Piazza Oberdan e dintorni

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
babatriestina
Capo postin
Capo postin

Piazza Oberdan e dintorni

Messaggio da babatriestina »

Piazza Oberdan xe una zona che xe stada refatta tutta nei anni 30, per cui xe possibile veder cartoline e fotografie nel costruirla. La xe stada progettada come esedra ( piazza semicircolar) e i edifici xe stai fatti nel tempo, pur essendo de pianta simile.e tutti con portici, i xe differenti de stile, perchè i primi riprendi ancora el stil eclettico de fin ottocento , mentre el ultimo ( casa dela RAS) xe in stile moderno de allora , "razional". Ecco una cartolina che se vedi el stato de avanzamento delle costruzioni: l'idea xe de far una prospettiva verso el Tribunal, i primi edifici xe costruidi, manca ancora el porticato del dante e quel di fronte, de una futura opera balilla che no vengerà mai finida, ospiterà el teatro nuvo, butado zo anca quel.. e finirà a portici fra Regione e RAI
Immagine
Ovviamente, el Viale Regina Margherita xe Via Giustiniano ( lo gavemo messo in Toponomastica?)

babatriestina
Capo postin
Capo postin

altre cartoline dela medesima
Immagine
qua dovessimo esser anni 60, xe za la penna , manca ancora el Cantico dei cantici. Per i amanti del genere, un bel filobus verde
Immagine
le cartoline bianconere del ass maestri cattolici, anni 60 circa, le mostra el intreccio de fili ( non ritoccai) dei tempi dei filobus e tram
Immagine
questo xe el palazzo più vecio del esedra del INA, ancora cinquecentesco ( per i mii gusti, pesante). Drio, la Casa del combattente de Nordio cola sua torre

ffdt
no montar in scagno
no montar in scagno

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:[...]un bel filobus verde[...]
anche una bela coriera rosa :-) ... ogi se le trova solo che in te i rarisimi muxei de i privati ... credo che no ghe ne sia tre in tuta italia de autobus cusi` ancora che i funziona

AdlerTS
Cavalier del Forum
Cavalier del Forum

Messaggio da AdlerTS »

Anni 40, credo

Immagine

Mal no far, paura no gaver.

babatriestina
Capo postin
Capo postin

fin e anni 30, primi anni 40, visto che manca davanti la casa che ospiterà la RAI e i uffici regionali, che ga cominciado alla fin dei anni 40 e finida dopo la guerra

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

AdlerTS
Cavalier del Forum
Cavalier del Forum

Re: Piazza Oberdan e dintorni

Messaggio da AdlerTS »

Bela prospettiva :-)

Immagine

Mal no far, paura no gaver.

babatriestina
Capo postin
Capo postin

original, vegnissi de dir appena costruido el novo grattacielo di fronte e fatta de là. La sede dela Region dovessi gaver el vecio rivestimento beige

Ciancele
no montar in scagno
no montar in scagno

Messaggio da Ciancele »

Piaza Oberdan
Tacà a la casa del l’INA Assitalia xe (o iera) el Museo del Risorgimento co’ la cela de Oberdan. Là de drio Foro Ulpiano e el comando dela X Legione Remo Comisso formada dal Dante, la Rispondo e la Bruner: mi iero balila moschetiere. In agosto del 1945 el Museo del Risorgimento iera cusina militar inglese. In tela cela spelaimo patate: quintai!

babatriestina
Capo postin
Capo postin

Mama, ai tempi che conta Ciancele, stava con nona in via Beccaria e del Dante requisido per caserme saliva i canti dei domobranci. Alarmi in continuazion,sopratuto de note, vista la zona, qualche volta gnanca no la andava in rifugio, disendo, Se toca, toca.. e co la tornava del rifugio la copava bacoli. E la dona del pulizia ogni tanto la doveva passar oltre un cordon de tedeschi, ma la ghe diseva Orbàit ( Arbeit) e i la lassava passar.

macondo
notabile
notabile

Messaggio da macondo »

Una curiosa inquadratura del Museo del Risorgimento prima della costruzione dell'attuale palazzo della Regione.

Immagine

babatriestina
Capo postin
Capo postin

quando era Piazza Caserma- cartoline Modiano postate da IRCI
Immagine
il famoso fontanone poi scomparso, e un bel tram a cavalli col rimorchio a tende aperte

Torna a “Cartoline de Trieste”