trasporti che salta qualche corsa. Me xe capità l'altra sera quando che entra el servizio noturno, un bus ogni meza ora partindo dal suo capolinea. Son rivà a la fermata tra una corsa e l'altra ,ma quela corsa che spetavo e iera segnada su l'orario, nisun la gà mai fata. Risultato semo restai , perchè ghe iera altri 4 come mi, 5 momi, a spetar una ora bona. Cosa dir? Gavevo una gran voia de no pagar el bilieto.


Torna a “Trieste e i trasporti”