falso triestin

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Purtropo!!!! Ma che fussi almeno un italian coreto :evil:
Se senti ogni tanto de quei strafalcioni che no finissi più. :twisted:
Mi ai mii fioi e ale nipotine ghe go sempre parlà in dialeto (e ghe tegno) e lori me rispondi in dialeto, e le pice che prima rispondeva in 'lingua' adesso le comincia parlar in triestin, purtropo ancora in parte e un poco resentà, ma per fortuna sempre meno in lingua e più in dialeto.
A casa mia con mio papà, zii, cugini se ga sempre parlà in dialeto; de mia mama no me ricordo e me ga sempre disturbà che un mio fio ghe parlava ala picia in lingua. Ogi come ogi fazo fadiga a parlar in lingua.
ciao
sum culex


Avatar utente
ernesto93
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 185
Iscritto il: mer 2 dic 2009, 19:08

el triestìn no xe un dialeto

Messaggio da ernesto93 »

el xe una lingua come tute le altre lingue pre-unitarie

la lingua de stato xe stada scelta dopo l'unità d'Italia, se le robe fussi andade diversamente, podeva essere che la lingua de stato iera el veneziàn o chissà cossa.

i ga fato de tuto per sminuìr le lingue pre esistenti ed impòner una nova che no c'entrava niente; xe 1 roba che no ga fato nissun altro stato al mondo, che fin la Yugo e l'Unione Sovietica ga lassà le lingue dei suoi popoli.

comunque indiferente la storia e la politica, ma no stemo sminuirse soli, perchè el "termine" dialetto el gà anche sto significato, come de inferiorità

no stemo cascàr de novo in bòta, i furlani i ga capì e noi ancora no

basta dir "parlar in dialeto", per mi xe meio dir: "parlàr in triestin"


Torna a “El nostro dialeto”