orari ferroviari

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

per no verzer una nova discussion me collego qua, riportandove un link che go trovado su Bora.la
http://berlinromexpress.wordpress.com/2 ... n-express/
el xe in inglese, ma el conta de un viaggio in treno de Berlin a Roma, sosta a Trieste: in breve, tuto ben fin Monaco, po assai brutte le stazioni de Verona e Mestre e lodi per la nostra stazion, riporto qualche passo, le foto le podè ammirar là anche senza saver inglese.
Verona station by night is a sort of no-man’s-land.
When eventually we found some personnel hidden away chatting in an office behind closed curtains, and asked news about “the last train to Venice”, they looked at us and said with a weird smile: “But where do you come from?”. When we said we were coming from Berlin, they looked at us as though we were mad. Strange…railway personnel should be happy that users do use the railway network…or not? Surely those 9 employees had more important things to chat about in the office, rather than providing some sort of “Assistenza Viaggiatori”.
Eventually we moored at the immaculate Trieste Centrale…at last!
The “Assistenza Viaggiatori” has a transparent door guaranteeing privacy but also a brisk pace of service. When we asked assistance for a rather complex modification of a Wagon Lits night train reservation from Triest to Rome the two ladies puffed their ritual mantra of typically triestine “No se pol” (”that can’t be done”) but in a few minutes the matter was settled with pragmatism and common sense.

Triest station increasingly gives me a swiss feeling. Not only you can SEE the time of the departure of your train on the platforms from afar (analogic and digital, quel chic!), without visual pollution from advertising…


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: orari ferroviari

Messaggio da babatriestina »

Un confronto:
Leggo sul Piccolo di oggi:
50 anni fa
L'Arlecchino, fratello minore del Settebello, è giunto per la prima volta ieri, alle 21,20 alla nostra Stazione centrale, inaugurando un nuovo servizio di due corse di rapido sulla Trieste Milano. Tempo 4.30
Andiamo a guardare l'orario ferroviario di mezzo secolo dopo:
i treni diretti ci mettono ore 4.21, per cui hanno guadagnato 9 minuti ( salvo ritardi :-D ) e quelli con cambio a Mestre ci mettono, se tutto va bene, 4.41.
Per il cambio a Mestre, aggiungerei che se il cambio è sulla medesima banchina, è agevole, ma se bisogna cambiarla, come mi è successo alcune volte, bisogna trascinarsi i bagagli su e giù per una scala, non esiste una rampa inclinata o un ascensore su cui trascinare le valigie a trolley, come nelle stazioni ferroviarie di Paesi più.. come dire.. ??? :?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: orari ferroviari

Messaggio da AdlerTS »

che tristezza !


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: orari ferroviari

Messaggio da babatriestina »

Un paio di giorni fa, sulle Segnalazioni del Piccolo, si parlava di un treno in arrivo a Trieste dalla Germania, delle ferrovie tedesche. Solo che appunto perchè non appartiene alle Ferrovie italiane risulta come un fantasma , senza orari, senza poter comprare i biglietti alla stazione. insomma la stazione è la stazione delle Ferrovie italiane e gli altri sono clandestini. Ne sapete di più?
mi sembra assai promettente l'idea di treni non di trenitalia... :twisted:
( naturalmente, in tutto ciò ci vorrebbe una manina europea..)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: orari ferroviari

Messaggio da Nona Picia »

E' come la storia dell'autobus per Klagenfurt....bisogna cercare in Internet! :evil:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
zac
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 95
Iscritto il: ven 1 ago 2008, 21:30
Località: Trieste, Austria

Re: orari ferroviari

Messaggio da zac »

Del treno Germania-Trieste non so nulla (forse si riferisce al treno+auto Berlino/Trieste?)

Esistono comunque treni delle ferrovie austriache e tedesche che servono anche l'Italia, grazie alla liberalizzazione dei trasporti nell'unione Europea.
Ce ne sono per Venezia, Roma, Milano via Brennero.
Altrimenti via Tarvisio c'e' un bus delle ferrovie Austriache per Venezia via Udine.

Visto che sono piu' puliti, con personale gentile, senza nessuno stress per l'obliterazione del biglietto, e con la possibilita' pratica di acquistare il biglietto su internet, me ne servo abitualmente anche se costano un po' di piu' di quelli italiani.

I biglietti si possono acquistare su internet o, dall'Italia, fare a bordo con un piccolo sovrapprezzo.
Per maggiori informazioni visitate i siti di Deutsche Bahn Italia o ÖBB Italia:
http://www.bahn.com/i/view/ITA/it/index.shtml
http://www.obb-italia.com/

Questi treni danno molto molto fastidio a Trenitalia, che fa di tutto per ostacolarli e boicottarli, non per niente sulla linea Villaco-Venezia si e' deciso di usare dei bus per non dipendere dalle rotaie italiane.
Alla biglietteria di Trenitalia non possono (o meglio non vogliono) farvi il biglietto. Per scoraggarvi vi diranno (esperienze personali): che non sanno l'orario, che questi treni non esistono piu', che non potete fare il biglietto a bordo altrimenti il controllore tedesco vi fa un multone, che sono costosissimi.

Per evitare discussioni in biglietteria, consiglio di fare il biglietto solo per la stazione di cambio e di non accennare minimamente che poi passate alla linea della concorrenza.

Ultimamente Trenitalia ha fatto un nuovo passo per ostacolare questi treni: visto che molti viaggiatori sulla linea Mestre-Verona li preferivano ai treni italiani, ora vieta le fermate tra Venezia e Verona, quindi per/da Trieste bisogna cambiare a S. Lucia, non a Mestre (poco male per chi arriva dall'Austria: senza fermate ci mette anche meno).

Visto che il comportamento di Trenitalia viola le normative europee, una causa e' in corso a Bruxelles. A presto una nuova multa per l'Italia.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: orari ferroviari

Messaggio da Piereto »

Se gavè in mente de andar in germania in estate co la machina e pensè de riposarve andando in treno, podè portarla al seguito carigandola anche a Trieste.Per tute le informazioni e l'acquisto dei biglieti colegheve al sito delle DB ,dei treni e orari,e el xe scrito in italian. Andè a veder la vose treni con auto auto al seguito.El pagamento lo fe online ,e se gavè dei dubi gavè anche un numero de telefono per parlar ,ma solo in tedesco o in inglese.El treno viagia de note per cui se parti de sera .Le cabine xe a tre letti,ghe xe un interfono e un spioncin, e la porta con la ciave a scheda. Giusto per saver che semo ancora colegai diretamente con l'europa ve meto le date in cui se movi sti treni fantasma e sconosudi a rete italia. El guaio xe che no xe per tuti ,ma bisogna saverse mover ben con internet.

Triest
Mit dem Autozug direkt ins Friaul! Die Region Friuli Venezia Giulia ist leicht zu erreichen - aber schwer zu vergessen. Ab Triest ist es auch nicht mehr weit nach Slowenien und Kroatien.

from Berlin-Wannsee 15.6 22.6 29.6 6.7 13.7 20.7 27.7 3.8 10.8 17.8
from Hamburg-Altona 26.6 3.7 24.7 31.7 7.8 14.8 21.8 28.8 4.9 11.9
from Düsseldorf 24.6 8.7 15.7 29.7 5.8 12.8 19.8 26.8 9.9 16.9
from Neu Isenburg 17.6 22.7 29.7 12.8 9.9 16.9 23.9 30.9

to Berlin-Wannsee 16.6 23.6 30.6 7.7 14.7 21.7 28.7 4.8 11.8 18.8
to Hamburg-Altona 13.6 20.6 27.6 4.7 11.7 18.7 25.7 8.8 15.8 22.8
to Neu Isenburg 18.6 2.7 23.7 6.8 13.8 20.8 27.8 10.9 17.9 24.9
to Düsseldorf 18.6 25.6 9.7 16.7 23.7 30.7 13.8 20.8 27.8 3.9


Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Re: orari ferroviari

Messaggio da 1382-1918 »

Vi racconto un fatto inerente agli orari ferroviari.
Avendo bisogno di prendere un biglietto per Vicenza, ho consultato su Internet gli orari, e furbescamente non compaiono subito tutti i treni disponibili, ma solo quelli più costosi o che vogliono vengano usati di più. Infatti, ricordando che c'era un treno anche ad un'altra ora, mi chiedevo come mai non comparisse. Poi ho visto che nella pagina web c'era anche un pulsante con scritto "vedi tutte le soluzioni", e cliccandolo, ecco che compaiono tutti i treni disponibili.

Sono andato in stazione il giorno prima per fare il biglietto, ma siccome la fila era lunghissima, ho deciso di fare il biglietto tramite i distributori automatici. Con mia sorpresa però ho visto che si potevano scegliere solamente i treni di cui alla prima versione della pagina web, degli altri nessuna traccia.
Quindi, fatta la fila, arrivo allo sportello, ho chiesto spiegazioni tipo "Come mai non si può scegliere questo treno col distributore automatico ma devo fare la fila?" e l'operatore dietro al vetro ha esitato qualche secondo e poi mi ha risposto letteralmente "Perchè sono dei figli di p...."

Ben no?


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: orari ferroviari

Messaggio da AdlerTS »

una bela organizzazion ! :-(


Mal no far, paura no gaver.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: orari ferroviari

Messaggio da Piereto »

Forse ve xe sfugì la notizia de un incontro che l'asesor Ricardi doveva aver co rete italia per far si che esistisi un colegamento direto Trieste-Roma Trieste-Milan,e anche (Udin-Roma e Udin- Milan),cioè senza cambiar treno a Venezia o a Bologna. Niente de strano ,se no fusi che per aver sto colegamneto la Regione devi sborsar do milioni de euro,che po saria bori nostri.No se finisi mai de tocar el fondo. Alora mi digo ,se le robe funziona cusì ,basta andar a Viena da le OBB,posar i bori, e domandarghe un colegamento direto.Idem per i colegamenti feroviari dei container co Monaco de baviera. El 30 de setembre xe partì l'ultimo collegamento diretto co l'auto al seguito con la germania per sto ano,quel che Rete italia no conosi,e che la Region no ga mai pagà. Saverè anche che per aver i treni novi per i colegamenti regionali gavemo dovesto comprarli noi,cioè le fliche le ga tirà fora la nostra Regione.Tanto val alora farse le ferovie regionali e butar fora rete italia,e son sicuro che funzionasi meio.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: orari ferroviari

Messaggio da babatriestina »

Difatti, par che adesso i se gabi inacorto che el problema xe el ingiustificado monopolio de Trenitalia.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: orari ferroviari

Messaggio da Piereto »

Si xe un monopolio come per telecom.Se te se guasta el telefono i ripara prima quei de telecom e poi quei de i altri gestori,perchè i ga tempo 15 giorni per riparar, e perchè el fil che te vien in casa xe de prorpietà de telecom.Cusì qua i binari e el sistema de segnalamento e de bloco xe de proprietà de rete italia. Basta veder che el treno de la società feroviaria torinese de Montezemolo che vol farghe concorenza a Moretti sul tratto a alta velocità Milano Roma, xe mesi che nol riva a partir.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: orari ferroviari

Messaggio da Piereto »

Brute notizie.Go leto che col novo ano xe quasi sicuro che perderemo anche el colegamento feroviario pasegeri per Budapest,che ogi se riva a ciapar quando che el treno vien de Venezia e el pasa per Opicina. L'ultima volta che son andà col treno a Budapest iera nel 2003 , partindo da Trieste centrale. Se lamentemo che sparisi i colegamenti,ma a ben guardar,xe che la gente che se movi col treno cala de numero, e far circolar treni svodi costa.La concorenza dell'auto xe fortisima. Te parti quando che te vol,e a Budapest xe tuta una tirada in autostrada. Unico vantagio del treno xe che te te riposi ,e te rivi in centro cità.Col prezo aumentà de la benzina ,le vignete,i costi del parchegio, forsi el treno costa de meno in seconda clase. Ma per Budapest ghe vol 12 ore . Xe tre cambi de trazion e tempo perso al confin.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: orari ferroviari

Messaggio da babatriestina »

se go leto ben, iera un treno de note. Mi no so chi che ghe piasi viaggiar de note, mi devo dir no, e son una che viaggia assai in treno. Ma fra racconti de TANTA gente che un tempo xe stada derubada sul notturno Trieste Vienna, fra el no dormir ben e no gaver ala mattina el bagno, i notturni li evito.
Inveze ve conterò, che la prossima settimana fazzo come che gavevo za fatto un per de volte una gita in giornata in treno a Firenze, per visitar una mostra. Coi attuali treni rapidi, costa, ma i tempi ( coincidenze funzionando) xe veramente boni, e no xe question de nebbia, neve, gomme. cadene.. e a Firenze se riva a 5 minuti del centro storico. Dopo ve conto.. Fazzo istesso quasi ogni anno per le mostre a Ferrara


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: orari ferroviari

Messaggio da babatriestina »

Ben, ve dago i tempi: Partenza de Trieste ore 6.35 col Frecciabianca per Milan. Cambio a Mestre, una ventina de minuti, un Frecciargento e alle 10.30 a Firenze. Mentre el rapido rivava a Milan alle 10.50. Prima a Firenze. Come mai? a mi me ga parso che el andava come un balìn fra Bologna e Firenze, el grosso in galleria, certo, no xe el piazer de ammirar i Appennini del finestrin.. se xe la TAV, benedetta TAV! ma i automobilisti preferissi andar in machina... e po soprattutto poche fermate in mezzo: Mestre- Padova-Bologna ( no Rovigo, no Ferrara..) che inveze la linea per Milan se no se ferma a Padova, Vicenza Verona Brescia e perfin Peschiera ( Gardaland immagino) no accontenta le cittadine padane..

al ritorno, treno alle 17.30, puntualissimo, cambio a Mestre ( un quarto de ora, el treno gaveva fatto 8 minuti de ritardo) e altro Frecciabianca,a rivo a Trieste alle 21,20, come previsto. ovviamente no xe bon prezzo: sui 120 € in seconda, sui 170 in prima. Ma assai più rilassante, mi 8 ore abbondanti de guida in autostrada me gavessi lassada come una strazza. E no pensieri de nebbia, de piova, de neve sui Appennini ( ben adesso no xe, ma altre volte go visto..). Dele 10 e mezza alle 5 e mezza, tutto el tempo de girar per Firenze ( e de stancarme un zenocio :x ) e veder una mostra sul Rinascimento e i banchieri che gaveva anche parecchi riferimenti all'attualità :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: orari ferroviari

Messaggio da babatriestina »

Adesso i ga eliminado el notturno Trieste- Lecce e invece sarà un collegamento Ryanair con Bari.
Ecco, mi vado abbastanza in treno ma no viaggio quasi mai de notte.
Secondo voi, come vedè el futuro dei treni notturni?
i mii motivi de no ciaparli xe che:
- no dormo ben
- no ghe xe bagno comodo
- go paura de vegnir derubada
-per viaggi fin a 8 ore, viaggio de giorno e se xe più longhi aereo

Mi no so, ma de quando che xe rivai sti aerei a basso costo ( che me convinzi sempre poco: come i fa a costar cussì poco? perchè i regolari costa tanto più? xe un che magna sora o un che taia su qualche sicurezza? o el contorno costa tanto più che el volo in se stesso?) me par che i treni a longa percorrenza xe destinai a esaurirse e semai a vegnir sostituidi de treni veloci ( nati in Francia propio per far concorrenza ai treni su longhe distanze). resta che ghe volessi una politica de colegamenti fra auroporti e linee ferroviarie perchè i aeroporti xe tuti fora centro.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: orari ferroviari

Messaggio da AdlerTS »

un giorno legevo un articolo sui aerei low cost e i diseva che el risparmio jera fato anche su robe tipo el gaver un solo tipo de aereo (o max due) per flotta: in questo modo te risparmi sui tochi de ricambio, sull'addestramento del personal ! (anche se non credo che el trucco stia tutto qua)


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: orari ferroviari

Messaggio da babatriestina »

Il Piccolo, 50 anni fa:
26 gennaio 1962:
Nel corso di una riunione del Rotary, il direttore compartimentale delle Ferrovie dello Stato, dott. Giannone, ha annunciato la soppressione del Simplon Orient Express e l'istituzione di una linea Trieste- Vienna via Lubiana.


La linea via Lubiana, come si dica qua : te la ga vista, ti? 8) 8)
e il Simplon Express, l'erede dell'Orient Express, ha continuato le sue corse per qualche decennio ancora...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: orari ferroviari

Messaggio da Piereto »

El mondo gira intorno l'auto,e quindi anche i capitai privati per far nove infrastruture i va a finir per l'auto. (vedi terza corsia della A4) Quindi solo lo Stato pol far piani a lungo periodo che coinvolgi le ferrovie,perchè el ritorno economico xe in tempi sai longhi,ma come sempre a parole e fondi permetendo. Se poi cala i pasegeri la tentazion de eliminar i colegamenti xe sai forte ,tuto per risparmiar ,ma po mi me domando : cala anche i stipendi dei funzionari medio alti de le ferovie,o inveze i aumenta? Solo i treni dei pendolari xe i unici che giustifica la rete feroviaria, e l'alta velocità su la quale gà puntà lo Stato anche per farghe concorenza all'aereo che xe una altro che incuina ad alta quota butando in circolo miliardi de tonelate de polveri sottili. Inveze el trasporto su rotaia vien boicotado perchè più camion e tir che va per autostrada, più bori entra ne le scarsele dei azionisti ,e per questo se costruisi le autostrade. Quindi contro la ferrovia xe i azionisti e i investitori, i petrolieri e i no tav. Credo che da Trieste partirà sempre meno treni,mancando una volontà statale contraria. A quando la vendita de l'intera stazion centrale ?


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: orari ferroviari

Messaggio da Piereto »

El gelicidio del 24 marzo de sto ano ga meso in evidenza una altra volta come semo mesi mal coi colegamenti feroviari in sta region. Sicome el fil che porta la corente se ga iazà da Trieste a Monfalcon, tuti i treni in partenza da Trieste i xe sta sospesi e sostituidi con un treno navetta ,el primo giorno, e po con do treni navetta trainadi da loco diesel, che ga fato la spola tra Trieste e Monfalcon, e po rangiarse perchè no iera sicuro ghe fusi dei treni a Monfalcon per portarte a destinazion. Adeso savemo che gavemo in funzion solo due locomotori diesel a Trieste, e che in rete in region no esisti nisun locomotor elettrico de scorta che gavesi podudo sostituir i diesel che rivava a Monfalcon trainando i vagoni dei convogli formadi in stazion a trieste. Quindi per do giorni no xe partì, nè xe rivà treni pasegeri , ma solo le navette. L'unica roba positiva xe che i politici regionali, anche perchè semo soto elezioni, ga dito che i zercherà de aver la gestion de le linee ferroviarie regionali de rete italia, come za sucedi in altre regioni italiane. Ma mi digo: cosa se tinimo una rete italia nazionale se dopo bisogna gestir a livello locale le linee e comprarse el material rotabile ?.


Torna a “Trieste e i trasporti”