Renzo Rosso

Autori triestini famosi e no famosi, poesie, anche le vostre...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Renzo Rosso

Messaggio da babatriestina »

Anche stavolta farò una confession de ignoranza, e come sempre me la svela Claudio Magris:
giorni fa iera sul Corriere della sera un suo articolo dedicado a Renzo Rosso, a un mese della morte.
http://archiviostorico.corriere.it/2009 ... 0076.shtml
Qualchedun ghe ne gavea sentido parlar? a mi me iera sfuggido.. no al grande Claudio, inveze!
riporto solo el capel:
1926-2009 Omaggio allo scrittore de «Gli uomini chiari» scomparso un mese fa
La Trieste di Renzo Rosso città delle identità rimosse
Nella sua opera l' intreccio tra italiani, tedeschi e sloveni Oggi ci vuole molta tenacia per andare avanti: la nebbia s' infittisce sempre di più, in ogni momento hai il cuore in gola perché ti sembra di aver visto la sconcia sagoma della belva assassina. E tuttavia bisogna entrare nella nebbia e sconfiggere il toro Motivi Autore versatile nei temi e nelle invenzioni narrative, ha scritto romanzi, racconti e una rilettura dell' «Edipo»


El solo ricordo che ga sveiado in mi sto articolo xe el nome de un libro La dura spina, perchè me par de ricordarme sto nome de un spettacolo teatral, forsi ancora al distrutto Teatro Nuovo de via Giustiniano


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

go fato un giro in internet e vedo che el ga cominciado a scriver za nei anni '50 .... epur non lo conossevo gnanche mi :roll:


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Autori e poesie”