Fabio Zubini i libri sui rioni de Trieste

Libri de autori triestini o dintorni o su Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Fabio Zubini i libri sui rioni de Trieste

Messaggio da babatriestina »

Xe in giro diversi libri sui rioni de Trieste, de Fabio Zubini.
Mi ghe ne co comprado qualchedun, altri li go leti in prestito: no i te li tira drio , ma se ariva a sparagnar un poco, se se li trova de seconda man.. :wink:
Ben, i xe una miniera de dati e de informazioni, i ga dele bellissime foto, molto complete, semai.. no xe molto colegamento fra foto e testo ( a diferenza presempio dei libri de Rutteri ), e anche el testo a mi me par un poco frammentario, ogni tanto el salta de un argomento al altro. Però informazion dentro ghe ne xe molta.
Stago legendo el Borgo Giuseppin e ghe xe tanta roba dentro.. insoma val la pena!


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Zubini el gaveva cominciado co' un raconto de titolo "Roiano" (60 pagine) indove che 'l contava de la sua infanzia ... dopo i ghe ga domandado de far cualcosa altro e cusi`, penxiona' che 'l iera, al ga tacado a documentarse e 'l ga fato la serie de libroni che xe in giro adeso.

El primo libro el xe exaurido e no i lo ristampa perche` el ghe ne ga fato un novo (sempre con titolo "Roiano") che 'l ga un 400 pagine e in fondo i ga zontado anche el raconto. Pero` el spirito che iera in te 'l raconto no 'l ga gnente cosa spartir con cuel che xe in te i sui altri libri.

Mi go cominciado a leger Zubini c'o "Roiano" (el primo) el iera za exaurido e cusi` go trovado solo i libri piu` descritivi. Li go aprezadi tantisimo e proprio perche` "Roiano" el me mancava e 'l iera in perene ristampa, son andado a zercarmelo in biblioteca civica e go scoperto el raconto.

C'o i lo ga ristampado lo go comprado subito ma el fato de trovarme el raconto in fondo de un libro che per paragon el xe tecnico, me ga fato una sensazion de robe fora de posto ... son tornado a farmelo prestar a la civica e me lo son fotocopiado, copertina comprexa ... a colori.

So che xe scrite le stese parole, ma cuel che xe in fondo de la nova version de "Roaino" no lo go mai leto ... go vardado le foto ma no go leto le parole. I libri i ga un'anima, e c'o me ciapa cuela de legermelo de novo vado a cior la fotocopia ... me piaxesi gaver el primo ... per confronto cuei dopo i me par senza anima.

No xe che i sia senza ... xe che in te 'l primo ghe ne xe talmente tanta de l'anima de 'l autor che no fusi posibile trovarghene altretanta altrove.

Bei e interesanti i libri de 'l "dopo" ma a mi me ga tocado tantisimo el primo. Sara` che iero in t'un periodo che za me se moveva cualcosa dentro ... se gave` ocaxion legelo ...


Ciau

Franco


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Fabio Zubini i libri sui rioni de Trieste

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:Ben, i xe una miniera de dati e de informazioni, i ga dele bellissime foto, molto complete, semai.. no xe molto colegamento fra foto e testo ( a diferenza presempio dei libri de Rutteri ), e anche el testo a mi me par un poco frammentario, ogni tanto el salta de un argomento al altro. Però informazion dentro ghe ne xe molta.
Concordo 100% sulle lodi e sulle critiche. :-)


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Mi ghe ne go ciolti finora 6, tra i altri me manca proprio quel de Roian. Penso che completerò la racolta prima che i sparisi dale librerie.

No me par libri da leger, ma da consultar. Xe un lavoro pesante che Zubini ga fato che pol tornar molto utile per ulteriori ricerche. Le foto xe simpatiche ma poco utili, per via del copyright, al masimo, se xe citada la fonte, se sa dove poder trovar l'originale se servi.

Vedo che in questi ultimi anni diverse case editrici triestine se ga dado de far a publicar opere meritorie, come mai credo in pasato. L'unica roba xe che dopo un poco le sparisi e dificilmente le ristampa. Bisogna ciorle al volo! :wink:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

rofizal ha scritto: Mi L'unica roba xe che dopo un poco le sparisi e dificilmente le ristampa. Bisogna ciorle al volo! :wink:
Però esisti le librerie del usato :wink: , ma ghe vol andar spesso e magari gaver un poco de fortuna..


Kyeldor
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 156
Iscritto il: mar 24 ott 2006, 14:37

Messaggio da Kyeldor »

...la velata possibilità che me ne debba andare via da Trieste per motivi di lavoro ha causato in me una reazione compulsiva, le cui vittime sono state le mie tasche.... :-D :( ....
così sono andato in libreria e ho comprato "Cittavecchia" di Zubini, che rapidamente mi ha assorbito......



...soprattutto perchè ho iniziato a leggerlo mangiando un panino porcinasenapecren da "Pepi S'ciavo" :-D 8) ....



...potenza dell'"amor per Trieste".....


Some day you will find me,
Caught beneath the landslide
In a champagne supernova in the sky
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Kyeldor ha scritto:soprattutto perchè ho iniziato a leggerlo mangiando un panino porcinasenapecren da "Pepi S'ciavo" :-D 8) ....
So che no taca qua e che xè OT ma ciapo el spunto.
Parlando proprio de 'Pepi S'ciavo' un mio colega e amico, dela minoranza, me fa: dir S'ciavo xè ofensivo! Pensa che più bel che saria se quel local se ciamassi 'Giuseppe lo sloveno'. Al che ghe go risposto: se el se gavessi ciamà cussì el gavessi za falì zento volte! El se ga risentì.
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

El nome ufficial xe Buffet da Pepi.
Che po el Pepi original xe morto ormai de ani anorum...


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Fabio Zubini i libri sui rioni de Trieste

Messaggio da babatriestina »

Fabio Zubini è morto in questi giorni, dopo una lunga malattia. C'era oggi il necrologio sul Piccolo. I funerali mi sembra domani. :(


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Fabio Zubini i libri sui rioni de Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Passando davanti a Nero su Bianco, in via Oriani, ho visto i libri di Zubini nuovi, nel senso di non usati, in offerta. Alcuni erano a 10€ (forse tutti, non ho controllato)

Se a qualcuno interessano...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Fabio Zubini i libri sui rioni de Trieste

Messaggio da Nona Picia »

Non proprio tutti, ma parecchi...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Libri”