cinematografo a Trieste

pitura, scultura, fotografia, cine ...a Trieste o de artisti triestini
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Nel film che se diseva nella sezion inglese i sostine che, grazie alla presenza USA dei anni 50, Trieste xe stada la prima città in italia a veder proietado un film in 3D, de quei coi ocialeti blu e rossi :-D
posso dir che me ricordo de sti film e imagini coi ocialetti verdi e rossi, ma film no go avudo occasion de veder, mi li go avudi con una copia de Topolino, per veder delle foto sul medesimo, e tegnudo conto che lo leggevo sarà stado dopo el 54. Mi el solo film che me ricordo assai ben che ne ga proiettado ovviamente i inglesi xe stada l'incoronazion dela Regina Elisabetta, ssai me gaveva piasso!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Canada
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 142
Iscritto il: ven 30 ott 2009, 11:12

Re: cinematografo a Trieste

Messaggio da Canada »

Negli anni '73-'74 c'era un cinema a Opicina (sulla via Nazionale, ora Strada per Vienna) molto frequentato dai soldati della caserma di Opicina (che quella volta andavano in libera uscita ancora in divisa). Poi ho saputo che c'era anche un cinema a Prosecco, dove ora c'è la Casa della Cultura, ma non so fino a che anno era in funzione. Qualcuno ricorda il nome di quello ad Opicina?


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re:

Messaggio da AdlerTS »

AdlerTS ha scritto:Vedo su un Piccolo dei anni 40 (non rivo a legger la data) i seguenti Cinema e Teatri:

Verdi - Rosetti - Nazionale - Excelsior - Supercinema - Filodrammatico - Fenice - Italia - Alabarda - Impero - Viale - Massimo - Odeon - Savona - Marconi - Azzurro - Radio - Vittoria - Centrale - Adua - Venezia - Carducci - Belvedere - Roma ( a Servola).
Aprile 1961, el Piccolo scriveva che "Bocciata per l’altezza la richiesta per la costruzione di un edificio con un grande magazzino in Barriera vecchia, con l’abbattimento dello stabile occupato attualmente dal cinema “Massimo”.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: cinematografo a Trieste

Messaggio da Bilbo »

go trovado sta foto, no so de dove che la vien, ma la xe interesante

Immagine


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: Excelsior

Messaggio da Bilbo »

Bilbo ha scritto:
Coce ha scritto:Mi posso confermar che el cine Excelsior iera in principio del Aquedoto nei ani 30
mi poso confermar che nel terzo milenio el xe ancora là.... :lol:
xe pasadi un per de ani e i lo ga chiuso.....


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: cinematografo a Trieste

Messaggio da Bilbo »

In facebook go trovado un poche de foto de cinema veci e ormai inesisteti, tranne uno.... :-D

Immagine

Immagine

Immagine

Immagine

Immagine

Immagine

Immagine

Immagine

le foto le ga mese su facebook un tale Pierpaolo Saccari, che tra l'altro è ga un sai bel album de foto vece....oltre a descriver ben ogni immagine, roba che fa sai pochi....


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: cinematografo a Trieste

Messaggio da Nona Picia »

Al'Alabarda go visto Peter Pan,al Garibaldi Biancaneve, el ier multisala, cioè iera due salete dove che se vedeva el stesso film e a mi me pareva che in una dele due le imagini se vedessi all'incontrario


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: cinematografo a Trieste

Messaggio da sum culex »

Nona Picia ha scritto:Al'Alabarda go visto Peter Pan,al Garibaldi Biancaneve, el ier multisala, cioè iera due salete dove che se vedeva el stesso film e a mi me pareva che in una dele due le imagini se vedessi all'incontrario
Come al cinema Viale. Iera un unico proiettor che portava le imagini sui due schermi atraverso speci (e/o prismi?). Difati le distanze no iera uguali e sul schermo dela saleta de sinistra l'imgagine iera legermente più grande e un poco meno nitida.
ciao
sum culex


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: cinematografo a Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Dopo ver stroligà, go trovà che el cine Marconi iera all'incrocio tra via del Rivo e via dell'Istria.

Altri me xe vegnù facile o per ricordo o per ragionamento. Ma el cine Arcobaleno dove el iera?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: cinematografo a Trieste

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Altri me xe vegnù facile o per ricordo o per ragionamento. Ma el cine Arcobaleno dove el iera?
po Ritz, via san Francesco dove che xe ( o iera) el Brek-
Quante volte ghe son andada al Arcobaleno!
ve dirò, come che gavevo forsi anche dito, che mi andavo in prima o seconda vision, i film in terza vision mama no me portava, la li ciamava cine-pedocio :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: cinematografo a Trieste

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:
sono piccolo ma crescero ha scritto: Altri me xe vegnù facile o per ricordo o per ragionamento. Ma el cine Arcobaleno dove el iera?
po Ritz, via san Francesco dove che xe ( o iera) el Brek-
Quante volte ghe son andada al Arcobaleno!
ve dirò, come che gavevo forsi anche dito, che mi andavo in prima o seconda vision, i film in terza vision mama no me portava, la li ciamava cine-pedocio :-D
Ara là, e mi che credevo che l'Arcobaleno fussi in via Battisti.....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: cinematografo a Trieste

Messaggio da Nona Picia »

Desso me xe vignù in mente che in via Battisti iera el Grattacielo...Ah, la veciaia! Che magna la memoria:... :( :(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: cinematografo a Trieste

Messaggio da macondo »

No go podudo identificar el cine de la prima foto in alto, quela del film TUTTI PER UNO. La strada che se vedi a la sinistra pareria eser via Madonina (??) ma no me ricordo de nissun cine sul canton...


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: cinematografo a Trieste

Messaggio da babatriestina »

macondo ha scritto:No go podudo identificar el cine de la prima foto in alto, quela del film TUTTI PER UNO. La strada che se vedi a la sinistra pareria eser via Madonina (??) ma no me ricordo de nissun cine sul canton...
xe propio quel canton, e ghe ne parlavimo za de qualche parte...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: cinematografo a Trieste

Messaggio da Bilbo »

macondo ha scritto:No go podudo identificar el cine de la prima foto in alto, quela del film TUTTI PER UNO. La strada che se vedi a la sinistra pareria eser via Madonina (??) ma no me ricordo de nissun cine sul canton...
me par che sia via Toti, quela paralela de via madonina, subito dopo andando verso piaza garibadli.... adeso la ghe xe un blockbuster.....


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: cinematografo a Trieste

Messaggio da babatriestina »

sì, Bilbo ti ga ragion, e mi go anche messo la foto de sto blockbuster per el confronto cola vecia foto del cine, ma co zerco blockbuster la ricerca no trova..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: cinematografo a Trieste

Messaggio da macondo »

Ve la go fotografada a distanza :wink:

Quando lavoravo visavi, fine anni 60, iera una torefazion dove andavo almeno 4 volte al giorno per un nero e un spagnoleto.

Immagine


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: cinematografo a Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Comunque assai bela la collezion de foto che sto sior Pierpaolo Saccari ga pubblicà su facebook. Basta eser iscriti su facebook e se la vedi, no ocori eserghe amici.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: cinematografo a Trieste

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Comunque assai bela la collezion de foto che sto sior Pierpaolo Saccari ga pubblicà su facebook. Basta eser iscriti su facebook e se la vedi, no ocori eserghe amici.
sì, el la ga messa pubblica.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: cinematografo a Trieste

Messaggio da Bilbo »

go zontado un'altra immagine del cine massimo.-


Bye '73 de Roby.-

Torna a “Arti figurative”