Vari di navi

el porto de Trieste deuna volta, de adesso, le navi che vien e va a Trieste, de una volta e de adesso
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Vari di navi

Messaggio da babatriestina »

Foto probabilmente attorno al 1948, nave BRIO varo al cantiere Felszegi
Immagine
( da collezione privata)

http://www.naviearmatori.net/ita/foto-107799-4.html


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Vari di navi

Messaggio da sum culex »

Qua de noi no esisti più cantieri; i li ga serai tuti, per citar i più importanti: Flzegi, San Rocco (diventà porto nautico) e anche el grande San Marco dove che i costruiva a i varava navi grandi e importanti e che xè diventà solo arsenal. Sempre quel xè: a Trieste 'no se pol'.
OT. E le industrie? I ga serà tute le più importanti. Per esempio l'Aquila, la Vetrobel, la Sertubi (che i sta serando) e tantissime altre come la Frabrica Tabacchi! Perchè? Perchè a Trieste 'no se pol'.
E el porto vecio? El lavorava tantissimo: ghe go laorà anche mi un per de mesi. Adesso el xè come che tuti savemo...... :evil: :evil:
Xè un dolor de cuor, anzi no solo un ma ben più de un o due!
E adesso xè in bilico anche la feriera e no so, ma sicuramente, anche qulcossa altro.
La Fabrica Macchine de Sant'Andrea xè diventada Wartsila, ma savè che la vecia fabrica gaveva depositi de tochi de ricambio in tuto l'estremo oriente e anche oltra; oggi no i li ga più e in caso de bisogno per un guasto, la Wartsila devi mandar i ricambi via aereo nel porto dove che se trova la nave avariada: roba che prima no sucedeva, dato che i ricambi iera zà sul posto!
Go dito solo quel che me xè vignù in mente sul momento, purtropo la memoria me fa cileca: zontè voi quel che me son dimenticà!
Intanto ve ringrazio e ve saludo
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Vari di navi

Messaggio da babatriestina »

Nei anni 60 e soprattutto 70 le navi come mezzo de trasporto passeggeri xe diminuide. Navi de guerra no i costruissi più a Trieste de dopo l a prima guera mondial, me par, e le nove navi de crociera i le fa in quel ch eiera el cantier dei Cosulich a Monfalcon. Go leto che co i parlava de serar i cantieri i gaveva proposto de assorbir una parte dei cantierini a Monfalcon, anche con un bus special per lori per le trasporto. I ga rifiutado. Monfalcon xe tropo lontan.. e cussì ga finido che adesso a Monfalcon lavora quei del Bangladesh... confesso che se mi stasi a Trieste e i me gavesso oferto un lavor che inveze che a Muggia xe a Monfalcon, magari ben colegado con mezzi publici, no gavessi avudo esitazioni..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Vari di navi

Messaggio da Nona Picia »

Anche mi gavessi acetado....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “El porto e le navi”