Porto e diporto

el porto de Trieste deuna volta, de adesso, le navi che vien e va a Trieste, de una volta e de adesso
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
el Jure
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 26
Iscritto il: mer 7 nov 2007, 14:03

Porto e diporto

Messaggio da el Jure »

Lo premetto: parlo da "non residente", vedo le cose "da fuori" e non sono al corrente sull'esistenza di eventuali progetti sull'argomento.

Resta il fatto che le banchine vuote fanno tristezza, hanno un'aria di "decadenza" e di abbandono che Trieste non merita.

Un porto dove non si approda è un controsenso.
Proibire l'attracco non è un fatto "organizzativo" della Capitaneria di Porto ma una questione di cultura, una continuazione della storia, un segno di vita fertile che si contrappone alla mera e decadente sopravvivenza.

Ma "in soldoni", vi chiederete, dove voglio arrivare?

Dico semplicemente che la Riva dovrebbe rinascere, quantomeno dal molo Audace alla Capitaneria (ingresso del porto antico).

Dico che la spesa necessaria ( alcune decine di anelli da fissare alla pietra ed eventualmente una catenaria con qualche corpo morto in acqua ...) ammonterebbe a non più di 10.000,00 euro

Dico che i tempi tecnici per la realizzazione non superano i 15 gg

Dico che gli sloveni e i croati lo fanno da decenni senza altro "problema organizzativo" che intascare i "diritti di sosta".

Non esistono più ragioni di ordine pubblico: i varchi di frontiera "terrestri" sono aperti ...

... e allora perchè "blindare" Trieste al diportista nautico? E perchè tener lontani proprio quei diportisti che fanno della barca una "way of life" non invadente, discreta e rispettosa?

Da Grado, da Lignano, da Aprilia, da Caorle partono centinaia di barche con rotta Cittanova, Pirano, Umago ecc ecc ... e perchè non Trieste?

"Atterrare in piazza dell'Unità", anche solo per sedersi al Caffè degli Specchi, o per fare un pò di cambusa girando negozi e negozietti, o qualche mostra, o mettere il granpavese per il raduno dgli alpini, o una cenetta romantica in uno dei tanti ristorantini, o il mercato dell'antiquariato ...
... evidentemente non sto parlando solo di vantaggi per il diportista ... sto parlando di sinergie, di incontri, di buona immagine per la città e di relativi benefici "a 360°".

... i triestini cosa ne pensano?
Capisco, qualcuno potrebbe pensare che l'ormeggio sulla Riva danneggerebbe i marina esistenti. Al contrario, credo che ne trarrebbero beneficio in quanto ci sono sempre, tra i diportisti; coloro che privilegiano un ormeggio più "sicuro", viglilato, attrezzato con la 220 e l'acqua corrente e il collegamento "wireless" del PC di bordo.

Alberi e vele fanno parte di Trieste, del suo naturale panorama ... (non solo nel WE della Barcolana!!)


era il sole calato
e lenta avanzava da oriente la notte.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

I atrachi xe diventada roba molto delicata e costosa ... so de miei conoscenti che ormai prima se ciol el posto barca, e dopo se compra el posto barca, perché altrimenti te devi tigirla in cantina :-D
L'unica roba che se movi in quela zona per adesso forse xe el Porto Vecio


Avatar utente
el Jure
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 26
Iscritto il: mer 7 nov 2007, 14:03

Messaggio da el Jure »

AdlerTS ha scritto:I atrachi xe diventada roba molto delicata e costosa ... so de miei conoscenti che ormai prima se ciol el posto barca, e dopo se compra el posto barca, perché altrimenti te devi tigirla in cantina :-D
L'unica roba che se movi in quela zona per adesso forse xe el Porto Vecio
Giusto, non se pol cior una barca se prima non ti ga un posto barca.

I atrachi in Italia i se asai costosi perchè la domanda supera tantissimo l'offerta, in Slovenia e Croazia i xe cari perchè no ghe xe altro (prendere o lasciare ... ), ma atrezar una banchina costa meno che far un marciapie.

L'unica "contrindicazion" sarìa far in modo che "i furbi" non i adoperasse quei atrachi come un posto barca "gratis". Problema che se risolve fazilmente fazendo pagar la sosta e stabilendo "per regolamento" che l'ormeggio xe consentido per un massimo de X giorni consecutivi al mese.

... in un paese dove "acoglienza" vol dir che anca ladri e delinquenti pol "lavorar e copar" impunemente sul nostro territorio, me par asurdo che se se ostini a tegnir lontan chi ga una barca ... o no?


era il sole calato
e lenta avanzava da oriente la notte.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

efetivamente... problema interessante che finora no gavevimo mai tocado... sempre se volemo crear sta Trieste turistica, metemo che mi sia un con barca, no triestin, che vol vegnir a Trieste cola barca: arivo davanti al porto e dove me posso ormeggiar?
vedo che barche de lusso, siori con supermotoscafi, quasi pice navi, ogni tanto xe ala Marittima e in certe ocasioni anche davanti a piazza Grande: i ga permessi speciali? o xe solo perchè i grandi fa più impression dei pici?
e la barchetta media, quela che in estate fa la crociera in Dalmazia, se volessi vegnir qua e fermarse meza giornata, o un per de giorni, esisti un posto? le società nautiche ospita? e per quai prezzi? Porto san Rocco? ma xe Muja..
mi no digo propio nel specio davanti dela Piazza, ma dopo la Marittima o in Porto Vecio, o i pensa solo che ai velisti locali?


Avatar utente
el Jure
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 26
Iscritto il: mer 7 nov 2007, 14:03

Messaggio da el Jure »

Me son informà.

Queste xe le disposizioni dell'autorità portuale

ARTICOLO 26
(Specifici divieti di approdo e di ormeggio per le unità da diporto e da pesca)

Alle imbarcazioni da diporto e da pesca, salvo eventuale formale permesso rilasciato dalla Capitaneria di Porto, è fatto DIVIETO di approdare o ormeggiare:
- a tutte le opere del Porto di Trieste destinate alle operazioni di imbarco e sbarco delle merci nonché nei bacini San Giorgio, San Giusto e San Marco;
- al tratto banchinato destinato alla sosta delle unità appartenenti alle Amministrazioni dello Stato ed alle banchine destinate all’ormeggio delle unità adibite ai servizi portuali;
- alle banchine e ai moli dell’Arsenale Triestino San Marco ed agli altri ormeggi destinati alla riparazione ed allestimento delle navi.

... in pratica no se pol da nisuana parte ... "salvo formale permesso" (vedi maxi-yachts da supermiliardari ??).

No resta che asogetarse e pagar la tarifa del Marina S.Giusto ...
... non me lamento per i schei (anche se no ghe ne go da butar), me spiase soltanto che se finise per sofegar el spirito romantico del andar per mar ... (quel contatto diretto con la gente del posto) ...

... a mi me affascina veder atracar una barca, darghe una man a ligar le zime, scambiarse un soriso che xe un messaggio universal (lo capise anca i tedeschi e perfin i inglesi ...) ... e me piasi, me sento ben accolto, "quasi a casa mia" co son mi quelo che se pogia alla riva e qualchedun se ferma a guardar, pronto a darme una man, con discrezion, solo se i me vedi in dificoltà.

Xe question de sensibilità d'animo ... e a Triestei questo xe un articolo che ancora se trova.


era il sole calato
e lenta avanzava da oriente la notte.
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

el Jure ha scritto:[...]a Triestei questo xe un articolo che ancora se trova.
no xe che no se trova ... te lo ga dito ti steso ... xe vietado per "disposizioni dell'autorità portuale" ... no xe che "no se pol" ... cua no se devi

e se dopo ghe xe cualched'un che se senti concuistado piu` che no libera' forsi no xe dificile de capir el perche` ... ... ...


Torna a “El porto e le navi”