Veit Heinichen

Libri de autori triestini o dintorni o su Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Per "punizion" i vol espellerlo dal GAL (Gruppi di Azione Locale) "Carso" :?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

AdlerTS ha scritto:Per "punizion" i vol espellerlo dal GAL (Gruppi di Azione Locale) "Carso" :?
Meno mal che nol iera nel GIL (Gioventú Italiana del Littorio) :wink:


Avatar utente
Sophie_Scholl
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 37
Iscritto il: dom 30 nov 2008, 19:47

Messaggio da Sophie_Scholl »

mia opinion,quindi no la val un tubo,ma el ga ragion al 100% sui politici locali
finalmente qualche dun che disi le robe come che le xe....e no xe un mona qualunque,eco perchè ga dà cussi' fastidio al botegher & company... :roll:


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Sophie_Scholl ha scritto:el ga ragion al 100% sui politici locali
se fusi solo i locali... :(
purtropo xe la democrazia che mostra i sui difeti, se ga creado dele classi politiche che per rivar al poter ga bisogno de "aiuti" (sopratuto economici), per cui ala fine no xe proprio el popolo a decider e nianche pol eser eleto uno qualsiasi.

Vardemo cosa ga costado la campagna eletorale dele elezioni presidenziali americane. Pensemo poi che chi la ga pagada no presenti el conto? In Italia, più in picio, xe lo steso e a Trieste sarà pur simile, sia pur in miniatura. Costerà sai meno, ma ala fine, guarda caso, xe i partiti nazionali che otien i voti. Provè a fondar voi un partito e no so nianche se rivè a ciapar i voti dei parenti streti. E se ve metè con un partito grande pensè de eser eleti? Solo se gaverè apogi a l'interno del partito stesso e se, comunque, sarè disposti a seguir le linee guida imposte. Opur ghe vol eser un personagio molto famoso, ma no tropo scomodo. Insoma no xe el popolo a decider, ma la direzion dei partiti, una picola/grande oligarchia. E drio de lori le potenze economiche dela nazion.

Ma al momento me par che sistemi migliori de governo no se ga trovado e forsi nianche no i esisti.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Concordo completamente con Sergio, e xe un grande problema riguardante la democrazia. Ogni volta che me go avicina' a qualche associazion politica go trova' qualcosa che no me piaseva e esprimmedo le mie opinioni i fedeli pareva imbarazai, me trovavo emargina', e eventualmente me alontavo perche me go sempre ritegnu' una persona de mente indipendente e de integrita'. Ciao Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Post subject

Messaggio da babatriestina »

Coce ha scritto:Concordo completamente con Sergio, e xe un grande problema riguardante la democrazia. Ogni volta che me go avicina' a qualche associazion politica go trova' qualcosa che no me piaseva e esprimmedo le mie opinioni i fedeli pareva imbarazai, me trovavo emargina', e eventualmente me alontavo perche me go sempre ritegnu' una persona de mente indipendente e de integrita'. Ciao Coce :-)
xe questo che me preoccupa.
perchè co la democrazia degenera e la fa stufar la gente, i xe pronti a corerghe drio a qualche mato che po la democrazia la la farà rimpianzer :( :( :( :(


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Sophie_Scholl
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 37
Iscritto il: dom 30 nov 2008, 19:47

Re: Post subject

Messaggio da Sophie_Scholl »

Coce ha scritto:Concordo completamente con Sergio, e xe un grande problema riguardante la democrazia. Ogni volta che me go avicina' a qualche associazion politica go trova' qualcosa che no me piaseva e esprimmedo le mie opinioni i fedeli pareva imbarazai, me trovavo emargina', e eventualmente me alontavo perche me go sempre ritegnu' una persona de mente indipendente e de integrita'. Ciao Coce :-)

quoto
infati no esisti un partito che me piasi in toto e mai ciocheria la tesera de un partito
son sempre stà un "cane sciolto" come se disi...
me piasi pensar co la mia testa e no ciapar per oro colado le robe solo perchè le vien dala parte politica che me piasi (figurarse de l'altra :lol: )


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Cior la tessera de un partito o anche semplicemente associarse a qualche grupo, associazion, ecetera, comporta un conformarse ale diretive, linee guida, ciamele come che volè, de quel specifico grupo de apartenenza.

E considerando che nela specie umana ghe xe un’enorme variabilità individuale, oltre che fisica anche e sopratuto inteletuale, xe ovio che nissun pol riconosserse completamente in un unico orientamento che sia un poco più complesso e articolado, senza dover rinunciar a qualcossa de proprio.

Eco perché i partiti del credere, obbedire, combattere xe più compatti de quei dove l’inteligenza e la creatività de ognidun xe tignuda in considerazion.


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Zigolo ha scritto:i partiti del credere, obbedire, combattere
Te sa che ieri volevo cior de esempio la stessa frase per sto argomento?
Anche se per fortuna el "combattare" poi xe solo a parole (o quasi).

Certe frasi de Mussolini le xe valide ancora ogi (me vien in mente l'altra "il bastone e la carota", psicologicamente vera). No xe un elogio, no steme fraintender, no go simpatia per quel mato, e chisà se le gaveva inventade lui o le gaveva trovade za pronte? Ma diria xhe xe OT.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Xe un vecio detto inglese che disi"FAMILIARITY BRINGS CONTEMPT"
Purtroppo mi seguo la regola e quando che comincio a conoser ben certi esponenti de certi partiti resto sempre deluso. No posso acettar per esser leale e solidale a idee e atti che xe contrari al mio senso de giustizia e verita'. Uno pol anche esser apologetico che nel caso de Mussolini l'invasion de l'Abissinia iera guidada dalle necessita' economiche Italiane de quel tempo, ma l'atto no iera giusto e no se pol condonarlo, lo so che atti paralleli xe sta perpetrai diverse volte da diversi protagonisti, pero' no cambia gnente, dal punto de vista umano e democratico l'atto iera aborente. Quel che intendo dir qua xe che apogiar certi atti anche nel modo passivo uno se rendi complice ai atti stessi, infatti el popolo Italian ga paga' caramente per quell'avventura. Ciao Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Re: Post subject

Messaggio da rofizal »

Coce ha scritto:l'invasion de l'Abissinia
no la go capida.... iera riferida a quel che go scrito?
(mi no pensavo a nisun fato specifico, ma solo al significato generico de certe frasi, se te vol te spiego, ma forsi no te se riferivi ale mie parole)


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Re: Post subject

Messaggio da Coce »

rofizal ha scritto:
Coce ha scritto:l'invasion de l'Abissinia
no la go capida.... iera riferida a quel che go scrito?
(mi no pensavo a nisun fato specifico, ma solo al significato generico de certe frasi, se te vol te spiego, ma forsi no te se riferivi ale mie parole)
No Sergio go usado Mussolini solo in senso generale per empatizar i mii pensieri su integrita' e etica Ciao Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Tornando a Heinichen e ai sui giudizi sui politici triestini, ancora sule Segnalazioni del Piccolo xe lettere, piutosto a suo favor, iera i giudizi dei politici, una roba sola NO IERA :
el testo completo del suo articolo
a mi me par che far informazion per la prima roba volessi dir far conosser esattamente cossa che el ga scritto e solo dopo se pol giudicar se le reazioni iera giuste, eccessive, etc. Ma meterse a giudicar e polemizzar solo sui comenti, e magari anche lori fati senza gaver letto el testo, senza una base me par del tuto campado per aria.
Xe qualchedun che ga el testo esatto?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
McFriend
ixolan
ixolan
Messaggi: 407
Iscritto il: sab 29 dic 2007, 15:15

Messaggio da McFriend »

Vi segnalo per chi come Franco vole vedere un film del Commissario Laurenti la "danza macabra" sul canale tedesco del ARD giovedì 08.01.2009 o sul canale austriaco ORF 2 sempre alle 20.15. Grazie anche a Nona Picia che me la fatto presente. :-D


My heart's in the Highlands
Avatar utente
Allogeno
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 28
Iscritto il: lun 18 ago 2008, 19:58

Messaggio da Allogeno »

babatriestina ha scritto:... una roba sola NO IERA :
el testo completo del suo articolo
.....Xe qualchedun che ga el testo esatto?
Eccolo qua, gentilmente concesso dalla compagnia Adria Airways.

La prima parte è in sloveno ma poi c'è il testo inglese.

Lo allego in .pdf, spero di riuscirci.

Un caro saluto.


Avatar utente
Allogeno
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 28
Iscritto il: lun 18 ago 2008, 19:58

Messaggio da Allogeno »

Non ci sono riuscito.

Allora provo ad attaccarlo così, ma si perde la grafica e due belle foto, ho anche tagliato la versione slovena:

Text: Poljanka Dolhar Photography: Dean Dubokovič

The Italian translation of his latest novelTotentanz (Dance of Death) is enjoying the success to which he has become accustomed:
the windows of Trieste's bookshops are full of its violet covers. After five successful crime novels, Veit Heinichen remains a very popular author.
Above all, however, he is a German writer with an interesting story of
his own…

My biography is full of twists and turns, rather like my career, which
began at the head office of Mercedes-Benz, where I got a job after finishing a degree in economics. I soon realised that even the clerks in a smalltown mayor’s office were probably more dynamic than the people in
those offices, so I gave up my good, regular salary and set out in another
direction.


Since then your career has always been connected with books.

I got a job in a bookshop, and after five years I moved into the world of
publishing. I was, among other things, co-founder of Berlin Verlag, and
its director for several years.


Berlin Verlag is a prestigious and successful publishing house: what
makes a good publisher?

A good publisher must combine Mercury and Apollo – the god of commerce and the god of poetry: if one of them is missing, you will not succeed.
It is the duty of every publisher to promote his product, in this case
books, in the best way possible. Not everyone in publishing understands
this – I am thinking in particular of certain left-wing publishers, if I may
call them that. Someone who sells plastic jugs is capable of doing this but
a publisher, who also has the luxury of contents at his disposal, is not…


Was this part of the reason why you abandoned the world of publishing?

As you get older, you come to understand many things about yourself.
And so I changed jobs for the third time and once again took a pay
cut: I was still pursuing content but, above all, I wanted freedom and
independence. The fact that I am my own boss fills me with energy and
optimism. I believe that you have to take a chance in life: there is a good
probability that you will succeed, although of course the role of luck cannot
be underestimated. When I left publishing I didn’t know whether I
would be successful as a writer: all I had were debts, but my insurance
was the recognition and success I had earned as a publisher. If I hadn’t
made it as a writer, I would have gone back to publishing. I realise that
this is a privilege that a factory worker probably doesn’t have…


But that return to publishing hasn’t been necessary.

Fortunately my books are selling well. They have been translated into
ten languages. But even today, when I’m writing a book, I am afraid just
as I was with my first novel: books are like children: you never know how
they are going to turn out… If a book is successful, you are safe for a time,but eventually you have to get back to work.


How do you set about writing your novels about Italian police superintendent Proteo Laurenti?

Each book demands hard work. A writer is both observer and participant.
A novel reflects contemporary society. That is why behind every one
of my books there is a great deal of research, long periods of fact-checking, conversations with police, crime victims, felons: this can take several years.


Your novels are set in Trieste: how did you end up in this city?

After moving house twelve times and living in four different European
countries! I first arrived in Trieste in the early hours of the morning on 2
January 1980: I remember the date, and also the powerful bora, the icy air and the white foam on the waves in the Gulf of Trieste. After my first visit,which was not enough for me to understand the essence of this city,
circumstances brought me back here many more times. Finally I bought
a derelict property overgrown with olive trees and other plants above
Strada Costiera (the coast road), and with the help of friends converted it
into my home.


What attracted you to the city on the gulf?

Trieste is the prototype of a European city. It is Europe in miniature: a
city of great contrasts and contradictions, many borders but also bridges.
Here three great European cultures – the Germanic, the Romance and the
Slavonic – encounter each other. It is also a place where the Mediterranean meets the North. European history is reflected in the history of the families of Trieste, in the fact that the city has cemeteries of seven different religions. Trieste is also a capital of world literature: two hundred and fifty of the great names of world literature have created or found inspiration here, from Casanova to Stendhal, from Sigmund Freud to Srečko Kosovel,from Rilke to Thomas Mann and Boris Pahor.
This is in every sense a rich and inquisitive city, but above all a city which does not ask anyone to choose one single identity: this is its greatest charm, its strength.
It is also a city where you have the feeling that nothing ever changes…
…because unfortunately it is governed by incompetent politicians. In
Trieste you find the worst representatives of the Italian political class,
politicians who revel in the decline of the city because they know that
they would be incapable of managing a healthy, strong organism. But
this city has already proved that there is wealth in difference: for centuries, its citizens of various nationalities and faiths have lived here in
constructive coexistence. Today they are trying to persuade us that this is
impossible, but if it was possible until the start of the twentieth century,
it has to be possible today too. Although fascism showed its teeth in Trieste in as early as 1920, when the Slovene Narodni Dom was burnt down, it is not a fascist city today. There is a tiny percentage of extremists, but the great majority believe in a different idea of Trieste.


“Books are like children:you never know how they are going to turn out…”

Ho letto un paio dei suoi libri e sinceramente non mi sono piaciuti, forse lla traduzione non sarà stata molto buona, non lo so. Però, dopo aver letto questa piccola intervista, seppure un po' banale, mi è diventato simpatico.

Però mi piacerebbe sapere chi sono i duecentocinquanta tra i grandi della letteratura internazionale che secondo lui si sono ispirati a Trieste: anche includendolo, mi sembrano un po' troppi...

Un altro caro saluto.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Grazie, insomma il caos è per una sola frase.
It is also a city where you have the feeling that nothing ever changes…
…because unfortunately it is governed by incompetent politicians. In
Trieste you find the worst representatives of the Italian political class,
politicians who revel in the decline of the city because they know that
they would be incapable of managing a healthy, strong organism.
i puntini puntini sono un taglio?
Per i 250 scrittori, volete che proviamo a cercarli?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Franco
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 214
Iscritto il: mar 4 nov 2008, 12:21

Messaggio da Franco »

babatriestina ha scritto: Per i 250 scrittori, volete che proviamo a cercarli?
Dura la vedo!
Ma tentemo lo steso...

Lui cita:
Casanova
Stendhal
Sigmund Freud
Srečko Kosovel
Rilke
Thomas Mann
Boris Pahor

E semo a 7...

Mi zonteria:

Richard Francis Burton
Lino Carpinteri
Carolus Cergoly
Mariano Faraguna
James Joyce
Claudio Magris
Pier Antonio Quarantotti Gambini
Pino Roveredo
Umberto Saba
Scipio Slataper
Giani Stuparich
Italo Svevo
Susanna Tamaro
Fulvio Tomizza
Virgilio Giotti

E rivemo a 22...
No resta che trovar i altri 128...

:lol:


[url]http://carsosegreto.blogspot.com/[/url]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ho letto oggi Morte in lista d'attesa.
Come giallo, può andare, ma come sempre le descrizioni sono a volte esilaranti: le battute in dialetto dei triestini che mugugnano sui rifacimenti del pavé di Piazza Unità, i commenti Sì, mettemo Oberdan in Piazza Oberdan e allora meteremo una gondola in piazza Venezia?
per non parlare della descrizione di un summit in Piazza Unità con ospiti Berlusconi e il Cancelliere tedesco, anche se il cucù di Berlusconi nemmeno un giallista poteva immaginarselo.. il cane poliziotto bastardo che si chiama Almirante.. e anche l'allusione al quadro del Caravaggio a cui è interessata la moglie dell'ispettore Laurenti è ispirato ad un quadro di Caravaggio trovato in una casa privata di famiglia friulana-triestina ( era sul Piccolo un paio d'anni fa); la descrizione del triestino che alla mattina prima di tutto legge il Piccolo per sapere i pettegolezzi locali, e solo più tardi un quotidiano locale.
Mi lascia solo perplessa, nella citazione dei locali in Carso e dei vitigni locali, che si parli di Malvasia rosso: non è di solito bianco? esiste una Malvasia rossa? :?:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Oggi sul Piccolo Heinichen parla del suo giallo personale e vero: lettere anonime che e ricevi lui e i sui amici da un anno a questa parte. :'-(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Libri”