Films

teatri, spettacoli teatrali non musicali: prosa, varietà ...el Politeama Rossetti, la Contrada... la prosa de una volta.. anche Cechelin
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Films

Messaggio da Coce »

Visto che no gavemo un topic su films me go meso qua'.
Ogi son anda' a veder sto film che xe in prima visione qua' al momento.
MISS POTTER,Per mi un capolavor, basado sula vita de la scittrice de libri per fanciulli, Beatrix Potter, Inglese. Ambientado al principio del 1900. La storia xe bellissima e assai umana. L'ambiente e l'abiliamento de quel tempo xe sta' cattura' magnificamente, tuto nei piu' minuti dettagli in una maniera che solo i Inglesi xe capaci de far. la fotografia dei paesaggi naturali Inglesi, Scozzesi xe bellissimi, tanto che uno se rendi conto quanto bela che xe la natura in tute le parti del mondo.
Un film che ai nostri giorni xe una rarita'. Me ga piasso immensamente.
Ciao Coce :-) :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Films

Messaggio da babatriestina »

Coce ha scritto:Visto che no gavemo un topic su films me go meso qua'.
Ogi son anda' a veder sto film che xe in prima visione qua' al momento.
MISS POTTER,Per mi un capolavor, basado sula vita de la scittrice de libri per fanciulli, Beatrix Potter, Inglese. :-)
Ghe xe un topic Arti figurative, che ga per sottotitolo Cinema. Però xe sempre riferido a Trieste, per cui sto bel film su Beatrix Potter ( mi me ricordo un balletto dedicado ale sue creazioni, che i gaveva anca portado in film) o lo mettemo là, anche se no xe a Trieste, o lo mettemo in salotin, dove che xe ciacole de tutto quel che no xe Trieste ( e a volte anca roba triestina che no se trova el casseto giusto)


Torna a “Teatri di Prosa a Trieste”