El novo piano del trafico

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da babatriestina »

ben , eccove un per de foto de stamattina, iera circa le 11...
no definiria la piazza deserta
Immagine
anche se passadi i autobus una pensilina xe oviamente svoda
Immagine
ma resta la 29 davanti del Cremcaffè

via Gallina co riva i autobus xe piena
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da babatriestina »

sempre 11 de matina, buto el ocio verso via mazzini serada
i bar ga cominciado a meter tavolini in mezzo

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto:sempre 11 de matina, buto el ocio verso via mazzini serada
i bar ga cominciado a meter tavolini in mezzo
Chissà se i paga la tosap....


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Nona Picia »

Sì, la paneteria e ancora un bar...e nela foto par più gente de quel che iera....però l'abitudine de caminar sul marciapiede non ne xe ancora passada


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da babatriestina »

in via Mazzini cambierà, se i cambierà definitivamente, se i cambierà la pavimentazion e no sarà marciapie. Adesso po passa qualche macchian,s e no altro dei residenti e una corsia resta libera.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Nona Picia »

Vederemo col tempo....intanto come previsto fiocca le proteste de vario genere...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da babatriestina »

son passada stamattina- a pie!- per via Valdirivo. Mai vista cussì neta de machine in seconda fila.. :shock:
xe solo che le motociclette, ben ordinade, nei loro parcheggi. La via cussì ga el traffico scorrevolissimo. Ma sa, i triestini co cambia mugugna "cossa xe sta novità?" e cussì adesso xe in giro due raccolte de firme, una per annullar el provedimento e una per aumentar le pedonalizzazioni. No escludessi che qualchedun le gabi firmade tute do.. ;--D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Piereto »

Stamatina go girà un poco in autobus e go inteso tante lamentele. Se comincia a cior firme per tornar come prima, e cioè che i autobus passi in su e in zo per via Mazzini. Specialmente per i veci una volta smontai in corso( una via più in là de via mazini) xe scomodo tornar a casa. Perchè i devi andar oltre el canal fin via valdirivo, o se i resta in zona borsa rampigarse su per via Carduci. In qualsiasi modo che te la guardi xe un aumento del percorso a pie.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: Specialmente per i veci una volta smontai in corso( una via più in là de via mazini) xe scomodo tornar a casa. Perchè i devi andar oltre el canal fin via valdirivo, o se i resta in zona borsa rampigarse su per via Carduci. In qualsiasi modo che te la guardi xe un aumento del percorso a pie.
No go ben capido de dove che vegnissi i veci che smonta in corso, de che linea? perchè in Corso semai se torna in suso. Cola 10 se riva comunque in via Gallina a 5 metri de piazza Goldoni. Semai son mi la vecia che se voio ciapar la 9 come una volta per andar in Riva inveze che in piazza Goldoni devo andarla a ciapar in via Battisti..pochi i metri ma un per de semafori longhi de spetar..
no go capido de zona Borsa perchè andar fin via Carducci a pie che xe apunto el bus che ghe riva andando su pel corso. I sostenidori dela riaprtura ga adiritura sugerido de pedonalizzar el Corso.. roba che più volte i ga dito ma i se ga reso conto che quel saria una follia..
i veci po xe anche sconvolti che in Corso i ga cambiado i capolinea.. anche mi go visto el capolinea dela 10 in corso e no più davati dela cesa dei Greghi..
go fato la prova propio dopopranzo ciapando la 9...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Nona Picia »

Mi stamatina go cipà la 22 per tornar a casa alla fermata prima de via battisti dopo el viale e go fato el giro. Co semo rivai in stazion, go visto che el capolinea xe sta spostà al posto de quel dela 19 e la 19 al posto dela 22. Chissà perchè....no me par che ghe sia una gran diferenza, forsi xe perchè magari la 19 passa per Corso Cavour...o no?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Piereto »

Xe el 5 che no va più su per via mazzini ma per el corso, e no te lo ciapi più per tornar a Roian in Via mazzini ma in via Carducci. Cusi in piaza de la republica i pol far de le mostre. Se sentiva la necessità.


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da sum culex »

Xè tante le modifiche che pol esser più o meno comode o scomode a seconda del uso che se ga bisogno de far; basta abituarse.
Go visto sul giornal che i autisti dei bus protesta per el percorso in via Valdirivo inveze che per via Mazzini. L'altro giorno iero sul 11 al capolinea (ex capolinea del 18, chissà perchè?) e go inteso l'autista che parlava con un suo colega e el ghe ga dito: "Go fato 'ssai più presto a rivar quà per via Vldirivo inveze che far la via Mazzini dove che se devi andar 'ssai più pian per via dei atraversamenti pedonali"! Chi ga ragion?
Ancora una roba: perchè i ga serà la via Mazzini solo tra piazza Goldoni e via San Spiridione, lassando verto el resto e no come prima fin a in via Roma? I bus che devi girar dentro per via San Spiridione podeva benissimo andar su per el corso come che i gaveva fato tuti i sbati e domeniche fin desso.
Mah, vedaremo come che anderà avnti sto pian de pedonalizazion e come che i lo farà proseguir?
Un altro problema serio: cossa i pensa de far per el trafico de machine e bus quando che i sererà per un periodo assai longo la galeria de piazza Foraggi che ga assoluto bisogno de grossi lavori de restauro e per un tempo parecchio longo?
Anche la Galeria Sandrinelli ga bisogno de esser rimessa a posto, ma quel enorme quantità de trafico che passa per de là dove poderà andar?
Che soluzioni i pensa de poder trovar senza provocar disagi tropo grossi ala gente che usa i bus, ma anche i auti? No stè pensar che la via Mdonnina possi soportar, anche se a senso unico in su un trafico simile, e per in zo? Via de Bosco, ma semo sempre là del moto, no xè vie che pol sopportar un tal acesso de mezzi e no me vien in mente nissuna altra strada usufruibile.
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da babatriestina »

sum culex ha scritto: Anche la Galeria Sandrinelli ga bisogno de esser rimessa a posto, ma quel enorme quantità de trafico che passa per de là dove poderà andar?
Che soluzioni i pensa de poder trovar senza provocar disagi tropo grossi ala gente che usa i bus, ma anche i auti? No stè pensar che la via Mdonnina possi soportar, anche se a senso unico in su un trafico simile, e per in zo? Via de Bosco, ma semo sempre là del moto, no xè vie che pol sopportar un tal acesso de mezzi e no me vien in mente nissuna altra strada usufruibile.
ciao
sum culex
Via Molin a vento?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto: Via Molin a vento?
Anche quela me par un poco poco.....la ga zà bastanza trafico adesso....lassemo che i se rompi la testa lori! :-)


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da babatriestina »

:arf2_140: chisà come che i fazeva ai tempi del Austria felix, che la galeria no iera ancora :arf2_140:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto::arf2_140: chisà come che i fazeva ai tempi del Austria felix, che la galeria no iera ancora :arf2_140:
E no iera gnanche le machine e i bus cussì fissi... :arf2_140: :arf2_140: :arf2_140:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Piereto »

Tuti a pie su e zo per i colli, e xe stada proprio l' austria felix a far la galleria de Sandrinelli, e el terzo reich a far quela de piaza foraggi. Illy gà inveze bociado la galleria da Piazza Perugino fin in via d'Alviano.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto:Tuti a pie su e zo per i colli, e xe stada proprio l' austria felix a far la galleria de Sandrinelli, e el terzo reich a far quela de piaza foraggi.
Ti col mus e mi col tran...
se parlava de quela de piaza Foraggi ( in che anno i la ga cominciada? che no trovo la data) , che l'Austria felix (quasi ai sgoccioli) gabi fato Galeria Sandrinelli no me xe una novità anche se chi che ga deciso ( Viena o el Comun locale) e a che scopo se pol comentar...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Piereto »

La Sandrinelli xe stada fata tra el 1905 e el 1907 per rivar da piaza de la legna a la zona dei cantieri e ghe pasava soto el tran n°1 che po se rampigava su per San Giacomo fin in ponziana, altrimenti se doveva andar su per san giusto e po calarse per via dei navali che portava in cantier. El svilupo industriale de Trieste iera verso la baia de muia Ponziana Val maura. Nel 1912 i ga fato la galeria de San vito in modo che se podesi rivar prima sia ale usine del gas che ai cantieri. L'inaugurazion de la galeria de piaza foragi o de Montebello me par che xe stada nel 1944. La iera nata come cunicolo antiaereo e po i la gà slargada e la xe longa 720 metri.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Ciancele »

De quel che me ricordo, via Madonina iera streta, come anca la via del Bosco. Un auto pasa, ma una filovia o autobus? Senso unico e gnente parchegi. Forsi una bici, ma de corsa, no de droghier. Via Molin a Vento xe quela che fa canton con via del Bosco? Riva in su? Ma la xe streta anca ela. D'inverno, riva in zo, no xe iazo?


Torna a “Trieste e i trasporti”