L’altra questione di Trieste

Libri de autori triestini o dintorni o su Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

L’altra questione di Trieste

Messaggio da babatriestina »

(A cura di) Patrick Karlsen, Stelio Spadaro, “L’altra questione di Trieste – Voci italiane della cultura civile giuliana 1943-1955”, Libreria Editrice Goriziana, Gorizia, 2006.

Un libro che no go letto, ma me ripropongo de leger. No conosso Karlsen se no de quel che leggio, ma conosso ben de fama Spadaro.
La sua biografia:
Stelio Spadaro (Isola d’Istria, 1934) è stato insegnante di Storia e Filosofia nei Licei e Assessore alle Attività Culturali per la Provincia di Trieste dal 1977 al 1980. Segretario della Federazione provinciale dei DS dal 1993 al 2001, ha guidato a Trieste la transizione tra PCI a PDS e quindi a DS, contribuendo a forgiare la nuova cultura politica della sinistra giuliana.
Xe curioso che chi che no xe dacordo con lui tendi a classificarlo come "nazionalista de destra" :shock:

una recension
http://www.lankelot.eu/?p=1534
( anche questo " i ga dovudo (????) pubblicar a Gorizia :wink: )
se lo trova alla Civica - serada- e in altre biblioteche universitarie e a quella dela Region


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
carsolin
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 79
Iscritto il: sab 22 dic 2007, 9:36

Messaggio da carsolin »

De Karlsen go leto qualcossa e senti parlar de lui, in genere sempre mal.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

carsolin ha scritto:De Karlsen go leto qualcossa e senti parlar de lui, in genere sempre mal.
No go letto se no qualcossa su internet, ma go anche mi sentido parlar mal de lu da parte de chi che no la pensa come lu. Doverò aprofondir..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Libri”