Pagina 1 di 4

Teatri che no xe più

Inviato: gio 5 gen 2006, 19:42
da babatriestina
Li metto qua, perchè i ghe dava principalmente prosa.
No voio parlar dei soliti Armonia, Fenice.. che no go mai visto funzionar come teatri, ma de quei che go visto in funzion e che adesso no xe più.

Quel che gaveva l'aria più vecia iera el Nazionale, sì l'atuale multicinema, trasformado za in grande cinema verso el 58-60. Ma ghe son stada prima una volta, verso el 56-57, cola scola, el fazeva za de cinema ma la sala iera ancora tuta coi palchetti ( intendo piccoli palchi) intorno! chissà se esisti qualche foto!

po oviamente el Filodrammatico, che no go visto spettacoli, nei ultimi ani iera deventado sala a luci rosse ( che no frequentavo :oops: ) po ga ciapado fogo e xe tuto svodo , se vedi ancora la targa fora. Xe là che xe stada la prima a Trieste ( e prima che in Italia) dela Vedova Allegra.

Po mi go nostalgia del Teatro Nuovo, el teatrin moderno in via Giustinian che ospitava la prosa e anche la Società dei Concerti nei anni 60, i lo ga butado zo cussì tutintùn e i ghe ga messo ani anorum per sostituirlo, ghe son anche afezionada perchè de picia ghe go fato i mii primi saggi de balletto. E po, qualchedun se ricorda dele comedie de Tofano col signor Bonaventura? mi le adoravo! La regina in berlina ( la continuazion de Cenerentola cola sorelastre che continua farghe dispetti ma per fortuna ala fin Bonaventura risolvi tuto), Una losca congiura...

E l'Auditorium dela questura? Co i ga serado el Nuovo i ga spostado là la prosa ( me ricordo un stupendo Renzo Ricci in Enrico IV de Pirandello), el iera pavimenado de linoleum e cole poltrone de legno, i lo ga rifatto tuto de veludo nero con belissime poltrone imbotide de veludo rosso, e.. subito dopo i ga dovesto serarlo perchè el novo material no iera conforme ale norme antincendio!! soldi butadi in mar anca là. Credo che el sia ancora là, cussì, serado... :(

Re: Teatri che no xe più

Inviato: gio 5 gen 2006, 19:48
da ffdt
babatriestina ha scritto:[...]l'Auditorium dela questura[...]
De cuel me ricordo ;-D ... ghe son andado de muleto un do o tre volte ma no me ricordo de cos' che son andado a veder :-) ... piu` che altro me ricordo de lu perche` i lo ga serado ... diria a ocio e croxe che i lo ga serado in te i ani '80 ... in te i primi ani '80 a mia memoria (ma no garantiso) el iera ancora doprado :-)

Ciau

Franco

Re: Teatri che no xe più

Inviato: gio 23 feb 2006, 11:57
da Capuzi garbi
El teatro per eccellenza (lassando el Verdi, ovviamente), doveva esser sta` el Mauroner che jera situa` dove che dopo el Fenice jera sta costrui`. Devo aver in qualche posto la fotografia del manifesto che fazeva la publicita per l'ultimo spetacolo del teatro (la Lucia, me par). Inveze, el fogo gaveva da fine anche a questo teatro.
babatriestina ha scritto:.....po oviamente el Filodrammatico, che no go visto spettacoli, nei ultimi ani iera deventado sala a luci rosse ( che no frequentavo :oops: ) po ga ciapado fogo e xe tuto svodo , se vedi ancora la targa fora. Xe là che xe stada la prima a Trieste ( e prima che in Italia) dela Vedova Allegra.......
Mi inveze gavevo visto diversi spetacoli de varieta` verso la fine del 1960 in questo local. El teatro mostrava films piu` sti spetacoli....

Immagine


El Filodrammatico nel suo periodo de gloria.

Ala fine del 2000 jero veniu` a Trieste e me ga fato tanto mal veder la sua fine......:-(

Immagine

Ingloriosa fine a dir poco....

Inviato: gio 23 feb 2006, 12:31
da AdlerTS
Bellissima la prima, Capuzi !

Inviato: dom 26 mar 2006, 17:29
da AdlerTS
Pareria che la Riccesi se ga agiudicado la costruzion de un parcheggio de tre piani sul sito dell'ex cine Capitol ....

Inviato: lun 27 mar 2006, 2:05
da ffdt
Ma come ... el Capitol no xe cuel in vial D'Annunzio su 'l canton con via de la Tesa? E no 'l funziona ancora? Mi fin a un per de setimane fa lo go visto verto.

Ciau

Franco

Inviato: lun 27 mar 2006, 7:32
da babatriestina
El ga serado un mese fa circa e anca mi go leto quela del garage

Inviato: mar 28 mar 2006, 21:42
da ffdt
babatriestina ha scritto:El ga serado un mese fa [...]
Un no se pol girar un atimo che subito i ghe sera un cine de soto 'l naxo ... :-( ... mah ... xe anche vero che con cuel che costa 'l andar in cine co' la familia se te se compri el dvd te sparagni ...

Ciau

Franco

Inviato: mar 28 mar 2006, 22:03
da babatriestina
ffdt ha scritto:
babatriestina ha scritto:El ga serado un mese fa [...]
Un no se pol girar un atimo che subito i ghe sera un cine de soto 'l naxo ... :-( ... mah ... xe anche vero che con cuel che costa 'l andar in cine co' la familia se te se compri el dvd te sparagni ...

Ciau

Franco
e se te noleggi el dvd ancora de più.. :wink:

Re: Teatri che no xe più

Inviato: ven 5 mag 2006, 20:16
da Capuzi garbi
Capuzi garbi ha scritto:El teatro per eccellenza (lassando el Verdi, ovviamente), doveva esser sta` el Mauroner che jera situa` dove che dopo el Fenice jera sta costrui`. Devo aver in qualche posto la fotografia del manifesto che fazeva la publicita per l'ultimo spetacolo del teatro (la Lucia, me par). Inveze, el fogo gaveva da fine anche a questo teatro.
Immagine


Poco piu` de due ani dopo i inaugurava el Fenice con Forza....

Immagine

Inviato: dom 7 mag 2006, 10:47
da AdlerTS
Bei cimeli ste locandine.

Inviato: ven 15 set 2006, 15:00
da Nona Picia
Oggi go sentì una bruta notizia: Xe morto Orazio Bobbio, fondatore della Contrada.
Ciao ciao

Inviato: ven 15 set 2006, 15:09
da babatriestina
giornata nera per la prosa, xe morta anche la Fallaci ( che no ghe n'entra con Trieste e che nei ultimi anni la iera a dir poco polemica, ma la iera una brava scrittrice).

Oriana Fallaci!

Inviato: sab 16 set 2006, 5:53
da refolo
La xe anche sui giornai Australiani, famosa giornalista Fiorentina nata 29-6-1929..
A former resistence fighter.


Libri: The rage and the Pride
The strenght of Reason.

I za manca dalle biblioteche. Credo chel nostro primo Ministro li ga' letti tutte e due. El segui le idee sue, de wquel che la ga' scritto e ditto.

Maria aka Refolo

El Filodramatico

Inviato: sab 16 set 2006, 13:05
da sum culex
Questa xè la casa, in via degli Artisti come che la xè ogi, dove che iera, o che xè, i resti del teatro Filodramatico. Sula sinistra se intravedi quela spece de pensilina dove che iera l'ingresso.

Immagine

ciao
zoom culex

Inviato: sab 16 set 2006, 14:45
da AdlerTS
Nona Picia ha scritto:Oggi go sentì una bruta notizia: Xe morto Orazio Bobbio, fondatore della Contrada.
Ciao ciao
Oltre che fondador, anche grande attor, comico e serio.
Chi lo ga conossudo me disi anche brava persona.

R.I.P.

Inviato: lun 4 dic 2006, 8:59
da babatriestina
El liceo Bachelet gaveva fatto un per de anni fa un CD dedicado ai teatri triestini, e i me ga dado el permesso de riprodur le immagini, a condizion de riportar l'origine. a loro volta, alcuni dovessi esser copie de originali del Museo teatrale ( che sta riaverzendo a palazzo Gopcevic al canal)
ecove una picia immagine del interno del Filodrammatico
Immagine

Inviato: gio 6 set 2007, 12:50
da AdlerTS
Una locandina primi 900 del Fenice che ospitava Mila Theren

Inviato: ven 12 ott 2007, 12:53
da AdlerTS
Sul sito della Barcaccia ghe xe sta foto

Immagine

ma non me par el teatro dei Salesiani. Me par piutosto el picio teatrin de via San Francesco de fianco all'ex Guardia Medica. Qualchidun ga altre idee ?

Inviato: mer 20 feb 2008, 11:10
da macondo
Adesso anca mi go un amico che me manda foto e che vol mantener el anonimato. Mi lo ciameró Mirko (mi xe Mirko di Gropada...)

Bella foto dell'interno del Teatro Armonia (quello di Piazza Goldoni).


Immagine