piazza Giuseppina

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

piazza Giuseppina

Messaggio da Lugara »

Scriveva mio nono:
"Piaza Giuseppina e Monumento Massimiliano trasferito nel parco di Miramare.
Quando i voleva andar in caroza i diseva cussì per triestin - Cossa ciolemo, el brun o el legno averto? - Spiegazione: el brun xe quel chiuso e el legno averto l'altro. El cucer xe l'omo che guida el caval e la siarpa vol dir no una cravata ma dove el cucer sta sentado".

Immagine


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Interessante cartolina,magari baba la gaverà a casa, ma mi xe la prima volta che la vedo.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

Cara Nona Picia per mi tuto quel che riguarda Trieste xe meraviglioso, e su sto forum go za trovado un saco de roba bela e interessante, ma ste cartoline che mio nono xe andà a zercar, le ga comprade e dopo le ga firmade una a una scrivendo con fadiga qualche suo ricordo drio per noi due nipotine per mi le xe un tesoro inestimabile.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

baba no ga sta roba a casa :-D . No ingrumavo cartoline, quele prestademe dela mia amica per scansir xe molto più recenti e roba del genere se vedi solo che su libri , con copyright. I comenti del nono po xe più che quei de Ciana nel suo libro su Trieste che no xe più.
E cartoline del genere adesso le costa follie. Per cartoline, MisterK xe el esperto.


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: piazza Giuseppina

Messaggio da mandi_ »

Go trovà sta bela cartolina al mercatin de l'antiquariato. Per mi xe simile a quela postata precedentemente, ma la ga un certo fascino...Ve la mando de cor. Pu deserta, na carrozza, meio visibile el panorama sul mar, col faro. Me piase tanto, no so voi. Belle anche le navi.

Immagine


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: piazza Giuseppina

Messaggio da Nona Picia »

Xe senz'altro una bela cartolina, con Massimiliano sai più visibile de quel ch el xe adesso....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: piazza Giuseppina

Messaggio da Piereto »

E si una volta iera pochi alberi in cità perchè la gente se moveva e viveva per strada e no ocoreva che ghe fusi i marciapie. Iera anche pochi cari e caroze. Solo sai tardi se ga inteso el bisogno de far un giardin come quel publico, anche perchè oramai le campagne no rivava più dentro in cità. Mi trovo che Max staghi ben coi alberi intorno. Gavesi preferido do panchine piutosto che quei masi de piera senza schenal per sentarse.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: piazza Giuseppina

Messaggio da babatriestina »

so, anche a mi me piasi coi alberi e anche a mi me piasessi panchine vere, col schenal. E le me piasessi in riva, che un possi sentarse a vardar el tramonto. In quela parte de rIva no ghe ne xe..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: piazza Giuseppina

Messaggio da mandi_ »

Me fiola e mi ne sem sentade sul molo, co le gambe a penzolon a vardar el tramonto...A mali estremi...


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: piazza Giuseppina

Messaggio da Nona Picia »

Magari ieri sentade qua a darghe la bonanote al sol che dopo un poco gaverà visto Elisa.... :lol:
Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: piazza Giuseppina

Messaggio da mandi_ »

Nona Picia, ma grazie! Sta foto è piena di gioia di vivere e bella come non mai! Varda anca quel papà come ghe mostra el splendore del tramonto al so picio! Mi son contenta che a me fiola ghe piasi Trieste come mi e go pasà bei momenti co ela a torzolon. Da picia ghe piaseva i cocai e na giostrina che girava en Barcola, adesso ghe piase sentarse en riva al mar, proprio dove te gai fotografà, co le gambe quasi che toca...
Grazie ancora

Mandi


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: piazza Giuseppina

Messaggio da Nona Picia »

me fa piazer mandi che te gabi piasso sta foto....no vado spesso in cità de sera, ma se posso zerco sempre de esser là nel'ora del tramonto...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: piazza Giuseppina

Messaggio da babatriestina »

co xe bei tramonti, sula Riva xe pien de gente che sta a guardar o a fotografar. Meritassi qualche panchina in più...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: piazza Giuseppina

Messaggio da mandi_ »

Infatti. Se voglio star comoda di sera tardi, in compagnia, in riva al mare, trovo preziose le panchine di Barcola e anche i grandi sassi dove se pol sentarse. Vedo che tanti triestini fa come mi: la sera a Barcola xe pien de gioventù e pescadori fino a notte tarda. Molta tranquillità, direi, ma io ho tirato solo fino a mezzanotte.Sulle Rive ...ognun trova espedienti, ma più che altro si passeggia, più che sedersi a rimirar el mar.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: piazza Giuseppina

Messaggio da Elisa »

Nona Picia ha scritto:Magari ieri sentade qua a darghe la bonanote al sol che dopo un poco gaverà visto Elisa.... :lol:
Immagine

Eccolo qua da noi quel (medesimo :shock:) sole, però invernale cioè bianco e piccolo, ormai alto, arrivato mentre dormivo :-D. Ora è in lotta con le nuvole gelose che non vogliono lasciarlo splendere! E che freddo! E' ritornato l' inverno a fare le cose a dovere dopo quel balzo improvviso di caldo estivo.
Magnifiche foto Nona Picia! :clapping_213:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: piazza Giuseppina

Messaggio da Ciancele »

mandi_ ha scritto:Infatti. Se voglio star comoda di sera tardi, in compagnia, in riva al mare, trovo preziose le panchine di Barcola e anche i grandi sassi dove se pol sentarse. Vedo che tanti triestini fa come mi: la sera a Barcola xe pien de gioventù e pescadori fino a notte tarda. Molta tranquillità, direi, ma io ho tirato solo fino a mezzanotte.Sulle Rive ...ognun trova espedienti, ma più che altro si passeggia, più che sedersi a rimirar el mar.
Ciao Mandi. Te contarò del mio amico Ugo (clase 1925), mio compagno de lavor fine 1946/inizio 1947. Lu diseva che el va a dormir 'pena ch'el riva a casa, subito dopo magnà. Dopo el se alza verso mezanote e (anca d'inverno) el va fora in giro a pie par Trieste. Fina ale sie. El diseva che Trieste xe cusì bela e cusì calma. El ciacola coi scovazini e el va a casa. El bevi cafè e el vien a lavorar. El se clofa (si stende) per una meza ora. Lavoraimo coi inglesi. Dei tramonti gavemo za parlà una volta e mji go contà del tramonto visto dela finestra de l'ospedal de Monte Radio. Go contà dei tramonti fotografai de mio fio. E dei tramonti visti nela zona est dela Germania, sul lago de Müritz. Te ricordo la Boheme: .. volevi dire bella, sì, bella come il tramonto.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: piazza Giuseppina

Messaggio da Nona Picia »

Elisa ha scritto: Magnifiche foto Nona Picia! :clapping_213:
Grazie Elisa! :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: piazza Giuseppina

Messaggio da babatriestina »

Io non ero tanto appassionata di postare cartoline vecchie a raffica senza commenti, ma già che ce ne sono tante in giro, e che tanti piacciono, ve ne metto una carrellata, fra foto che girano di solito in rete, spesso via ebay o da venditori ... magari se ne traggono informazioni e commenti.
Immagini vecchie della piazza voltando le spalle al mare

Non credo di averne vista nessuna antecedente al monumento a Massimiliano
Immagine

Immagine

Immagine
in questa il monumento a destra c'è o no?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: piazza Giuseppina

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: piazza Giuseppina

Messaggio da babatriestina »

verso il museo Revoltella
Immagine

il monumento

Immagine


Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Cartoline de Trieste”