Brünnhilde, morte a Trieste

Libri de autori triestini o dintorni o su Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Brünnhilde, morte a Trieste

Messaggio da AdlerTS »

Go finido de leger "Brünnhilde, morte a Trieste" de Gianni Gori, Zecchini editore. Generalmente non me piasi i romanzi, però questo ga rivà ad appassionarme. Xe la storia, romanzada appunto, dei ultimi giorni de vita de Hedwig Reicher Kindermann.

Immagine
Nata a Monaco de Baviera el 15.06.1853, fia de musicisti, la comincia a studiar musica fin de picia. Nel 1876 la svolta, dovuda all'incontro con Richard Wagner: la canta nel Ring e la se specializza nel repertorio wagneriano (speciale la sua Brünnhilde), pur non sdegnando Verdi.

Immagine

Nel 1880 la entra nel "Wagner Theather" de Angelo Neumann, el qual la definirà ""la più grande cantante drammatica del secondo Ottocento", per partir in tournee europea. Rivada a Trieste nel 1883, la resta vittima de una ricaduta de un infezion ai polmoni. La morirà el 02.06.1883 e la vegnerà sepolta el giorno dopo a S. Anna (dove sembra che la sia ancora oggi), grazie anche all'interessamento del Barone Morpurgo.

L'autor ga svolto una ricerca approfondida per scriver sto libro, basandose soprattutto sullo studio "Wagner a Trieste" de Piero Rattalino, publicado nel 2001 dall'Archeografo Triestino, ma anche spulciando archivi civici e consultando professinisti del mondo dell'opera (tra l'altro credo che una de questi scriveva nel vecio forum).

Nella storia xe simpatici anche certi cameo de personaggi tipo un certo Schmitz che lavora presso la banca Union o de un certo Scomparini ;-).

Merita.


(vedi anche http://www.nsb.it/Shop/SchedaPro.php?PH ... ione=viewV )


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

La ga arivado anche a cantar a Trieste? le "prime" wagneriane a Trieste iera cantade in tedesco o in italian? Gianni Gori xe anni anorum che se occupa de musica a Trieste.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Se ve digo ve cavo el gusto de leger el libro :wink:


Torna a “Libri”