Veit Heinichen

Libri de autori triestini o dintorni o su Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41324
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Veit heinichen

Messaggio da babatriestina »

per i appassionati de gialli modernie soprattutto de libri ambientai a Trieste, sto Veit Heinichen ga scrito un per de gialli ambientai a Trieste, mi no li go letti ma li vedo in libreria. Ogi go visto I morti del Carso. ( e no xe una novità, ma no li gavevo mai segnalai..)


giuli
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 198
Iscritto il: ven 13 gen 2006, 13:48
Località: Trieste

Messaggio da giuli »

Non ti ricordi che discussioni eran venute fuori su TsMia solo perchè avevo segnalato il libro "I morti del Carso"? :'-(

Heinichen ne ha scritti almeno 3/4 di romanzi ambientati in città e di 2 di essi hanno anche girato il telefilm che va in onda proprio in questi giorni sulla tv tedesca


http://triestenelcuore.splinder.com
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41324
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Mi ricordo solo che se ne era parlato.. è tornato fuori anche perchè si possono appunto vedere sul satellite, ma in tedesco! :-D


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

Veit Heinichen

Messaggio da nanaia »

Me piaseria savedr se qualchedun de voi ga letto qualcossa de sto scrittor e, se sì, come lo valutè. Feme saver (se gavè voia...ovviamente :wink: )
Nanaia


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Nanaia, me piazeria anca mi leger sti libri. Ma come no i riva qua a Londra doveró spetar :'-( .
In veritá, Amazon.co.uk li vendi, ma solamente in tedesco, che no capiso. A mi me piaseria particolarmente I morti del Carso, che go leto sai bone critiche.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

A sintirlo nelle interviste sembra una persona intelligente.
I libri non li go mai letti :roll:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Veit Heinichen

Messaggio da Nona Picia »

nanaia ha scritto:Me piaseria savedr se qualchedun de voi ga letto qualcossa de sto scrittor e, se sì, come lo valutè. Feme saver (se gavè voia...ovviamente :wink: )
Nanaia
i go letto i morti del Carso e go anche visto el film (in tedesco su ARD o ZDF)
e per Nadal sum me ga regalà altri due libri. El primo iera abastanza gradevole, senza esser eccezionale, se te vol te poderò prestar sti due co li go leti, el primo no lo go più.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
fluido
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 22
Iscritto il: mer 18 gen 2006, 7:28
Località: Stramar

Messaggio da fluido »

la roba bela de sti libri xè il fato che te giri per trieste e te va nei bar che lui descrivi perfetamente e te vedi che il mato drio il bancon xè lo steso del libro, descrito perfetamente.

mi li consiglio, se li legi anche velocemente


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

veit heinichen

Messaggio da nanaia »

Mi li go letti tutti; effettivamente el descrivi assai ben i posti e anche le trame xe interessanti. Personalmente, me dà un poco fastidio l'insistenza sulla politica in modo, come dir, "schierato", ma grazie al Cielo semo un paese democratico e tutti ga diritto alle sue idee :wink:


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Purtroppo go la negativa dei romanzi, qualunque sia l'autor :?


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

heinichen:per Adler

Messaggio da nanaia »

nobody's perfect :lol: :lol:


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

i sta girando el terzo e cuarto film de la serie tirada fora de i sui libri :-)

ciau ciau :-)

Franco


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

heinichen

Messaggio da nanaia »

sì, go visto le attrezzature: devo dir che son un poco scettica :roll:
Me piaseria sentir l'opinion de Macondo....


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Mi go visto el primo film dela serie: devo dir che , almeno in tedesco, no el me ga entusiasmà. Dacordo che la magioranza dei atori tedeschi, in genere, senza l'aiuto dei dopiatori italiani no rendi niente :lol: . Dela cità se vedeva poco o niente e perciò come publicità iera zero. Go de guardar el secondo film e lo farò apena che go tempo e dopo ve saverò dir.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Re: heinichen

Messaggio da ffdt »

nanaia ha scritto:sì, go visto le attrezzature: devo dir che son un poco scettic[...]
scetica su le atrezature? ;-)


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

veit heinichen

Messaggio da nanaia »

Spiritoso :36_6_3:


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

cosa xe sti pupoli sesualmente espliciti????? ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

veit heiniche

Messaggio da nanaia »

:marameo47: :ko30:
chiaro???
e adesso fila a legger la Divina Commedia, e zerchite nel giron giusto :lol: :lol:


angiolina

veit heinichen

Messaggio da angiolina »

Scusate, posso dare il parere di una non triestina?
Veit Heinichen dà un'idea di Trieste molto più realistica e attuale di Magris, per esempio, perché nei suoi libri non c'è la valle di lagrime della nostalgia, del tempo che fu. Lo stesso potrei dire di Trieste sottosopra di Mauro Covacich. Quello che mi colpisce della vostra città - e colpisce anche i miei figli adolescenti- è che è siete colti, vivaci ma non sguaiati, sapete vivere senza essere sbracati, e non voglio fare paragoni con alcuni dei vostri confinanti a ovest e miei confinanti a est :wink:


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Benvenuta Angiolina!

La nostalgia del tempo che fu é una caratteristica tipica del triestino. Dovrei probabilmente aggiungere, purtroppo, giacché questa nostalgia ci forza a volte a guardare indietro e non avanti :'-(

Per quanto riguarda a Veit Heinichen, vorrei suggerire che il suo pubblico naturale dovrebbe essere il lettore tedesco e austriaco. Che poi sia tradotto, probabilmente non troppo bene, in italiano é dovuto al fatto che i suoi libri sono ambientati a Trieste. Certo che un vice-questore di Trieste con simpatie per l'estrema sinistra sarebbe un personaggio assai strano nella nostra cittá.


Torna a “Libri”