Cultura

Libri de autori triestini o dintorni o su Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Cultura

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:
Nona Picia ha scritto:
babatriestina ha scritto:e chi te son "ti" per dir che xe sbaglià??
tanto per parità E "ti" chi te son per dir che xe giusto? :-D
difatti no digo mai "mi",
.
Perchè forsi el "ti" che te ghe ga rivolto a Piereto indicava proprio lui? :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cultura

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:
babatriestina ha scritto:
Nona Picia ha scritto:
tanto per parità E "ti" chi te son per dir che xe giusto? :-D
difatti no digo mai "mi",
.
Perchè forsi el "ti" che te ghe ga rivolto a Piereto indicava proprio lui? :-D
ma no, xe lu che doprava un "ti" che volevo saver chi che dovessi esser per gaver tanta autorità de dir che xe sbagliado
Meti i acenti dove che i te disi altrimenti te ciapi una clanfa, anche se per ti xe sbaglià.
nb go dovudo semplificar perchè el programma no accetta tanti quote un dentro nel altro


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Cultura

Messaggio da Piereto »

Con quel mio , " e ti chi te son? ", volevo solo segnalar che vivemo in una epoca in cui l'informazion apparentemente la la fa da parona. In realtà ricevemo dal sistema solo delle parzialità per cui semo, almeno mi, diventadi sai scettici su ciò che i ne propina e su quel che legemo. E semo pronti anche a aver el nostro punto de vista sui...accenti :P Almeno su questo argomento dovesimo eser liberi de ciacolar contandose ...monadele.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cultura

Messaggio da Ciancele »

Io vorrei chiarire la questione dell'accento su do e da. Anche googlando trovo che qualcuno scrive do senza accento, altri con accento e qualcuno sia con sia senza. Posso chiudere la mia parte dicendo che dà sempre con accento e do sempre senza? Grazie per una risposta.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Cultura

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ciancele ha scritto:Io vorrei chiarire la questione dell'accento su do e da. Anche googlando trovo che qualcuno scrive do senza accento, altri con accento e qualcuno sia con sia senza. Posso chiudere la mia parte dicendo che dà sempre con accento e do sempre senza? Grazie per una risposta.
DO sempre senza accento.

DA ghe ne xe tre, preposizione, 3^ persona indicativo, 2^ persona imperativo:

EGLI VIENE DA TRIESTE
L'AUSTRIA TRIESTE ALL'ITALIA
L'IMPERATORE DISSE AL SUO PRIMO MINISTRO "DA' TRIESTE AGLI ITALIANI BASTA CHE SE NE STIANO FUORI DALLA GUERRA"

P.S.: Le frasi sono a puro titolo di esempio; ogni riferimento a fatti e persone è puramente casuale ;-) :D


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cultura

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: .....
DO sempre senza accento.
DA ghe ne xe tre, preposizione, 3^ persona indicativo, 2^ persona imperativo:
EGLI VIENE DA TRIESTE
L'AUSTRIA TRIESTE ALL'ITALIA
L'IMPERATORE DISSE AL SUO PRIMO MINISTRO "DA' TRIESTE AGLI ITALIANI BASTA CHE SE NE STIANO FUORI DALLA GUERRA"

P.S.: Le frasi sono a puro titolo di esempio; ogni riferimento a fatti e persone è puramente casuale ;-) :D
Grazie a Son Piccolo Ma Crescerò per la sua informazione. Ora sono in grado di difendermi se qualcunio mi vuol dare "clanfa" in italiano. flag_ts flag_ts flag_ts


Torna a “Libri”