Novità librarie

Libri de autori triestini o dintorni o su Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Novità librarie

Messaggio da babatriestina »

mula del Küstenland ha scritto:ciò, veramente xè ssai complesso, quando anche uno se fa una certa idea, eco che altre testimonianze storiche te dà opinioni diferenti...
el mio prof de storia de liceo ne diseva sempre : co volè imparar qualcossa de storia, mai leger un solo libro; almeno due e de opinioni diferneti!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
mula del Küstenland
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 78
Iscritto il: mar 1 gen 2013, 16:22

Re: Novità librarie

Messaggio da mula del Küstenland »

babatriestina ha scritto:
mula del Küstenland ha scritto:ciò, veramente xè ssai complesso, quando anche uno se fa una certa idea, eco che altre testimonianze storiche te dà opinioni diferenti...
el mio prof de storia de liceo ne diseva sempre : co volè imparar qualcossa de storia, mai leger un solo libro; almeno due e de opinioni diferneti!
Giustissimo! un bravo profesor! :clapping_213:

intanto son verso la fine e devo dir che el libro xè veramente bel, vario e interessante: ne vien fora - per uno un poco maligno - che el autor le ga provade tute pur de no andar en trincea e la fortuna lo ga anca asistì... ma insoma, volessi veder chi no gavessi fato uguale. Specie se gaveva, come lui, una famiglia de 4 persone , de cui due malade, a carico a casa... veramente bel: se legi pien de anedoti che no savevo sula vita quotidiana del esercito, dito tuto fora dei denti, robe bone e robe meno bone, e senza pregiudizi de raza... xè belissime descrizioni del Montenegro e dele Alpi Giulie... insoma, mi lo consiglio veramente.

Intanto, rilancio una domanda: qualche dun pol consigliarme altri bei libri (in italian o inglese o spagnolo...ahimè, el tedesco no lo so) ambientadi in AU, disemo nel periodo 1890-1918? trovarne de boni pol aiutar a capir come funzionava le robe anche mejo de tanti libri de storia...

Eppoi, qualchedun ga leto questo: "Mein Tagtraum Triest [Gebundene Ausgabe] de Walter Grond? me gavaria sempre piasso saver come vedeva i austriaci Trieste e questo racconta la storia (vera) della familgia dell'autor, che ga dovù lassar Trieste dopo la I guerra, sentendose esiliadi... magari i lo traducessi in italian!!!

http://www.amazon.de/Mein-Tagtraum-Trie ... 3709970032


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Novità librarie

Messaggio da babatriestina »

Alla nuova Lovat al Tergesteo, appena aperta, ho visto questo libri, un nuovo giallo ambientato a Trieste. Sembra che diventi di moda..

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Novità librarie

Messaggio da AdlerTS »

Ricevo ed inoltro con piacere

L'album fotografico di Karl Pflanzl

Immagine


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Libri”