Corridoio V

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1382-1918
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Re: Corridoio V

Messaggio da 1382-1918 »

Piereto ha scritto:Noi a Trieste inveze de riverzer el scalo de barcola per permeter el colegamento del alpe adria terminal ,gavemo trovà 500.000 euro per verzer un varco al cavalcavia e asfaltar las trada interna al porto vecio e utilizar el magazin 27 quale succursale de la bienale de Venezia. Mah!
De la finta Biennale, ve ricordo che el nome "Biennale" pol esser usado solo per quela de Venezia, come ga fato saver l'organizzazion. Per cui qualsiasi uso fora del quel contesto xe abusivo, e vol solo butarghe fumo in tei'oci ala gente.

Vedi anche qua, qua e qua dal sito La Voce di Trieste.


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AdlerTS
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Re: Corridoio V

Messaggio da AdlerTS »

oggi el "sole 24 ore" scriveva che:
se entro il 30 giugno non saranno partiti i lavori alla Maddalena, non sarà stato approvato il progetto preliminare e non sarà stato rinegoziato l'accordo fra Italia e Francia, «vi è un rischio evidente che una parte sostanziale del finanziamento globale Ue di 672 milioni di euro andrà persa».
per la ns, rotonda sul porto vecio la parola d'ordine saria

INDIGNAZIONE

come se pol tirar fora 500.000 euro per un opera PROVVISORIA !

Poderia gaver un senso se la rotonda restassi in uso dopo la mostra, ma eliminarla e riportar tutto allo stato attuale alla fine della stessa xe FOLLIA !

L'unica spigazion xe che a qualchidun ghe vadi in scarsela parte de quei soldi ! Possibile che nissun dei ns. amministratori gabbi el coraggio de dir niente a riguardo ?


Mal no far, paura no gaver.
Piereto
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Re: Corridoio V

Messaggio da Piereto »

Ieri 25 marzo go inteso per radio che le ferovie slovene ga preparà una idea de progeto per colegar Aurisina con Divacia con una galeria de 16 chilometri facenti parte del coridoio 5. Quel che me gà colpì no xe el fato che sta galeria paserà vizin la roca de monrupin, la pasa soto tera, ma che in alternariva xe un progeto in trincea, e po dulcis in fondo, che el progeto costerà..........52 milioni de euro. Un lavor de 4 o 5 ingegneri col calcolo de le opere d'arte, i movimenti de tera , etc, e 10 geometri che fa i rilievi, qualcosa de più de 100 miliardi de vecie lire per un progeto. Ma tranto paga la UE.


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babatriestina
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Re: Corridoio V

Messaggio da babatriestina »

se i lo fa, che i lo fazi come che i vol, ma che i fazzi! insoma, come che diseva a carte " jouez mal mais jouez vite!" Aurisina e Divacia colegade saria otimo. Lassemo in pase Val Rosandra, e femo un colegamento decente. Certo, no xe el ideal per i treni merci del porto.. ma intanto se coleghemo in un'ottica internazional.
Ma no capisso se i 52 milioni de euro va solo ala stesura del progeto o anche ala realizzazion.. ma no go alba de costi al riguardo.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
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Nona Picia
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Re: Corridoio V

Messaggio da Nona Picia »

Mi stamatina go sentì per radio un che diseva qualcosa de far la tav su un percorso zà esistente che saria de rimodernar e che costeria tanto de meno....ma no go sentì tuto e no so de che zona che i parlava...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
mula del Küstenland
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Re: Corridoio V

Messaggio da mula del Küstenland »

babatriestina ha scritto:se i lo fa, che i lo fazi come che i vol, ma che i fazzi! insoma, come che diseva a carte " jouez mal mais jouez vite!" Aurisina e Divacia colegade saria otimo. Lassemo in pase Val Rosandra, e femo un colegamento decente. Certo, no xe el ideal per i treni merci del porto.. ma intanto se coleghemo in un'ottica internazional.
Ma no capisso se i 52 milioni de euro va solo ala stesura del progeto o anche ala realizzazion.. ma no go alba de costi al riguardo.
52 mln solo pel progetto... che includi una galleria nei pressi (sotto?) della Rocca de Monrupin (cussì i ga dito ieri al TGR).
Mi credo - opinione personal - che xè costi fora del mondo, specie in sto momento: te pol spender robe cussì solo per opere che te son sicuro che xè realizzabili e che no va a finir come la TAV, però de sto progeto i ga dito ancora tropo poco per poderse esprimer.
Magari includessi el recupero e el potenziamento de linee preesistenti, penso che risparmiar porzioni de territorio sia sacrosanto, se xè possibile.


Piereto
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Re: Corridoio V

Messaggio da Piereto »

Ogi go leto sul Picolo che el progeto ferroviario dell'alta velocità alta capacità Venezia -Trieste progetto italferr, xe tornà in alto mar. Nonostante che se gabi eliminada l'idea progetto che voleva el Veneto de una nova linea a mare toccante i centri balneari, dal costo de 7 ,5 miliardi. El sucessivo progetto prevedeva de tinir la linea vecia con una serie de aggiustamenti e dal costo minore. Come che se pol veder dai pupoli del pdf che accludo esisterà comunque delle criticità che obbliga anche ogi a un calo della velocità de esercizio. E ogi no va ben el progetto del novo cavalcavia al lisert e dele gallerie sul carso. che servisi a velocizar el tratto fino a Opicina. http://www.ferrovieanordest.it/portale/ ... o-2015.pdf
Ora mi digo Italferr xe una società de FS che xe nonostante le privatizazioni xe statale. Chi che aprova i progeti xe organi delo Stato. Quindi noi se pol parlar prima de far el progeto. Saria bori e tempi risparmiadi perchè se parla co la realizzazion de rivar al 2030. Unal'tra roba che no capiso xe come se fa a far una analisi de costi e benefici con previsioni cusì a longo termine e conciliar el tuto col sistema tuto italian de lavori interminabili. Xe altre do robe che noto : e cioè manca el progetto de far la fermata ferroviaria all'aeroporto de Ronchi, e el mancato utilizzo de Trieste centrale. Tutto el traffico passerà per Opcina che saria sta meio rinominarla Trieste-opicina.( e mancherà sempre un collegamento veloce de bus co Trieste ). Da notarse una altra roba e cioè che no se parla de quadruplicar la linea Ve-Ts ma solo de giustar raggi de curve, eliminar passaggi a livel. Comunque el beneficio final sarà un guadagno de mezz'ora sul tempo de percorrenza Ve-Ts. Ma i ultimi 18 chilometri da Monfalcon a Trieste, no interessadi dai lavori. sarà sempre quei più lenti a 60 KM orari. visto che se parla de opere del 1857.


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babatriestina
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Re: Corridoio V

Messaggio da babatriestina »

Forsi go leto in furia, ma mi go capido solo c he no i ga aprovado el alta velocità fra Ronchi e Trieste.
Per logica dedurria che inveze el trato italian fin Ronchi andassi ben. iera ancora sindaco Illy ( tre sindaci fa...) che el diseva Porteme l'alta velocità fin Ronchi e basta el resto me rangio mi...
Anche mi me rendo conto che le stazioni in cità, che sia una o l'altra,no xe colegabili con la linea del altipian a meno de no sbusar tuto. Basta po vardar una carta geografica.. ma a desso no i varda più le carte, perchè i ga el navigator satelitar che te mosta solo che el prossimo bivio...
E go v isto che presempio Lione che no xe proprio un buso, ga fato una stazion fora centro per el alta velocità. Femo sta maledeta stazion de Opcina/ TriesteNord e coleghemola in qualche modo con cità: no a velocità e eficienza de tram de Opcina!

perchè el viz de sta roba no xe portar in cità a Trieste ( che se credomo el solito bugnigolo dle mondo) persone e merci, ma colegarle col porto e col est d'Europa: ricordemose che el Coridoio doveva rivar fin Kiev ( co se pensava po che el Ucraina se gavessi più ligado a ocidente..) e inveze i xe ancora là che par che i pensi che dopo Trieste xe no go ben capido se la cortina de fero o i tot meridiani de comunismo coem che i diseva una volta...


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Re: Corridoio V

Messaggio da Piereto »

In efeti per noi triestini el problema xe quel de colegar ogi l'altipian cioè Stazion de Opcina co Trieste central. I trestini de una volta gaveva pensà de far el tranvai per collegar , e i gaveva fato el raccordo merci de le rive per andar dal porto vecio al porto novo e de la, su per Rozol, a Opcina. (via più curta de una ventina de chilometri che no per pasar da Aurisina). Quela volta 12 ore de treno per andar a Viena e una mezaora de tranvai iera acetabile. Noi che semo i nipoti de quei de una volta , se trovemo senza el collegamento tramviario e no gavemo più nianche un treno che passi per quel trato de transalpina. Diria che semo stadi mal aministradi. Qualchidun adentro i lavori me ga dito che forsi per el 2017 i zercherà de verzer de novo el trato campo marzio -Opcina. Mi sistemeria anche Sant'Andrea che faria nova come terminal passeggeri per i treni che fermerà a Opcina, e laseria Trieste centrale per i treni che va verso Venezia e Udine. .Ma tra el dir e el far xe sempre question de bori. A proposito qualchidun se ga impresionà dei 50 milioni per riadatar el porto vecio anche se ad un uso diverso, ma confronto i 450 milioni tiradi fora per Livorno par fregole. Anche qua tra el dir e el far xe questioni de ani e de cipe.


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sono piccolo ma crescero
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Re: Corridoio V

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Anni fa mi è stato regalato un libro di un professore di economia dei trasporti all'Università di Parma, Pier Luigi Spaggiari "I viaggi ed il tempo" editrice STEP, 1989. E' un testo divulgativo sulla storia dei trasporti che ogni tanto infila delle riflessioni un poco più profonde e tecniche. Ne riporto una
Pier Luigi Spaggiari - I viaggi e il tempo - STEP - pag. 58 ha scritto:Il declino della rete viaria romana (come quello delle grandi strade persiane) prova che i trasporti — come dicono gli economisti — costituiscono una condizione necessaria, ma non sufficiente per lo sviluppo economico. Dove e quando il sistema dei trasporti non funziona, non può esistere attività economica che meriti questo nome. Nè si possono intravedere, a maggior ragione, prospettive di sviluppo. Al contrario, i trasporti non hanno il potere, da soli, di mettere in moto i meccanismi di crescita. Non voglio ripetere cose in parte già dette, e non intendo sommergere il lettore sotto il peso di concetti e di termini scientifici e specialistici. Chi possiede un’automobile, del resto, sa bene che deve rifornirla di carburante, se vuole che cammini. Se non ne riempie il serbatoio la sua vettura, pur bella e perfetta che sia, resterà immobile. Giusto come un sistema di trasporto (inteso come l’insieme delle vie, dei mezzi e dei servizi) privo di merci e di persone da trasportare.
Mi sembra un concetto molto semplice, profondo e che si può ulteriormente approfondire se solo sostituissimo, ma qui siamo nei trasporti, alla parola trasporti la parola infrastrutture.

Troppo spesso (canale V, porto vecchio, piattaforme logistiche varie, ...) assistiamo alla presentazione di infrastrutture che, di per sé, dovrebbero rilanciare prepotentemente l'attività economica della zona, ma se manca l'iniziativa per rendere vive le infrastrutture, siamo di fronte ad iniziative inutili, a contenitori vuoti.

Come diceva, meno elegantemente, il presidente della FED Greenspan "Posso portare l'acqua al cavallo, ma non lo posso costringere a bere".

Non aspettiamoci grandi decolli dell'economia da infrastrutture più efficienti. Per avere un decollo dell'economia, le strutture più efficienti dovrebbero essere accompagnate da qualcuno disposto ad investire in attività produttive che di quelle strutture hanno bisogno. Ed allora si potrebbe anche provare a fargliele su misura.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
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Re: Corridoio V

Messaggio da Piereto »

MI me par che una roba no escludi l'altra. MI ghe porto acqua al caval, ma el caval no bevi. Quando che el caval gà sede no xe acqua perchè nisun ghe gà portà acqua. I trafici arriva se qualchidun gà la necessità de comprar e el zercherà un vettore e una infrastruttura che el ghe lo consenti al prezzo più basso. Se no ghe xe le infrastrutture i trafici no riva, e se manca i incentivi fiscali i traffici va de una altra parte. Ogni porto gà el suo ventaglio de offerte , e più soldi el porto e la città o uno Stato gà investido in infrastrutture, più possibilità el gà de attrar i acquirenti. Se manca i soldi per le infrastrutture xe meio andar a ciapar sol a barcola. In altre parole ghe vol el coraggio de tirar fora bori anche se el ritorno economico vignirà in tempi longhi, E questa xe una roba sai dificile nel nostro paese perchè i bori che podesi servir gà altre priorità de intervento. El piano nazionale de sviluppo del paese el xe afidado ale ciacole, perchè tuto el resto va speso in assistenzialismo.


Piereto
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Re: Corridoio V

Messaggio da Piereto »

El CIPE comitato interministeriale programmazione economica decidi quanti bori dar e a chi per far un qualcosa de qualche parte. Ma po' se devi far i conti coi soldi che xe in casa. Questo ultimo governo da quando che el se gà insedià, el gà aumentà el debito pubblico de 108 miliardi de euro, nonostante un aumento de le tasse. E xe notizia de sta mattina che la UE ghe laserà far un ulteriore debito de 19 miliardi in cambio de un novo aumento dell'IVA. Quindi i bori no basta mai e sta politica de voler acontentar tuti ne porta solo a la rovina. Cusì su la carta gavemo 50 milioni per sistemar porto vecio. In prospettiva la trasformazion edilizia abitativa xe bona, (la famosa acqua che se porta al caval) ma el caval devi poder aver sede, e no vedo che 20000 novi abitanti vegni a insediarse a Trieste se non forsi tra venti o trenta anni. Cusì el progetto bociado per el coridoio V , xe solo un ciapar tempo ai danni delle infrastrutture de Trieste.


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