Raimondo Tominz

a Trieste ghe xe un teatro Comunal che de oltre 200 anni fa opere, balletti, concerti... e altri teatri che fa spettacoli musicali de tipo classico: contene storie vece e resoconti de spettacoli attuali..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Raimondo Tominz

Messaggio da Piereto »

Raimondo Tominz, nato a Gorizia nel 1822 e morto a Trento nel 1906. . No tuti sa che el iera fio de Giuseppe Tominz el pitor, el iera un naturalista e el xe sta el secondo diretor de l'orto botanico triestin dopo Tommasini e insieme a lu el gà publicà un catalogo sui semi e el libro Piante officinale e della Flora del litorale Austro-Ungarico coltivate nell'Orto Botanico-Farmaceutico Triestino.. Ma el iera anche un entomologo e el gà anche studià el baco da seta dell'ailantus, quel bruto albero ogi superinvadente scampà alle coltivazioni. No, no go sbaglià post, perchè sto Raimondo el iera anche un pianista compositor e facente parte de quela bela clapa de musicisti otocenteschi salottieri triestini. Proprio ogi go trovà una sua prima edizion, credo una rarità, de un suo valzer edito da Lucca de Milano, una composizion intitolada : Le reveil


Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Raimondo Tominz

Messaggio da nonna ivana »

Interessante! In poche righe fai conoscere un personaggio, i suoi interessi, dalla scienza alla musica...per l'Alianthus sono andata a leggere che tipo di pianta è, e se posso incontrarla anche qui...
Suonerai tu allora il valzer? Poi ci sai dire!

Buona serata!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Raimondo Tominz

Messaggio da babatriestina »

questa la , ma mi era sfuggito il naturalista! di pittori ce n'erano già tre..
per l'ailanthus ho dovuto cercare esi trova nel Buon Giorno, qua https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic.php?t=679
e c'è pure qualche foto
Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Raimondo Tominz

Messaggio da Piereto »

Ve meto el link del valse Le reveil http://youtu.be/0PVMK13hew0
Credo sia stà una bela ocupazion poder rispolverar dall'oblio, dopo più de 160 anni questa musica dell'ottocento triestin.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Raimondo Tominz

Messaggio da babatriestina »

tempo fa, sule scale del Museo de Storia Natual, iera esposte le foto dei direttori, ma me par che sto qua no lo go fotografado..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Raimondo Tominz

Messaggio da Piereto »

Anche mi no go trovà dati, ma so che el pasagio tra Tomassini e Marchesetti no xe sta immediato perchè sto ultimo iera diretor del museo de storia natural, e quindi visto che Tominz el lavorava all'orto, e el iera el più in vista, el gà continuà a coltivar piante e a mandar avanti la baraca. Se disemo ad interim semo lontan dal vero ?


Torna a “Musica clasica”