Corone

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Corone

Messaggio da cenerentola82 »

No le gavevo mai viste...

Immagine


[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Credevo de gaverle za postade, ma forsi iera ancora in triestemia.
Ma po spostemo tuto in sezion numismatica, che gavemo cominciado cole monede, e cussì zontemo le banconote:
queste xe del 1916
Immagine
Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

questo xe un toco più grosso
Immagine
Immagine

però bisogna dir che le banconote tedesche de l'epoca le iera più bele, come grafica, almeno:
Immagine
Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Go el sospetto che le mie, con quel DeutschOesterreich sovrastampado, sia banconote dela Defonta riutilizzade nel primo dopoguerra in Austria.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ghe ne go trovada ancora una a casa. I mii veci diseva che porta mal butar via i veci portamonete e che porta bon lassarghe dentro una moneda vecia, cussì ghe ne xe una scatola e ogni tanto fazzo scavi archologici :-D
Immagine

Immagine


angiolina

Messaggio da angiolina »

babatriestina ha scritto:ghe ne go trovada ancora una a casa. I mii veci diseva che porta mal butar via i veci portamonete e che porta bon lassarghe dentro una moneda vecia, cussì ghe ne xe una scatola e ogni tanto fazzo scavi archologici :-D
Chi sarà stata questa bellissima signora?
La grafica dei tedeschi sarà pure migliore, ma vogliamo mettere il fascino di quel "OESTERREICH-UNGARISCHE BANK"? :wink:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

angiolina ha scritto:
Chi sarà stata questa bellissima signora?
La grafica dei tedeschi sarà pure migliore, ma vogliamo mettere il fascino di quel "OESTERREICH-UNGARISCHE BANK"? :wink:
mi chiedevo anch'io chi era la signora delle foto, ma mi piace solo quella della seconda faccia, la prima mi piace di meno;
e poi vuoi mettere la varietà di lingue! :-D
[MOD] secondo la mia modesta opinione, nel quotare si potrebbe cancellare l'indirizzo dell'immagine, che comunque è già sopra, per non appesantire la pagina con immagini ripetute- ripeto è una impressione mia personale [/MOD]


angiolina

scuse

Messaggio da angiolina »

Sì, scusate, me ne sono resa conto subito dopo :oops: Non sono molto sveglia in queste cose.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

se sei d'accordo, come mod posso correggere subito


angiolina

Messaggio da angiolina »

Sì, grazie :lol:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Corone

Messaggio da babatriestina »

ma queste?
Immagine

Immagine
100 corone ( incomincia l'inflazion?), anno 1922 eppur Oesterreichisch- Ungarische Bank
Nel 1922 una Banca Austroungarica??? :shock: :shock: :shock: :?:
(austroungarica, forsi, ma scritta solo che in tedesco..)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Re: Corone

Messaggio da 1382-1918 »

Sì, la Banca de Stato de un Stato defunto, ga continuado ad esister fin al 1923, quando la xe stada sciolta, come prevedeva i Trattati de Pace.
Za nel 1920 la ga dovudo ritirarse da parecchi territori su cui prima la gaveva giurisdizion, compresa l'Ungheria (o Magiària, come i la ciamava nei anni '20).
Nell'Austria tedesca i la ga tignuda fin che no i ga fondado una banca sua, appunto nel 1923, ma za verso la fine del 1922, la banca jera virtuale, no la gaveva più alcuna sede.
Qua de noi le sedi xe stade occupade da militari italiani, che provvedeva al cambio delle corone in lire. La Banca Austro-Ungarica gaveva protestado per l'occupazion delle sedi, quasi più per formalità, che per vera speranza che cambi qualcosa.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Corone

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Go trovà queste 5 corone de argento che credo sia stade la prima paga de mia nona operaia in una delle fabriche de pese in scatola de Isola

Immagine

Una curiosità, se qualchedun sa o vol rispoder. Perché xe scritto 5 Korona e più su 2 Korona mentre su altri xe scritto 100 Hunert Kronen? In che lngua saria sto Korona?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Corone

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Adesso vedo che anche intorno alla testa de FJ xe scrito in ungherese. ...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Corone

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

E questa xe una corona.

Immagine

Coniada nel 1908 la ricorda "Duodecim lustris gloriose peractis", "compiuti gloriosamente dodici lustri (di regno)".

Simpatica la storia de sta moneda: la ga sconta soto una matonella la nonna de mia moglie de picia e la ga ritrovada, cinquant'anni dopo, le nipoti (picinine anche lore)!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Filatelia e numismatica triestine”