Ursus

el porto de Trieste deuna volta, de adesso, le navi che vien e va a Trieste, de una volta e de adesso
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Gavé ciolto el libro che jera ieri col Piccolo "Trieste e il suo porto - una storia per immagini 1870-1935" ? Se non lo gavè fato, provè a domandar in qualche apalto se i ga ancora una copia :-D


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Sì. lo go ciolto de Gino el giornalaio. El xe molto interessante, cioleremo anche i altri due!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Comunicato stampa AGI:

(AGI) -Il gigantesco pontone gru da 1.100 metri quadrati di superficie ospitera’ da venerdi’ 25 aprile una sessantina di opere di 30 artisti triestini e provenienti da altre citta’ italiane. [...] Attraverso una mostra noi cerchiamo di far conoscere l’Ursus e di far intravvedere i possibili impieghi cui puo’ essere adibito, perche’ questo pontone d’acciaio ha segnato la storia cantieristica e navale della nostra citta’”. L’architetto Marianna Accerboni, curatrice della mostra e del catalogo, ha invece sottolineato come “il progetto di recupero e valorizzazione dell’Ursus rappresenti idealmente un inizio di restauro del Porto Vecchio, dove lo storico pontone e’ ormeggiato”. (AGI)


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Ecco due foto del'Ursus fate qualche giorno fa....
Immagine
Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Sti giorni el assessor Rovis sta proponendo de meter el Ursus in vista, come una Torre Eiffel triestina, e giusto oggi i lo ga spostado tacà dela Marittima. bel, ma per mi là el xe un poco fora logo, ecove un per de foto
Una curiosità, come mai el nome Ursus che vol dir Orso? mi go idea che ghe np'0entri anche el romanzo Quo Vadis, dove che Ursus xe el schiavo cristian colossal e fortissimo, che salverà la sua parona Licia copando un toro o bufalo che sia nel anfiteatro. E no go mai capido sto legame fra Trieste e quo Vadis, visto che i nomi Vinicio e Licia me par assai diffusi nela nostra città.
Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ancora una ( go fatto tante, ma go scelto le più significative)
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
bruno
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 153
Iscritto il: lun 10 dic 2007, 1:03

Messaggio da bruno »

bele foto...anche mi penso che messo là el xe come un pese fora dell'acqua...i podesi trovar una soluzione migliore e come che i gaveva messo el vagon sulle rive a scopo turistico (me pareva) i podessi modificarlo un poco creandoghe sora un piccolo museo e za che semo un picio bareto...cosi gavesimo anche noi come tutti (austriaci, ec ..ec ) valorizzado quel poco o tanto che gavemo senza saver de gaverlo...o no?


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Per adesso i devi solo zercar de giustarlo, perchè l'imbarca acqua...... :'-(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Messaggio da cenerentola82 »

Se gavè domande, ghe le podè far diretamente a Rovis, ghe ne parla sul suo blog:

http://paolorovis.blogspot.com/2009/04/ ... uenza.html


[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

Anche mi penso che el xe fora logo, e no ghe vedo niente de turistico, me fa solo pasion ste idee.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Go aprofità dela bela giornada e del fato che el xe tacà ala vecia pescheria per farghe qualche foto anche mi. Comincemo con una foto totale

Immagine

e qualcheduna al brazo dela gru, in modo che se lo vedi che el xe ben grande

Immagine

Immagine

Immagine

Poi me par giusto vardar come che i imbrocava le lamiere (coce ne ga spiegà de un'altra parte come che se lavorava)

Immagine

Immagine

Questa se la tore che tien su el brazo:

Immagine

e qua se vedi l'ingranagio che fa girar la tore col brazo (dentro ala scatola al centro ghe xe la trasmision)

Immagine

Un particolar dela tore

Immagine

e de come el brazo se inesta sula tore

Immagine

Soto la cabina de controlo, sula tore, se vedi i tubi che protegi la caveteria.

Immagine

Dela tore pica tre ganzi; qua se ne vedi due

Immagine

Una pulegia

Immagine

e, in omagio a Archimede che le ga inventade permetendoghe cusì a un motor debole de tirar su un peso grande, un detaglio.

Immagine

Sul ponte se vedi el motor

Immagine

e due ancore

Immagine

Immagine

e in omagio al CRDA (i Cantieri Riuniti dell'Adriatico che co iero picio fazeva de tuto, e a Trieste iera marca CRDA le filovie e i camion dele scovaze), la cartela coi dati

Immagine

P.S. Sta volta son d'acordo con 1382-1918: anche a mi ste idee me fa solo pasion e penso che i parli solo perché i ga la boca, 'ndando in cerca del consenso subito, senza un progeto realistico e a medio termine.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

el ocio tecnico de sonopiccolo ga visto tanta roba che mi no gavevo badado... mi però a veder ste foto, digo de dona de casa che i ga lassado assai andar ruzine e che no bastassi solo che una man de pitura, men che meno trasformarlo nel simbolo dela città.
O meo, se per simbolo dela città xe una roba trascurada e lassada andar , alora podessi anche esser vero :( :( :(


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

URSUSSSS!!!! (me pareva più giusto in sto caso che no dir URRRCA) Che foto stupende; le mie in confronto, al inizio de sto post le pol andarse a sconder :evil: ; l'unca giustificazion, se cussì se pol ciamarla, xè che el iera,lontan.:'-(
SUPERCOMPLIMENTI al fotografo.
ciao
sum culex


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Ursus

Messaggio da AdlerTS »

Mercoledì 28 luglio 2010 molo IV ore 21.45, spettacolo de ballerini acrobati sull'Ursus. Ingresso libero.
Allegati
ursus.jpg
ursus.jpg (43.29 KiB) Visto 3393 volte


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re:

Messaggio da babatriestina »

sum culex ha scritto:El ponton gru URSUS

Come za dito in principio del topic, sta costruzion, ormai de archeologia maritima, xè stada impostada nel lontan 1913 e varada l'anno sucessivo, 1914.
secondo trieste per immagini, i lo ga impostado nel 1914, ma anche se i lo gaveva varado, el iera restado incompleto durante tuta la guerra e i lo ga completado nel dopoguerra, ma no i disi el anno. Xe una foto che mostra el completamento.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Ursus

Messaggio da AdlerTS »

AdlerTS ha scritto:Mercoledì 28 luglio 2010 molo IV ore 21.45, spettacolo de ballerini acrobati sull'Ursus. Ingresso libero.
Eccolo su Youtube



Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Campo Marzio

Messaggio da babatriestina »

refolo ha scritto: La Ursus la voleva i Titini, niente da far. Dopo richiesta dai Inglesi, come
ripagamento di guerra. In mezzo dell'Adriatico le vedette Italiane li ga' ferma'.
trovo conferma su :
Durante il periodo dell'occupazione titina di Trieste c'era stato un tentativo di furto del pontone Ursus da parte delle truppe titine, sventato da un pattugliatore britannico.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
andrea
naufrago
naufrago
Messaggi: 1
Iscritto il: mar 21 set 2010, 17:30

Re: Ursus

Messaggio da andrea »

ciao a tutti mi sapete dire se posso ormeggiare con la mia barca di fianco a ursus?
Oppure se la capitaneria mi fa la multa?
Ciao
Andrea


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ursus

Messaggio da babatriestina »

andrea ha scritto:ciao a tutti mi sapete dire se posso ormeggiare con la mia barca di fianco a ursus?
Oppure se la capitaneria mi fa la multa?
Ciao
Andrea
ciao, benvenuto, non sono esperta , ma a lume di naso mi sembra difficile che te lo permettano.. non è zona per diportisti.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ursus

Messaggio da babatriestina »

per le foto dell'Ursus strappato dalla bora, le trovate

e adesso invece il suo rientro, mentre passa davanti a Piazza Unità, sabato scorso
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El porto e le navi”