Dante Cannarella e i suoi Itinerari

Libri de autori triestini o dintorni o su Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Dante Cannarella e i suoi Itinerari

Messaggio da rofizal »

Tra i vari libri sul Carso, a parte quei monotematici, i unici che a mio parer ga un certo valor xe quei de Dante Cannarella.

Ma attenzion!
Go visto l'ultimo, in volume unico, el me par veramente poco interesante, molto superficiale, probabilmente richiesto in questo modo dala casa editrice.

Invece la serie "Itinerari Carsici" e quela che sta uscendo adeso "Itinerari del Carso Sloveno" le xe imperdibili! Dela prima, edita nei primi anni '90 e mai ristampada, me manca due o tre volumetti, che no son ancora riuscido a trovar. Tra l'altro i costa veramente poco, intorno ai 5 euro l'uno.

L'autor, insieme al fido Pino Sfregola, el percori in su e zo tuto el Carso, descrivendo e spiegando un mucio de robe, dala storia ala natura. Coadiuvato da otimi disegni de Giusto Almerigogna, ne esci dele guide imperdibili (lo go za dito, ma lo ripeto :wink: ).

Le foto xe povere, in bianco e nero e poco nitide, ma considerando el prezo le xe più che oneste. E poi ghe xe piantine, rilievi de grote....

Insoma, se amè el nostro Carso, andeli a cior prima che i sparisi del tuto. Poi andè a far qualche pasegiata in santa paze su sto nostro altopiano e scoprirè un mondo che... credevi de conoser ben, e inveze ga molte interesanti sorprese. :-D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Cannarella ga scritto tanti libri sul Carso, ecove un per de titoli:

L'orizzonte di pietra
Tergeste
Conoscere Trieste
Guida del Carso
Motivi carsici
Il Carso della provincia di Trieste
I millenni di Trieste
Leggende del Carso


Concordo col giudizio de Rofizal su questi volumetti, che soto forma de una semplice passeggiata ariva a inserir un sacco de informazioni. Go fatto in quei anni diverse passeggiate con quel libri in zainetto :-D
( anche Sfregola, po, ga fatto un'altra serie, de aspetto tipografico simile, sui fiori, alberi e arbusti del Carso, che xe stadi messi in un volume unico, rifatto novo, l'anno scorso)
ecove Pino Sfregola che incontra el gruppo dela XXX ottobre in Carso
Immagine


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Mi pensavo fosi un muleto ! :wink: :lol:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Dante Cannarella e i suoi Itinerari

Messaggio da babatriestina »

un libro molto meno noto e secondo me invece imporrante è questo, di Cannarella: Quattro storie triestine
Immagine
in particolare ci troviamo la fantasiosa cronaca del Monte Muliano che qualcuno ancor a prende per reale e una descrizione su quel che si sa DAVVERO sulla congiura dei Ranfi ( ossia assai poco). Cannarella mi sembra decisamente affidabile
La battaglia di Ponziana si riferisce ai fatti del 1469-70 che alcuni descrivono come " Destruzion de Trieste"
Meritano un a lettura


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Libri”