Film ambientadi a Trieste

pitura, scultura, fotografia, cine ...a Trieste o de artisti triestini
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da babatriestina »

Sta Prefettura ga sempre successo come set: anche se i ga taiado i fondi, oggi i gira una fiction TV Un caso di coscienza 5:
Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Il film Happy Family di Gabriele Salvatores che Rai movie ha trasmesso ieri NON è ambientato a Trieste.

La casa del protagonista, credo che oggi si definirebbe un "loft", è, però, tutta tappezzata da foto di architettura moderna. Alla fine del film i due protagonisti coronano finalmente il loro "sogno d'amore", ma dimenticatevi di loro e guardate la foto che hanno sullo sfondo... La riconoscete?

Immagine


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da mandi_ »

In effetti, talvolta xe molto molto pericoloso innamorarse...e scolarse la bottiglietta sotto ghiaccio...


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da Nona Picia »

E chi no conossi quela torre? :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto:E chi no conossi quela torre? :-D
Mi! ;--D


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Xe l'ospedal de Catinara, a Trieste.

Me ga fato impression el fato che un se meti sora el leto la foto de un ospedal... Ma forsi xe un'idea meno pelegrina de tante altre.

Confesso, poi, che no lo go mai pensà come un edificio degno de atenzion de un punto de vista architettonico. Anche perché adesso el cemento xe magnà e in qualche punto xe i feri d l'armadura a vista.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da babatriestina »

probabilmente no i sa che xe un ospedal, se pensè che i lo gaveva fato passar in television ( nostrana, ma forsi anche altre o no?) come la centrale nucleare de Cernobil :lol: :lol: :lol: :lol:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

I me disi che mercoledì comincia su Rai 2 un telefilm a episodi ambientà a Trieste. De quel che i me ga contado no me vien sai voia de vardarlo, comunque ve informo.

Ah sì, el titolo: me par che sia "la porta rossa".


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da babatriestina »

g visto bei pupoli su Facebook. Solo che no go tv de anni e no go pazienza de vardar


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da Nona Picia »

sono piccolo ma crescero ha scritto:I me disi che mercoledì comincia su Rai 2 un telefilm a episodi ambientà a Trieste. De quel che i me ga contado no me vien sai voia de vardarlo, comunque ve informo.

Ah sì, el titolo: me par che sia "la porta rossa".
Mi penso che guarderò...almeno la prima puntata...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Sicome i me ga dito che iera sai bei panorami dela cità, go scarigà la puntata e tirà fora qualche foto che né Sum Culex né BT gaveria podù far.
  1. Panorama su piazza Unità ciapà da l'aqua.
  2. Le rive de note ciapade dal ciel
  3. Porto Vecio de note
  4. La Saccheta
  5. Piaza vitorio Veneto
  6. Panorama dall'alto
  7. Una casa sule rive (me par) che onestamente no so se la gavemo de giorno...
  8. Galeria Sandrinelli ciapada de in mezo de via Silvio Pellico, dove che nisun oseria meterse per far clic co la machina fotografica
  9. porto Vecio de note
  10. Molo audace dal ciel (forsi la più original che gabi visto)
  11. Le rive ciapade da l'alto co l'Ursus in primo pian
  12. Sant'Antonio Novo de dentro. Questa a onor del vero se la poderia far, ma la me piaseva
  13. Sant'Antonio Novo de fora. Isem come riflession
  14. Melara vista de l'alto
Immagine
Immagine

Una riflesion sul film, che a sto punto me ga tocà vardar per tirar zo le foto: Shakespeare nela tragedia de l'Amleto meti Polonio e el becamorto che servi ogni tanto a molar la tension. Tra un dramma e l'altro un atimo i servi a rilassar el spetator. Anche nel Macbeth, in mezo a tanti morti ghe xe una scenetta tra la moglie de Macduff e suo fio, delicata, serena che ghe fa ciapar fià al spetator (subito dopo i vien mazai, ma questo xe un altro per de manighe).

Qua no. Tuto nero, quasi tuto girà de note. No se se diverti, no se se rilassa mai. Per mi una lagna.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da mandi_ »

Io ho trovato bellissime le riprese dall'alto notturne di Trieste, mi è piaciuto tanto il tram de Opicina, el vecio Ursus, il giro de Porto vecio, l'università credo. Le riprese notturne con la pioggia secondo me mettevano in evidenza molte buche da giustar sulle strade.
Il film col commissario morto che cerca di salvare la moglie viva, più che Ghost - il film di Jerry Zucker, mi ricorda il film recente con il vicequestore Rocco Schiavone, che colloquiava invece con la moglie morta. Iera ambientà ad Aosta. Digo mi, parlar magari da vivi no se pol! Va de moda parlar con i consorti morti.

In comune Cagliostro e Schiavone hanno l'esser burberi, refrattari alle regole, no tipici cerini inquadradi, e dir la parola c...o ogni 3 parole. Forse la Polizia sta cambiando aspetto e look :roll:
Il film non l'ho visto tutto, ero stanca e me son ripromessa, forse, de vardar el replay.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da Nona Picia »

Noi lo gavemo registrado e guardado ieri...mi prima de far un giudizio speto de guardar ancora un per de puntate. Però bele le riprese....e capisso che xe fato quasitutto de note, xe più de efeto e certe robe de giorno noi gavessi podudo far


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da babatriestina »

de esperta de Galleria Sandrinelli, che la go soto ocio ogni vota che vado fora de casa, noto che i ga netado digitalmente la scritta Cucchi vive e e l balonzin rossa, a man sinistra . Ma no quele che xe a destra e che no vol dir gnente..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da nonna ivana »

Ho visto, con intervalli volontari per necessità o involontari per i sonnellini, la prima puntata, incuriosita dai vari passaggi dei protagonisti a promuovere il "prodotto"; avevano preso in ballo anche la parapsicologia...mi è sembrato un po' sopra le righe, piagnucoloso e con contrasti tecnici, visto negli interni ed esterni a volte così mischiati da buio e luci, riflessi piovosi, lacrime e espressioni melodrammatiche!

Di Trieste appunto non mi rimaneva molto, non conoscendola bene, e il personaggio clonato, nelle due dimensioni, l'ho preso solo come trucco narrativo, che solletica subconscio, paure, soggezione, esagerando!
In fondo rende piacevole il trapasso di un personaggio gradevole, forte, individualista, che rende più "appetibile" la fiction!
Avevo visto un'altra fiction ambientata a TS, sempre con la stessa Pession, ma era tutto l'opposto come tecnica di ambientazione, una TS luminosa, neoclassica, o almeno questa era l'impressione che mi è rimasta!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da Piereto »

Lo gavevo registrado e adeso lo go guardà. Le immagini in notturna e non, xe sugestive. Trieste xe bela, ma questo lo savemo. Evidentemente tuti i polizioti xe del centromeridione, Xe un parlar irrispettoso, un intercalar da galauca, e come al solito el sonoro xe semplicemente schifoso perchè fato mal. El sonoro girado in esterni ga trope volte el livel più alto del parlato sia in esterni che in interni e le musiche fora campo ancora pezo. La dizione xe quela no de attori de accademia, per cui o i ziga , o no se li senti. Molte volte i boffonchia e el suono del parlato xe tuto giogado sui toni bassi per cui el testo molte no se riva a capir. No xe un difeto de Porte rosse, ma della maggior parte dei serial Rai e dei film stranieri che se doppia oggi in Italia.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da Nona Picia »

E no solo dei film rai, dei film de tute le reti....per capir qualcossa ghe volessiche i impari dizion e no i li fazi recitari dialeto roman o quasi


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da babatriestina »

Da qualche giorno in edicola stanno distribuendo i fascicoli rilegati (a pagamento la rilegatura) degli inserti il cinema a Trieste donati dal piccolo. Me lo son fatta anch'io e sto leggendo un po' alla volta... per ora sono ai film ambientati a Trieste, ritrovo molti di quelli citati un questo post. Premetto che non sono una cinefila (che no xe cinofila) e al cinema ci vado ogni tanto, alcuni film ovviamente li conoscevo se non altro er sentito dire.
Quello di cui non sapevo nulla e che mi ha incuriosito è lo stabilimento cinematografico per girare film alla Fiera. Un certo Ceria utilizzò per molti anni, nel periodo '50 '60 per creare un piccolo stabilimento cinematografico in un capannone della Fiera dove vennero girati film non di grande levatura, molti nella scia di film famosi tipo spionaggio stile agente 007... etc...
Una nota sempre scorrendo i post, ved i film girati a Trieste, un paio di mesi fa stavano girando qualcosa sulle rive presso la Scala reale, tutti guardavo e provai a far una foto del set da lontano.. mi raggiunsero subito e mi proibirono assolutamente di fotografare alcunché. per cui non ricordo nè chi, né cosa. Di quelle modeste foto non farò alcun uso ma mi ha colpito l'atteggiamento diverso da quanto abbiamo visto finora e testimoniato dalle foto postate qua, e su cui nessuno allora ebbe aridire


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da babatriestina »

La region ga fato una pagina con tuti i loghi de cinema e imili girai in region
www.cineturismofvg.com


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Arti figurative”