Crociere

el porto de Trieste deuna volta, de adesso, le navi che vien e va a Trieste, de una volta e de adesso
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

mi go commentado de altre parti: cossa se vol dele crociere? se se vol che la gente vegni a imbarcarse de noi, ghe vol che ghe sia posto nei alberghi e soprattutto delle comunicazione adeguate, nel bacino d'utenza. Visto che dela parte italiana xe più facile che i se imbarchi a Venezia, o più zo ( Ancona) , de noi dovessi imbarcarse gente che vien de Austria, Germania meridional, Slovenia, Ungheria... e diseme voi che mezzi de trasporto comodi i ga, se no farse cussì in machina. No i pol sperar che sia solo che i triestini a impignir le navi, e no xe fazendoghe foghi d'artificio de giorno che no se vedi che i li attirerà. Mi resto de l'idea che fin che no gaveremo comunicazioni ferroviarie bone con Austria : Vienna, Graz, Salisburgo, e fin Monaco e con Lubiana, Maribor, Budapest. no sarà una autostrada intasada a bastar. e per far vegnir i treni de là se podessi mandar a arremengo Trenitalia e far vegnir ferovie estere qua, visto c he el grosso del percorso saria fora Italia. digo treni perchè aerei xe distanze toppo pice che convegni e po no ghe xe bon colegamento con Ronchi, e po no tuti ghe sta per una crociera a vegnir in machina e pagar el posteggio per el tempo dela crociera.
Per visitar Trieste, come tappa turistica, no so quanti che ghe rivi, po la navi Costa no punta sul turismo dele visite a terra ma sul confort dela navigazion: se va per magnar, bever, balar, ciapar sol... (per inciso no xe tanto el mio genere e no go mai fatto una crociera Costa).
po idisi che i vol far rotte per più lontan i Oriente, ma questo no vol dir, perchè anche qua ierimo una base per el Levante..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

El Tg locale ga dito che ghe xe una interrogazion alla Giunta da un consiglier regionale perché nel sito Internet de Costa i descriveria Trieste come: "la città meno italiana d´Italia e ancora influenzata dalla cultura slava"
son andado a controllar, ma sul sito de Costa Crociere non scrivi questo ! La frase incriminada la xe su http://crociere.edreams.it/, un sito indipendente che vendi tutte le crociere possibili immaginabili, quindi costa non saria direttamente responsabile de quel testo.

A parte questo, l'unico error me par scriver che esisti uno "stile architettonico" "slavo". Non vol dir niente. Nella prima frase non trovo niente de sbajado ne de offesivo per nissun.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:El Tg locale ga dito che ghe xe una interrogazion alla Giunta da un consiglier regionale perché nel sito Internet de Costa i descriveria Trieste come: "la città meno italiana d´Italia e ancora influenzata dalla cultura slava"

A parte questo, l'unico error me par scriver che esisti uno "stile architettonico" "slavo". Non vol dir niente. Nella prima frase non trovo niente de sbajado ne de offesivo per nissun.
beh, per el posto de città meno italiana d'Italia, me par che per esempio Merano podessi ben insidiar el nostro posto.
El link no me porta a niente.
per "ancora" influenzata dalla cultura slava me par scorretto el "ancora" come se fossimo stai "slavi" per secoli e po cultura slava xe troppo generico: sloveni, croati, serbi, illirici, boemi, slovacchi, cechi, russi, ruteni, polacchi, bosniaci, bielorussi, ucraini ? ( e gaverò dimenticado sicuro qualchedun..) chi che ga scritto forsi no ga alba e forsi no xe mai stado gnanca a Trieste..
Me par semplicemente un modo de presentar Trieste come più esotica de quel che la sia.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Per el link basta cavarghe la virgola finale, ma no go trovado la presenza de Trieste su quel sito, forsi xe una pagina non più linkada. Opur se ghe riva per vie traverse.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

(Dis)informazione locale

Messaggio da Nona Picia »

No so se qualchedun ga zà scritto, ma gavè notà quel che i ga dito ieri a Tele4 quando i ga parlà de no so che nave bianca? Digo no so perchè go verto un poco tardi e no gho sentì tuto,ma go sentì che i ga tito questo:
"L'architettura triestina e in uno stile sloveno".
Signori miei cossa pensè, i sbagliado lori o sbagliemo noi a pensar de aver le case in uno stile austroungarico? O forsi sbaglio mi e go capì cavoli per rave? :( :shock: :?:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Visto che Trieste no devi esser mai stada austro-ungarica e che, in ogni caso, no la xe in stile italian.... qualcossa i doveva pur inventarse. :lol:


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

co me spiegherè cossa che xe el stile austroungarico, sarò contenta. El comincia col 1867? co nassi l'Austria Ungheria?
Mi de austroungarico vedo solo i edifici pubblici in giallo Maria Teresa o giallo Schoenbrunn e tante scole in stil eclettico che copia el Rinascimento italian.
Le cese col campanil a zivola qua a Trieste no le go mai viste... :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

E stile sloven come xe?


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Nona Picia ha scritto:No so se qualchedun ga zà scritto, ma gavè notà quel che i ga dito ieri a Tele4 quando i ga parlà de no so che nave bianca? Digo no so perchè go verto un poco tardi e no gho sentì tuto,ma go sentì che i ga tito questo:
"L'architettura triestina e in uno stile sloveno".
Signori miei cossa pensè, i sbagliado lori o sbagliemo noi a pensar de aver le case in uno stile austroungarico? O forsi sbaglio mi e go capì cavoli per rave? :( :shock: :?:
[mod] te co tacado dove gavevimo ciapado el stesso discorso [mod]

babatriestina ha scritto:co me spiegherè cossa che xe el stile austroungarico, sarò contenta. El comincia col 1867? co nassi l'Austria Ungheria?
Mi de austroungarico vedo solo i edifici pubblici in giallo Maria Teresa o giallo Schoenbrunn e tante scole in stil eclettico che copia el Rinascimento italian.
Le cese col campanil a zivola qua a Trieste no le go mai viste... :-D
Uno stile austro ungarico non esisti, come non esisti un sloven.
Te va ben mitteleuropeo ? :-D (Nel senso de uno stile che accomuna le città dell'ex impero)

Per Baba e Rof: el link completo xe:

http://crociere.edreams.it/fiche.php?id ... t=escale#1


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto: Te va ben mitteleuropeo ? :-D (Nel senso de uno stile che accomuna le città dell'ex impero)
miga tanto...per mi fra Trieste, Praga, Vienna, Lubiana passa abbastanza differenze. E el stile eclettico che ste pensando voi , limitado alla second ametà del ottocento , xe più o meno un stile europeo, senza diferenza fra AU e altri Stati europei. In più el neoclassico che caratterizza Trieste lelle altre città del Impero lo vedo molto de meno.
Ve mosto un palazzo. che volevo postar nei stili, ma anticipo.. per voi xe questo el tipico stile mitteleuropeo, visto che ghe somiglia a palazzi triestini tardoottocenteschi?


Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ben, oggi sempre sul Piccolo, par che el prossimo anno anche la MSC no farà scalo a Trieste, ma a Venezia.. :?
ecco la Opera MSC al 3 novembre alla Marittima
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

babatriestina ha scritto:
AdlerTS ha scritto: Te va ben mitteleuropeo ? :-D (Nel senso de uno stile che accomuna le città dell'ex impero)
miga tanto...per mi fra Trieste, Praga, Vienna, Lubiana passa abbastanza differenze. E el stile eclettico che ste pensando voi , limitado alla second ametà del ottocento , xe più o meno un stile europeo, senza diferenza fra AU e altri Stati europei. In più el neoclassico che caratterizza Trieste lelle altre città del Impero lo vedo molto de meno.
Ve mosto un palazzo. che volevo postar nei stili, ma anticipo.. per voi xe questo el tipico stile mitteleuropeo, visto che ghe somiglia a palazzi triestini tardoottocenteschi?
Me pareria una zona de Roma.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

serlilian ha scritto:
babatriestina ha scritto:
AdlerTS ha scritto: Te va ben mitteleuropeo ? :-D (Nel senso de uno stile che accomuna le città dell'ex impero)
miga tanto...per mi fra Trieste, Praga, Vienna, Lubiana passa abbastanza differenze. E el stile eclettico che ste pensando voi , limitado alla second ametà del ottocento , xe più o meno un stile europeo, senza diferenza fra AU e altri Stati europei. In più el neoclassico che caratterizza Trieste lelle altre città del Impero lo vedo molto de meno.
Ve mosto un palazzo. che volevo postar nei stili, ma anticipo.. per voi xe questo el tipico stile mitteleuropeo, visto che ghe somiglia a palazzi triestini tardoottocenteschi?
Me pareria una zona de Roma.
No xe a Roma, ma no dubito che anche a Roma alla fin del ottocento i fazessi roba simile, iera el periodo che i copiava tuti i stili storici, e per una (nova) capitale pareva abbastasnza monumental. Ma questo xe dela fin del Cinquecento.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:Ben, oggi sempre sul Piccolo, par che el prossimo anno anche la MSC no farà scalo a Trieste, ma a Venezia.. :?
ecco la Opera MSC al 3 novembre alla Marittima
Ieri per Tele4 i diseva che xe una notizia ancor tutta da verificar. Se xe vero, xe una tristezza :?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Per mi noi sbagliemo quando parlemo de ste robe. Go l'impresion che ne parlemo come che fusi una partida de balon: la Triestina ga ciapa due peri; va via la MSC.

Mi credo che dovesimo vardar, invece, i costi e i benefici. E parlo senza saver quai che xe i costi e i benefici. Che benefici porta le navi de crociera? Che costi le ne procura? Per esempio i me disi che el riutilizzo dela stazion maritima per le navi, ga fato cascar i congresi che i organizava là. Quanto rendeva i congresi? Quanto le navi? Quanto inquina una nave (i me disi tanto)? Quanti soldi ne lasa chi che vien qua a ciaparla?

Eco, mi penso che un'aministrazion come Dio comanda (e de qualunque color che la sia) doveria farse sti conti, e contarne come che va le robe. Perché solo in sto modo se pol parlar de progeto de svilupo de una cità.

Per esempio, tanto per cambiar argomento, me piasesi saver quanto ga perso Trieste co le caserme che ga serà.


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Le navi no vien più? Però i spendi soldi per slongar el molo Bersaglieri, i lavori xè in corso! :evil:
ciao
sum culex


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Per esempio, tanto per cambiar argomento, me piasesi saver quanto ga perso Trieste co le caserme che ga serà.
Per parlar solo de questo...... TANTO! come in tuti posti dove che i ga serà le caserme!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Che benefici porta le navi de crociera?
Forsi se non le fussi rivade sempre de lunedi saria stado mejo.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

mah, domandemose cossa che fa la gente in ste navi de crociera. Mi vedo i programmi: ssai de magnar e de bever e de divertirse, e co se riva in un porto escursioni e visite facoltativi a pagamento.
Adesso, per magnar e bever i smagnazza e sbevazza a bordo, e a meno che no i rivi el giorno prima e i pernotti qua prima de imbarcarse,o istesso al sbarco, no i ga sicuro bisogno de andar in ristorante. Resta o de visitar qualcossa,e alora no xe discorso de negozi verti, o de andar a far shopping, ma francamente tranne i Yughi de una volta, mi no vedo perchè gente che ga i stessi negozi per tuta Europa dovessi girar per i negozi de Trieste, per comprar cossa? xe qualcossa che convien? xe artigianato locale? souvenir? qualcossa che un disi ricordo de Trieste? un barattolo de caffè Illy? mmmmhhh......
un turista scendi, fa un giro, fa un per de fotografie, visita san Giusto, Piazza Unità, el Canal, bevi un caffè.. presempio: ghe xe in centro un posto che vendi vini locali? oio de oliva dop? come che un li trova in Toscana, per far un esempio.
Ecco, mi no so se xe una question de negozi.. i afari li fa chi che ghe dà servizi alla nave, imagino. De qualche parte i ga de comprar roba per rifornir la cusina de tuto el bendidio che i ghe dà... e de qualche parte i devi cior roba per le pulizie.. e quel devi darse de far i servizi locali acciòche i compri nel nostro scalo.
Noi per primi se domandemo se no convien far la spesa fora.. ve imaginè come oferta ai turisti de portarli cola navetta ale Torri d'Europa o al novo centro Monte d'oro? ma xe i stessi negozi che xe più o meno dapertutto..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

babatriestina ha scritto:a meno che no i rivi el giorno prima e i pernotti qua prima de imbarcarse,o istesso al sbarco
Apunto, qua xe el capolinea. Secondo mi, la prima roba che ghe interessa co' i riva qua xe sistemarse a bordo, che sia tuto a posto, ecetera. Dopo i comincia a ambientarse e... chi se movi più?

E co' i sbarca, ben o mal la vacanza xe finida, e via a casa!


Torna a “El porto e le navi”