sentieri del Carso

Libri de autori triestini o dintorni o su Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

sentieri del Carso

Messaggio da babatriestina »

Gira in ste settimane in edicola, alegai al Piccolo, dei libretti sui sentieri del Carso. No xe tuto, ma se no gavè gnente, i xe ben scelti, ben comentai e con alegada una cartina aggiornada.
Perchè el problema xe sempre stado fin qualche anno fa de no gaver una cartina del Carso, ogni tanto vegniva fora una , magari fata ala bona, perchè... iera segreto militar!!! :-D :-D :-D
adesso che finalmente i se ga convinto che no ocori star sul confin a spetar che no so ben se el sloven o el russo ne vegni a invader i sacri confini dela patria, i se ga deciso e vien fora ottime cartine dei sentieri del Carso, l'ultima in ordine de tempo la Tabacco al 25.000
Altri libri sui sentieri del Carso xe un per dela Durissini-Nicotra, manca le carte ma i xe ben descritti, po i soliti de Cannarella-Sfregola, anche quei senza cartine ma abastanza dettagliai, e resta el vecio de l'Alpina delle Giulie, anni 50, Chersi, sentieri del Carso triestino che ga solo de bon la descrizion dei sentieri CAI cola vecia numerazion, adesso un poco cambiada.
E po tanti altri sa ga butado a far libri, quei dele osmize, quei tascabili Il Carso in tasca.. e comincia a vegnir fora quei del Carso sloven..mi diria cioleve una bona cartina, un per de bone scarpe, andè e vedè de soli!


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

mi iero su 'l monte stena l'altra domenica, dopo un 20 ani che no ghe andavo, e me gavesi piaso ricordarme come che se riva a draga c'o se xe zo in fondo, sora de botazo ... el sentier che go ciapado el me ga portado indrio piu` de cuel che gavesi volesto tornar ... bel sentier, per carita`, ma no cuel che volevo mi :-) ... magari per cuei che i xe un poco "ruzini" pol eser un'idea interesante :-)


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ffdt ha scritto:mi iero su 'l monte stena l'altra domenica, dopo un 20 ani che no ghe andavo, e me gavesi piaso ricordarme come che se riva a draga c'o se xe zo in fondo, sora de botazo ... el sentier che go ciapado el me ga portado indrio piu` de cuel che gavesi volesto tornar ...
fame capir...al Stena de solito ghe se va, sul dritto, de S Lorenzo, per andar a Draga dela cima del Stena se continua oltre la zima e a un zerto punto se gira a sinistra verso Draga, che se se no se va in zo e se finissi ala ferovia e de là a Botazzo. Adesso po de sora Botazzo a Draga se pol andar tranquilli per la pista ciclabile.. bel xe anca el sentier biancoblu ( Vertikala) che va de san Lorenzo a Pesek e de là se se cala zo a Draga, po se ciapa apunto in su el sentiero che digo e se ariva sul Stena. Un fiadin imirado l'ultimo in su, alternativa più longa ma meno in salita xe far la ferrovia-pista ciclabile fin al asfalo e vegnir su a San Lorenzo là dele Rose d'inverno.


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

mi son vignudo su de la` de 'l caxel de la ferovia proprio a 'l incrocio c'o la strada asfaltada che vien su de moco` ... pero` la go fata a pie perche` per farla in bici la me iera tropo ripida :-) e se per ti cuela no la xe ripida no volesi mai vignir a far un giro impegnativo insieme con ti ;-D

comuncue son rivado su per la strada carozabile che riva a san lorenzo vignindo de la vale ... ghe ne xe una sola cusi`, cuela che pasa a rente de 'l belveder e soto de le roxe d'inverno

de la` son andado su 'l stena e rivado in zima me son perso e go ciapado un sentier che 'pena 'pena lo vedevo e che 'l iera segnado con una serie de tondi concentrici ... sfondo bianco, bordo blu e centro blu (son indecixo su 'l centro blu ... no son sicurisimo che 'l ghe fusi :-) ) ... cuel la` lo go fato seguindo le rive in su e in zo che ghe xe su 'l stena fin che no go traversado la strada che porta a draga (e ghe ne xe una sola) e dopo iera cuaxi tuto riva in zo o strada drita ... son pasado a rente de un pochi de stagni e de un poche de vece iazere e a un certo punto me son trovado un bivio ... mi go ciapado verso draga (a destra per mi che vignivo in zo) e son rivado in ferovia (adeso pista ciclabile) ... rivado la` go seguido la ferovia prima per andar fin a la stazion de draga e dopo per tornar de novo in cita` :-)

mi ghe go meso 3 ore partindo de campanele per rivar fin a la stazion de draga, comprexa meza ora de salita a pie fin a san lorenzo ... se no fusi per cuela riva de san lorenzo fusi un bel giro de far anca co' i fioi :-)

la prosima volta voio tornarghe co' una machina fotografica :-)

ciau ciau :-)

Franco


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

me sa che vedemo con oci diferenti, ti te vardi de ciclista e mi de pedon escursionista. I segni xe biancoblu, tondi, bordo blu centro bianco, xe la vertikala, sempre bei se seguir che i passa per zone suggestive.. quel che disevo mi no xe roba de bici.. te seguo anca se za no so come che de san lorenzo te son rivado al stena, per la mulattiera o el sentierin lungo el bordo col panorama sula Valle? xe varie strade drio del Stena e una passa peì vizin dele iazzere, mi go foto de do anni fa.. ecole qua:
el sentierin, marzo 2005 con neve, verso le iazzere, questi podessi esser i laghetti che serviva per el iazzo
Immagine
qua xe una iazzera
Immagine
le iazzere de Draga xe fra le meo conservade
e qua stemo risalindo verso el Stena
Immagine


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:[...]ti te vardi de ciclista e mi de pedon escursionista[...]
o ben ... xe solo che iero la` co' la bicicleta, sa? no xe che me sento de una categoria piutosto che de un'altra ;-D
babatriestina ha scritto:[...]za no so come che de san lorenzo te son rivado al stena, per la mulattiera o el sentierin lungo el bordo col panorama sula Valle?[...]
un poco e un poco ... go ciapado el sentier drio de la cexeta, dopo son pasado a la mulatiera tanto per andar oltra de i boschi (in cuel trato de sentier ghe xe pasagi un pel tropo impegnativi percio` che li fazo co' la bici) e dopo son tornado su 'l bordo :-)
babatriestina ha scritto:[...]xe varie strade drio del Stena e una passa peì vizin dele iazzere[...]
ga de eser stada cuela che go fato mi :-)

ciau ciau :-)

Franco


Torna a “Libri”