alberi morti

Flora carsica o che comunque se vedi a Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Rawa Ruska
ixolan
ixolan
Messaggi: 292
Iscritto il: gio 11 dic 2008, 18:55

alberi morti

Messaggio da Rawa Ruska »

Ma gavè visto davanti la coop de Domio? i li tira zo tuti e nisun disi niente!!!!

Rawa Ruska


Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

No i ga tempo de dir niente perchè xe de corer a casa a vardar qualcosa de inteligente in television! :twisted:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

devo confessar che no capita assai de "passar per Domio" se no se abita propio de quele parti! :-D :-D :-D :-D :-D
a casa nostra iera propio un wiz, perchè mio nono andava a Domio col bus de domenica e po ghe diseva a mio papà, Ben, se ti passi per Domio, ti me podessi dar un passaggio fin in città e mio papà lo trovava assai comico.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: alberi morti

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Polemiche in sti giorni per i alberi che i vol tirar via a Barcola.

Mi no so perché che i li vol tirar via, anche se le foto che go visto sul Piccolo qualche idea me la fa gaver. Dirò de più: i alberi che i ga taià (e i sta taiando) in via Rossetti i gaveva tuti el tronco dentro marzo quindi qualche motivo de ver paura ghe iera. E, sopratutto dopo un poco che i li gaveva taiai i li ga anche sostituidi con altri. Xe vero, un che i ga meso xe morto, ma anche quel i lo ga sostituido dopo un per de anni.

La sola critica, personalissima, che ghe movo xe che i ghe ga meso dei tigli. Co i xe in fior i ga un profumo che trovo fastidioso. E dopo i mola goce de resina sui auti in sosta.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: alberi morti

Messaggio da babatriestina »

La polemica xe per el pino storto...
i tigli a mi me piasi el profumo, po fa Unter den Linden, a berlin in tarda primavera se sentiva due odori: el profumo dei tigli e la spuza de fritto nel strutto. Ma po no dimentichemo che el tiglio ( lipa) xe el alberto dei sloveni... ghe demo sto contentin? ( Rofizal in un suo post dei primi tempi del forum diseva che in via della Cattedrale no xe tigli - eror! ghe ne xe un per grandiosi!- perchè i italiani no vol riconosser el tiglio sloven. Insoma polemica etnica anche sui alberi)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “La flora”