Film ambientadi a Trieste

pitura, scultura, fotografia, cine ...a Trieste o de artisti triestini
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

flag_ts i me ga dito che xe 'l cuartier de 'l prefeto :-)
flag_fr on m'a dit que c'est l'appartement du préfet :-)
flag_uk I was told that it's the prefect's apartment :-)


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Mi no go visto el sceneggiato, ma me piaseria saver come che i ga fatto per i rododendri: nel romanzo la protagonista la la ga fissa cola zona coi rododendri, che xe verso el mar dove che iera la barca che.. etc... e mi me domandavo cossa che xe sti rododendri, che mi conossevo solo che quei de montagna che xe pici. Qua a Trieste no gavemo de nissuna parte parchi con rododendri grandi, perchè i vol terreno acido che qua xe più parte calcareo. Se ga visto rododendri? o i ga considerado roba de poca importanza? ( per capirse, sti rododendri xe come azalee assai cressude, i riva tranquillamente fin 2 metri)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:[...] la protagonista la la ga fissa cola zona coi rododendri, che xe verso el mar dove che iera la barca [...]
flag_ts no go visto rododendri ... e no credo che su i scoi de duin i cresi spontanei :-)
flag_fr je n'ai pas vu de rhododendrons ... et je ne crois pas que sur les rochers de Duino de ils croissent spontanément :-)
flag_uk I haven't seen rhododendrons ... and I don't believe that on the rocks of duino they grow spontaneously :-)


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Cercando altro, go trovado notizia de questo documentari, credo girado nel 1918:

TRIESTE
Regia di Luca Comerio.
"300 m., virages et teintures. Documentaire sur la libération de Trieste et les fêtes officielles."

Sembra che sia una pellicola introvabile o quasi.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
SALES
naufrago
naufrago
Messaggi: 4
Iscritto il: gio 17 apr 2008, 12:15

film a e su trieste

Messaggio da SALES »

nn voio tartasarve su mile monade, ma go tante robe de domandar e comincio a invader el posto :D
io sono un triestino d'adozione visto che i miei sono a1000 km da qui e si son trovati a meta strada a ts... :D
nelle varie sessioni di tv notturna mi son capitati tra le mani 2 film...uno anni 50 con attori americani,classico film di poliziotti spie e amore..in cui si vede la storia che si delinea a trieste...e mitica la scena del buono che insegue il cattivo correndo da sangiusto passando per il teatro romano....apparte l'ambientazione spoglia di case e strade a noi ormai familiari........ovviamente nn ricordo il titolo :D
poi altro film...anni 60 direi o primi 70 di cui nn ricordo nulla tranne
un inseguimento ad alta velocita attraverso muggia(con l'attraversamento della galleria in centro) in fast motion :DDDD terrribbbile :DDDDDD


ovviamente ci son tanti altri film che hanno trovato location qui da noi(padrino etc) ma volevo notizie e titoli(se qualcuno li sa) di film che mostrano la nostra citta in lungo e largo senza trasformazioni per rendere irriconoscibile il posto(o film in cui si vede che i protagonisti parcheggiano in p.zza unita o ponterosso :D in quei casi nn ci sono mai tubi a pittur macchine :DD )


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Sales, te go spostado in coda qua ... qualchidun dei titoli magari soddisfa la tua curiosità. :-)


Mal no far, paura no gaver.
MUSTANGS13
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 93
Iscritto il: mar 6 giu 2006, 14:45

Messaggio da MUSTANGS13 »

Son passad oper sbaglio ...rispondo ...
el primo xe "diplomatic courier" con tyrone power .....
el secondo no go idea .....


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

flag_ts si, si, so ;-D ... xe reclam che me fazo solo ;-D ;-D ;-D pero` go girado un curtometragio cua in cita` e stago lavorando per publicarlo in rede: sto giro lo meto tuto e lo publico el 1 dicembre :-) ... la pagina uficial la xe su 'l mio sito de i film de indove che, intanto, pode` andar a vardar i soliti trailer :-)

flag_fr oui, oui, je le sais ;-D cette-ci est de la publicité que je suis en train de fair à moi meme ;-D ;-D ;-D mais j'ai tourné un court, ici, dans la ville, et je suis en train de le publier sur le web: cette fois, je vais le publier complet à partir du prémier Décembre :-) ... la page officielle est sur le site de mes films où, lorsque vous l'attendez, vous pouvez trouver les liens pour les bandes announces, comme d'habitude :-)

flag_uk yes, yes, I know ;-D it is self advertising ;-D ;-D ;-D but I've shot a short here in the city, and I am trying to publish it on the web: this time I'ill publish it fully starting from the first day of December :-) ... the official page is on my films's site where, when you're waiting for it, you can find links to the trailers, as usual :-)

flag_it si, si, lo so ;-D si tratta di pubblicita` autoreferenziale ;-D ;-D ;-D pero` ho girato un cortometraggio, qui in citta`, e sto lavorando per pubblicarlo in rete: stavolta lo pubblico integralmente e sara` disponibile dal 1 dicembre :-) ... la pagina ufficiale si trova sul mio sito dei film da dove, intanto, potete accedere ai soliti trailer :-)


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

spetemo el primo dicembre, alora :-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Angiolina
ixolan
ixolan
Messaggi: 235
Iscritto il: lun 20 ott 2008, 21:04

Messaggio da Angiolina »

iniziamo il conto alla rovescia :lol: poi devo dirti una cosa sulla versione italiana :wink:


MUSTANGS13
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 93
Iscritto il: mar 6 giu 2006, 14:45

Messaggio da MUSTANGS13 »

volevo dir che son rivado a entrar in possesso de una copia de "cuori senza frontiere" con raf vallone e gina lollobrigida .... se vedi val rosandra e i paeseti dela zona coem che i iera alla fine dei anni 40. Molte scene xe girade a Dolina/san Dorligo ... almeno cusi me sembra.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

ffdt ha scritto:flag_ts si, si, so ;-D ... xe reclam che me fazo solo ;-D ;-D ;-D pero` go girado un curtometragio cua in cita` e stago lavorando per publicarlo in rede: sto giro lo meto tuto e lo publico el 1 dicembre :-) ...
Come, se semo dimenticai de andar a veder?

Bel, ben curà, complimenti!

Volevo meter anche una picia critica, ma sicome so per esperienza quanta fadiga e quanto lavor ghe xe drio de ogni inquadratura, digo solo "Bravo!" perché me par giusto cusì.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Non so se xe el mio schermo ... per mi ga poco contrasto e vedo mal :?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Te ga ragion spmc! <Se semo dimenticai! Lo go visto, el xe nitido e digo BRAVO!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Tiberio Mitri

Messaggio da babatriestina »

i sta girando un film ( o telefilm) sula vita de Tiberio Mitri e Fulvia Franco, ambientado nei anni 50, e ieri passando per Piazza Unità go visto che i se preparava per alcune scene:
per mi, però, i costumi soprattutto maschili me gaveva sì de anni 50, ma un poco più a sud de noi..
Immagine
Immagine
Immagine
curiosi i diversi preti ( forsi più de quanti girassi a Trieste allora) vestidi alla Don Camillo


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da babatriestina »

i costumi femminili me par meo corrispondenti ai mii ricordi de allora
Immagine
el gruppo spetta
Immagine
mi in genere fisarmonicisti in centro no me ricordo, più facile nele osterie dei soborghi, e soprattutto no col strangolin
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da babatriestina »

inveze devo dir che i balonzini colorati
Immagine
me fa ricordar no un omo col basco, che no iera, ma la veceta che vendeva gran per colombi e anche balonzini, in canton dela piazza
Immagine
anche el camionzin me ricorda i autini che gavevo de picia
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da babatriestina »

Immagine
una jeep militar
Immagine
ma i devi sconderghe la targa attual!
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Film ambientadi a Trieste

Messaggio da VetRitter »

grazie dele foto, B.T., curioso però, che, come sempre ne le produzioni italiane, le auto le xe lustre come nove, i vestidi no i gà una grinza, anche le comparse i xe tuti bei rasadi e puliti, no voio dir che nei ani '50 la gente no se lavava, però un poco più de realismo rendessi meio credo.
saluti


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Tiberio Mitri

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto:curiosi i diversi preti ( forsi più de quanti girassi a Trieste allora) vestidi alla Don Camillo
Anche perché il copricapo che hanno in testa, detto "quadrato" era riservato, se non erro ai luoghi di culto e non per le uscite. Proprio negli anni '50 ricordo di averlo visto usare solo ne tragitto dalla sacrestia all'altare e viceversa. Fuori usavano il cosiddetto "saturno". Poi, per fortuna, il Concilio ha fatto piazza pulita di tutto.

Un errore filologico quindi più che una curiosità.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Arti figurative”