Parco di Miramare

le aree verdi triestine, de una volta e de adesso, come che le xe, come che le volessimo
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Parco di Miramare

Messaggio da babatriestina »

Xe passai un per de mesi, e par che i forumisti o no va Miramar, o no fotografa, o no posta gnente.

Cussì stamatina che iera tempo nuvolà go dito vado a veder che po gao fato un afar perché la prima domenica del mese xe gratis come i museo comunali e quindi me go fato parco, castel e mostra sul Liberty tuto a gratis.
Ben, visto che tuti rugna sempre dei fiori dle parco e per lori parco xe el parterre, ecovelo qua oggi:

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Parco di Miramare

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Parco di Miramare

Messaggio da babatriestina »

Immagine

davanti el castel
Immagine

davanti el castelletto, la fontanella xe suta ma xe lisette bianche nell'aiola
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Parco di Miramare

Messaggio da babatriestina »

la bordura vizin del castelletto:
Immagine
i ga scelto noni tenui del rosa e lilla
Serre rifatte, svode; serre nove senza piante; capella de san cancian, in lavoro; laghetto Mira e Mar gira, ma l'accuq xe verde espuzza sempr eun poco
Panorami bellissimi
Immagine

Immagine

nella parte dedicada alcastel interni ve metterò nove foto, perchè xe la mostra sul orientalismo e le collezioni de Massimiliano. Cineserie...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Parco di Miramare

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Parco di Miramare

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Parco di Miramare

Messaggio da Nona Picia »

Pareria che el parco gabi ciapá 4 milioni pet el restauro, ma se go ben capì apena nel 2019 comincerà i lavori


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Parco di Miramare

Messaggio da babatriestina »

più che i bori, i diseva che manca quasi el 50% del personal...

però che adesso no i rugni che no xe più fiori!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Parco di Miramare

Messaggio da Nona Picia »

Manca la voia de pagrar personal valido


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Parco di Miramare

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:Manca la voia de pagar personal valido
mi no saria cussì sicura. Pol esser che no i fazi i concorsi, pol esser che nissun se presenti, pol esser che i posti sia previsti ma no la copertura economica... che sia gente ma che no la voli el trasferimeto qua... eco me piaseria saver perché i posti xe previsti sula carta ma no xe ocupai


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Parco di Miramare

Messaggio da Piereto »

Xe presto dito. No xe bori. E po' no xe idee ciare. I ga dito che i assumerà 500000 giovani nelle pubbliche amministrazioni, quanti andera' a scovar a Miramar ? Nissun.I regolamenti, i mansionari e i organigrammi de funzionamento de un ufficio xe fermi a 50 anni fa , cioè prima dell'informatizzazion e della digitalizzazion. 500000 assunzioni xe solo per ciapar voti dai giovani. Intere sezioni e centinaia de passacarte dovesi sparir in nome dell'efficenza......mai piu'. Bisogna sempre ricordarse che la parola burocrazia in Italia vol dir meter i bastoni tra le rode per ritardare qualsiasi roba perché no ghe xe i bori.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Parco di Miramare

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto: Xe presto dito. No xe bori. E po' no xe idee ciare. I ga dito che i assumerà 500000 giovani nelle pubbliche amministrazioni, quanti andera' a scovar a Miramar ? Nissun.I regolamenti, i mansionari e i organigrammi de funzionamento de un ufficio xe fermi a 50 anni fa , cioè prima dell'informatizzazion e della digitalizzazion. 500000 assunzioni xe solo per ciapar voti dai giovani. Intere sezioni e centinaia de passacarte dovesi sparir in nome dell'efficenza......mai piu'. Bisogna sempre ricordarse che la parola burocrazia in Italia vol dir meter i bastoni tra le rode per ritardare qualsiasi roba perché no ghe xe i bori.
Caro Piereto, tuti fa promese savendo che no i le pol mantignir. Dopo le elezioni i disi: No ne gavè fato vinzer, 'lora nisba. I prega Dio de no vinzer. Tanti ani fa ga pregà anca i verdi. Dio no li ga scoltai e i xe stadi eleti. I iera c...gai. I ga dovesto cromparse calze nove sensa busi, cravate. Un condoto. E po i ga tirà quel indrio che no te conto.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Parco di Miramare

Messaggio da babatriestina »

Ste foto xe de meno de un mese fa, ier anche i due cigni , Mra e Mar. nel laghetto, col acqua un poco ancora spuzalente.
ben bon ve riporto sto sfogo de quei che ga regalado i cigni. Xe come che i la conta lori, ma me par verosimile

Trieste, Miramare, i cigni e il “no se vol” (più che “no se pol”).
E anche il terzo cigno è sparito.
Evidentemente per la dirigenza del parco attuale, come per quella precedente, i cigni sono stati solo un “fastidio” accettato a malincuore solo per non inimicarsi l’intera cittadinanza che ai cigni di Miramare è da sempre affezionata.
Proprio per tale ragione un anno fa insieme agli amici del gruppo “Te son de Trieste se” avevamo avuto l’idea di regalare al Parco ma soprattutto alla cittadinanza una coppia di cigni per ripopolare il laghetto da anni abbandonato.
Fu un successo incredibile, ma sicuramente immaginabile.
Grazie alla generosità di molti in pochi giorni furono raccolti i soldi necessari all’acquisto e fu così che regalammo i cigni al Parco.
Il giorno che arrivarono fu una festa per tantissimi cittadini che parteciparono all’evento.
Da lì però iniziarono i problemi, che in parte abbiamo tenuto per noi, per non rovinare il momento felice che avevamo condiviso con tanti.
La direzione del Parco (la precedente come anche quella neoinsediatasi) a tutt’oggi ha richiesto a noi la fornitura del mangime per i cigni asserendo di non disporre dei necessari fondi (parliamo di circa € 80,00 per un trimestre).
E noi abbiamo pagato!
Poi bisognava creare un confortevole rifugio per i cigni, e sempre noi abbiamo progettato, realizzato e pagato una casetta di ricovero per i cigni, perché il Parco non aveva fondi !!!
In occasione della gelata dello scorso inverno accadde che entrambi i cigni camminando sul laghetto ghiacciato uscirono da esso.
L’unica preoccupazione del personale del parco fu di filmarli mentre camminavano nel vialetto verso il castello!!
Poi mentre Mar se ne tornò nel laghetto Mira si spinse fino al mare nel porticciolo sotto il castello ove rimase per alcuni giorni.
Naturalmente il personale e la direzione del parco se ne fregarono altamente se non avvisando me (e che centro io?) della cosa.
Mi detti da fare chiamando Enpa, WWF, Vigili del Fuoco e non ricordo ancora chi per cercare di “recuperare la cigna” che nel frattempo dimorava nel porticciolo e veniva a prendere da mangiare, come da mie indicazioni (fornitemi dall’allevatore), a terra vicino alle scalette del porticciolo.
Ebbene anche qui nessuno degli enti interpellati mosse un dito finchè Mira sparì.
Decidemmo di regalare un altro cigno a spese nostre per non lasciare solo Mar (i cigni sono animali abituati a vivere in coppia), cercando prima (sempre noi) di capire come risolvere il problema di non agevolare l’uscita dal laghetto.
Ed allora sempre a spese nostre progettammo realizzammo e posammo un recinto tutto attorno al laghetto, perché il perché il Parco non aveva fondi !!!
Poi, in primavera bisognava mettere vicino al ricovero dei cigni una balla di fieno che doveva servire da giaciglio per la cova, avvisammo il Parco, ma il Parco non aveva fondi !!!
Poi e siamo arrivati a questi giorni, la nuova cigna è sparita, probabilmente rubata.
Si è scoperto che all’ingresso alto del Parco la rete è rotta e l’accesso di estranei è molto agevole.
Naturalmente il Parco è stato avvisato ma non ha fatto nulla.
Forse non ha fondi !!!
E da ultimo anche Mar è sparito.
Adesso finalmente il Parco non ha più da preoccuparsi della rogna dei cigni !!!
I visitatori del Parco non avranno più bisogno di passare a vedere il laghetto vuoto e magari, chissà, non passeranno neppure al Parco (mi verrebbe da augurarmelo)
A noi triestini resta la consueta amarezza nel vedere come veniamo considerati noi cittadini da chi siede ai posti di comando.
Trieste: no se pol?
No, no se vol, perché no se ga gnanche pel cul.


Da facebook, Alberto Kostoris


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Parco di Miramare

Messaggio da Nona Picia »

Xe una vergogna! No xe posibile che i cigni sparisi cussì..

No li gaverà cioli quel che anni fa li magnava?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Parco di Miramare

Messaggio da babatriestina »

io mi domando invece: sarà mica ch e i cigni non gradiscono l'acqua tuttora stagnante e odorosa di marcio? ossia che non avendo ancora risanato l'acqua le laghetto nonostante i tanti interventi, esso non sia habitat adatto ancora ai cigni? che vediamo invece vivere felici liberi in mare?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Parco di Miramare

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto:io mi domando invece: sarà mica ch e i cigni non gradiscono l'acqua tuttora stagnante e odorosa di marcio? ossia che non avendo ancora risanato l'acqua le laghetto nonostante i tanti interventi, esso non sia habitat adatto ancora ai cigni? che vediamo invece vivere felici liberi in mare?
Di più, leggo che i cigni donati vengono dati dopo aver spuntato loro le ali, che non volino via. ha senso con la sensibilità ambientale di adesso?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Parco di Miramare

Messaggio da Piereto »

Poveri cigni e che inciviltà . Xe veramente triste legger certi argomenti, ma rientra ahimè nel quadro generale ........ de un sfaldamento delle istituzioni non solo in Italia ma anche in Europa. Purtroppo l'aria che tira xe quela de un abbandono de interessamento sia de chi che comanda , sia de chi che vien investido o dal non intervento delle istituzioni preposte o dal intervento sbagliado e indesiderado. La levata de scudi no vien fora. O tempora o mores.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Parco di Miramare

Messaggio da babatriestina »

mi inveze me domando se no sia cambiada la sensibilità e che no ghe sia quei che pensa che i cigni no dovessi viver in cattività in un picio laghetto come quel ma liberi in mar...
alla faccia del classico "se ga sempre fato cussì"


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Parco di Miramare

Messaggio da Nona Picia »

A Jesolo i iwra liberi sul prato vizin al fiume


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Parco di Miramare

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:A Jesolo i iwra liberi sul prato vizin al fiume
anche al Lisert e anche al rio Ospo, e anche a Fossalon de Grado, ala Cona. Con tuti sti cigni liberi che gavemo, perchè dovessimo impresonarli in un laghetto fetente? e taiandoghe le penne anche per tegnirli meio?
per dir, queste xe foto fatte 7 anni fa poco oltre Duin..
Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El verde publico”