Ursus

el porto de Trieste deuna volta, de adesso, le navi che vien e va a Trieste, de una volta e de adesso
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41311
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La Ursus : salvata dalla demolizione !

Messaggio da babatriestina »

di quando è questo comunicato?

il


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Mauri54
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 12
Iscritto il: mer 19 feb 2014, 10:40
Località: Trieste

Re: La Ursus : salvata dalla demolizione !

Messaggio da Mauri54 »

Mi lo go scritto questa matina, ma se almeno un anno che 'sta roba la se in pie: no sé contenti ?!? Lo go savudo da un amico che lavora in Soprintendenza.
Per i particolari te ghe devi chieder a lori... Mi de più no so, ma che la Ursus no la poi toccar Nissun gnanca per portare via una vida sola, quel se sicuro !


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41311
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La Ursus : salvata dalla demolizione !

Messaggio da babatriestina »

:-D Ah benissimo, alora!!! :-D

magari che i fazzi anche manutenzion, se i pol...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: La Ursus : salvata dalla demolizione !

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Adesso vorrei fare un intervento volutamente provocatorio e che magari mi alienerà qualche simpatia.

Perché scaldarse tanto el pisin per l'Ursus, quando xe tante altre robe che meritaria salvar prima e che ne daria qualche beneficio più diretto?

Perché far tanto scandal per l'Ursus e no per far in cità un centro congressi come Dio comanda, o no doprar le caserme abandonade per qualcosa de utile.

Perché no combater, piutosto, per salvar una nave che se poderia doprar per altro.

No steme dir che saria la "triestina tour Eiffel" che fa rider anche i polastri...

Perché?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Mauri54
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 12
Iscritto il: mer 19 feb 2014, 10:40
Località: Trieste

Re: La Ursus : salvata dalla demolizione !

Messaggio da Mauri54 »

Scolta, se una roba giusta quela che te di si, ma el fatto se che Nissan se ga scalda' per 'sta roba del Ursus. Se capitato che i la voleva demolir e allora un el se anda' alé Belle Arti e ghe ga dito , ghe ga contado che 'sta Ursus i la voleva demolir. Siccome esisti una legge che impedissi de demolir case, monumenti, fabbriche che le ga un interesse per la storia intanto te la fermi perché no i la buti zo. Po lori alé Belle Arti i calcola se la val qualcosa o i la pol portar in via d'Alviano. Nissun ga fato spese tutti i ga fato quel che i doveva e bon. Intanto te ga ragion, ma no se compito delle Belle Arti costruire el Centro Congressi. Quel lo decidi la Regione. E intanto magari poco, ma i ga salvando una gru che val un odio della testa. In USA i la mettersi in centro de Las Vegas!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41311
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La Ursus : salvata dalla demolizione !

Messaggio da babatriestina »

vincolar no costa schei, quindi xe facile far. Restaurar za costa de più e là se pol discuter le priorità, per mi xe priorità piattaforma logistica e collegamenti del porto , su gomma e su rotaia. Amesso che le spese dipendi del Autorità portual..

Se volemo gaver un porto e no un parco de archeologia industrial ( per po pianzerse su quel che iera..) dovemo vardar avanti e lottar per bon , ma fin che el Ursus resta là ruzine pochi pol capir quela che xe la sua importanza storica. Mi go idea che anche demolir costava...
però mi non son stada mai a las Vegas, quindi giudico solo per le foto che go visto, ma no voleria per gnente che Trieste finissi col somigliarghe..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Mauri54
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 12
Iscritto il: mer 19 feb 2014, 10:40
Località: Trieste

Re: La Ursus : salvata dalla demolizione !

Messaggio da Mauri54 »

Altro che costassi demolir la Ursus! Un odio de la testa. A Las Vegas gnanca mi son stado ma sicuro i americani che montassi intorno una baracca compagna! I ga messo in tera anca una corazzata, lori fa robe che no se sognemo. Pitosto a Genova i ga fato vizin del Aquario novo un saliscendi come se ga pensa' de far con l' Ursus.
Tacarghe una cabina tipo funivia e portar i turisti in alto a veder tuta Trieste, su e zo. Che i muleti va mati. Quel uso no costasse sai e saria pieno de gente.
Una bela sala congressi granda, per cinquecento de lori saria de far. Gavessimo prenotado per tutto l'anno. E tanti B&B per i Gnochi che lori ghe piasi. E se i sta a Trieste almanco tre giorni, posteggio gratis! Bel! I ga fato la nova piscina Bianchi che se un vero circo, orenda! La ga anca l'ippopotamo in zemento davanti... Credo che solo la parcella che i ga paga' per quela orendezza gavessi basta' per un centro congressi novo. Save' cossa: podevimo comprarse la Raffaello che ieri picio in brazzo a mio papa' co la go vista sbrissar in mar e adesso la se un albergo galleggiante in un porto de quei del Mar Rosso. Se possesso far mille sale Congressi solo in de quei bestioni che i vara a Monfalcone. E no costasse ssai perché 'ste barche le se fate in serie come col LEGO. Miga mal come idea: machine no ghe servi, tanto ferma la devi star. Grandi saloni, un toco, far hotel e el resto sale saloni salette. Congressi a non finire. Tanto in tera no se posto... Semo un porto, faria la sua figura, cossa pense'?
N


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41311
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La Ursus : salvata dalla demolizione !

Messaggio da babatriestina »

B&B ghe ne vedo sempre più come funghi, e anche alberghi novi.
OK congressi, ma.. come vien la gente? autostrada intasada de TIR, treni a cagoia de pianzer, aeroporto sbriso e mal colegado..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Mauri54
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 12
Iscritto il: mer 19 feb 2014, 10:40
Località: Trieste

Re: La Ursus : salvata dalla demolizione !

Messaggio da Mauri54 »

Ma te sa, le Ferrovie le se ga inacorto che esisti anca Trieste in Italia e che no la se colegada con un ponte a Trento, come qualchedun ancora pensa anca in Aula de
Montecitorio. Co go sposando mia moglie che la se romana i sui amici i ghe chiedeva ma el mulo parla italian? No se in Yugo Trieste... Tanto per dir l'ignoranza. Adesso gavemo Frecce bianche, rosse e argento via col vento senza cambio a Mestre che le riva fin Roma in zo, e fin Torino in ovest.
Cussi se meo che con l'aereo che se sempre un desio. Un vulcan spuda un poco de zenere e zo in tera tuti i aerei. Po Rivera' anca Italo i disi ... Me par ben, tanto a Trieste l'auto cossa la ghe servi a un turista... Ala pezo el riva con la freccia e se el vol andar in giro el va d'ala Maggiore o da Hertz e per do, tre giornade no se gnanca una spesa branca. No, varda, Trieste la scuminzia a esser ben collegada. Solo la autostrada se un desio. Ma la i la ga fata per el traffico de trenta ani fa. Adesso ghe volessi otto corsie come attorno a Milan, che no savevo dove andar, con dieci corsie, zinque de qua e zinque dell' altra parte. Se cileno Trieste poi diventar una Città' che la merita un viagio. Ma voi save' che co se rivada la Queen Elizabeth iera 40 bus pronti a partir per Venezia e tutti sti mati co i ga visto d'ala nave Piazza Unita' i ga mandado in tanta malora i bus, i se resta di a Trieste e 20 bus su 40 i se andai via svodi!
Una rivista australiana de turismo ga fato el calcolo delle diese città' meo al mondo dopo le classiche prime diese (solita Roma, Venezia, Parigi, e via col vento.). Bon save' quale che la l'era la prima delle seconde diese città de veder al mondo? TRIESTE po' ! Un poco 'ste riviste, un poco la Barcolana che tutti quei al mondo che i ga una barca e i legi le riviste su le barche i sa tutti che a Trieste da sessanta ani se fa la più' granda regada al mondo con 1400 barche in Golfo? Barcolana la se ciama. Mi no me interessa gnente perche' son omo de rampicada, ma i stesso se un spettacolo...
Bon muli, vado a lavorar un poco che mal no fa... Ve saludo.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Ursus

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ripristinate le 18 foto perdute al post https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic ... 3&start=30


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
danilo43
ixolan
ixolan
Messaggi: 391
Iscritto il: mar 4 giu 2013, 23:30
Località: Venezia

Re: La Ursus : salvata dalla demolizione !

Messaggio da danilo43 »

Nel Forum abbiamo già un topic esauriente, veramente completo di storia, immagini e dati tecnici del nostro pontone-gru:
https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic ... 3&start=40
Per non disperdere gli interventi proporrei di unificare le discussioni, ma consiglio Mauri 54 e non me ne voglia, di far rettificare i dati relativi alla capacità di sollevamento. :(


danilo43
ixolan
ixolan
Messaggi: 391
Iscritto il: mar 4 giu 2013, 23:30
Località: Venezia

Re: La Ursus : salvata dalla demolizione !

Messaggio da danilo43 »

Senza volerlo mi sono intersecato con SPMC, che ha richiamato, per altro motivo, il vecchio topic.
Bel lavoro il ripristino delle foto mancanti. Esauriente quella della targa della portata ! :-D


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: La Ursus : salvata dalla demolizione !

Messaggio da mandi_ »

Io per prima cosa quando arrivo a Trieste guardo che niente sia cambiato in Piazza Granda e poi con lo sguardo cerco l'Ursus: guai se non vedessi quello che per me è uno dei simboli più cari.
Resto dell'idea che Trieste abbia tanto da offrire a chi la ama e a chi la vuol conoscere. Quanto al ponte Trento Trieste, penso che sia più facile raggiungere la vostra città in auto, in treno è veramente faticoso. In poco più di due ore da casa mia posso raggiungere Roma, mi ci vuole molto più tempo per arrivare a Trieste.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Mauri54
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 12
Iscritto il: mer 19 feb 2014, 10:40
Località: Trieste

Re: La Ursus : salvata dalla demolizione !

Messaggio da Mauri54 »

danilo43 ha scritto:Nel Forum abbiamo già un topic esauriente, veramente completo di storia, immagini e dati tecnici del nostro pontone-gru:
https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic ... 3&start=40
Per non disperdere gli interventi proporrei di unificare le discussioni, ma consiglio Mauri 54 e non me ne voglia, di far rettificare i dati relativi alla capacità di sollevamento. :(
Te ga ragion, scusime tanto. Adesso no go soto man la documentazion, ma dovessi esser in effetti 150 tone la portata della Ursus.spero de no sbaiarme. Con i cassoni allagabili in tempo reale per compensare el baricentro della gru in movimento l'era un miracolo della ingegneria navale a suo tempo. Podere far star fermo el pontone in spazi curti iera una impresa branca. Te ringrazio del apunto no me rabio mai co che qualchedun me correggi se sbaio, saria proprio un gran mona :-) !


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41311
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La Ursus : salvata dalla demolizione !

Messaggio da babatriestina »

mandi_ ha scritto:Io per prima cosa quando arrivo a Trieste guardo che niente sia cambiato in Piazza Granda e poi con lo sguardo cerco l'Ursus: guai se non vedessi quello che per me è uno dei simboli più cari.
lo sai che, pur vivendoci dalla nascita, io l'Ursus l'ho notato appena pochi anni fa? prima, mai sentito nominare e mai notato fra le tante gru del porto..

per Mauri54, mi viaggio parecchio in treno, in autostrada me piaseva come che te disi 30 anni fa che co se molava Mestre la iera tuta per noi. Adesso xe tuta una fila de TIR e una seconda fila de machine...

el aereo ocori su certe distanze tanti ghe piasi perchè sti low cost xe veramente bon prezzo, ma per cominciar i te trata dopo el 11 settembre come potenziali terroristi, questo no, questo no a man, ma a man no più de questo... e po i va in aeroporti che xe in realtà in città vizine dela destinazion , ma anche a un'oretta de spostamento fin in centro.

Treno: poche frecce ormai no obliga a cambiar a Mestre, sì le xe svelte tanto che rivo a far gite a Firenze in giornata... ma una linea come la Trieste Venezia Milan dei anni 70 del dopopranzo (me par 17.35) che fazeva una tirada senza soste fin Venezia no la xe mai ricomparsa, xe quela dela sera che vien de Milan ( e prima Torin) e che fa spesso e volentieri ritardi.. Italo lo spetemo ma no lo vedo ancora, però intanto semo ligai de quel budel che xe la via costiera, un incidente, un incendio, un ritardo.. e via le coincidenze! se xe de cambiar a mestre, se cambia binario per el sotopassagio cole scale, su e zo la valigia so mi che fadiga che fazzo, a volte me iuta qualchedun! e po.. manca del tutto o quasi le linee per el resto: Capodistria, Istria e Croazia, Carso e Lubiana e le linee per l'Austria sia via Udine Pontebba che via Slovenia Graz!! el idea po de moverse per nave ormai no la pensa nissun... o meo le linee lungo la costa oriental del Adriatico xe, ma bisogna andarsele a cior a Fiume! xe o iera i traghetti per Grecia e oltre.. xe ancora?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Ursus

Messaggio da nonna ivana »

Ops...sono rimasta colpita da questo post, che prima mai avevo guardato...
Affascinante storia...e l'ho condivisa...sperando che non mi ...chiedano di...tradurre!!!! :lol: :lol: :lol:


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41311
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La Ursus : salvata dalla demolizione !

Messaggio da babatriestina »

bene, come dite,e ci pensavo anch'io, adesso unisco i due topic, occhio che se abbiamo scritto oggi in entrambi bisogenrà stare attenti che le risposte vengono ordinate cronologicamente!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Giulia scorcolana
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 90
Iscritto il: mar 4 ott 2011, 13:19
Località: Trieste

Re: Ursus

Messaggio da Giulia scorcolana »

Ciao a tuti,

mi vojo quotar Mandi, a mi Ursus me sta 'ssai cocolo, e ghe vojo ben.

So che fa rider i polli, definirlo la nostrana torre eifel, ma lo vedo cussì, po co' el ga tentà de scampar con la sua Barcolana in solitaria el me xè diventà ancora più cocolo. :clapping_213:

El ga la sua storia, xè giusto che el sia valorizzado, un canton de un molo se ghe lo pol sempre trovar che no el dia fastidio pel porto semmai el dovessi ripartir.

Co giro per cità, lo zerco spesso coi oci, de qua o de la, perché el xè come una vecia amica triestina ormai sta vecia gru per mi.

Xè el nostro beniamino. W URSUS.


Xè più giorni che luganighe e più croste che formaio, ma no fa niente.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Ursus

Messaggio da Nona Picia »

Concordo con Giulia! :clapping_213:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41311
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ursus

Messaggio da babatriestina »

el simbolo de una certa Trieste: vecio, ruzine, bon e all'avanguardia 100 anni fa, lassado andar per decenni e che nissun sa cossa farghene se no una sorta de totem... :? :? :? per pianzerse adosso Che bel che iera una volta


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El porto e le navi”