Riccio

le bestie del Carso, ma anche quele cittadine..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Riccio

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Visto che me ciolè in giro perché meto sempre foto de useleti, ogi cambio.

Come che vegnivo su per via Nicoletto D'Alessio, nota arteria de scorrimento per liberar la quale i vol far un tunel da via de l'Istria a via Costalunga ma le Bele Arti no ghe lo lasa far :D :wink: , me ga taià la strada, caminando co la fiaca, un riccio.

Immagine

Quando che el ga visto che lo fotografavo, el la ga molada in mezo ala strada (maceta in baso a siniostra) e el se ga sconto soto un'auto.

Immagine

Soto l'auto iera anche un gato, ma i se ga ignorà e dopo un poco el riccio xe vegnu fora de l'altra parte

Immagine

el xe andà verso un poco de verde

Immagine

e el se xe sconto in mezo.

Immagine

Go un problema: ma se un riccio ve taia la strada, porta pegola come un gato nero :evil: , porta fortuna o xe indiferente :D ? Vederemo i prosimi giorni; intanto me spiza la gola. :(

E adeso qualche notizia in più: no ste ciorveli in casa; intanto no so se se pol e poi un mio conoscente se ne ga ciolto uno che el ga trovà fora del porton; i fioi tante feste, ma no i podeva carezarlo perché el sponzeva, la moglie ghe ga dito o mi o lu, perché el spuzava, ma sopratuto per tuta la note el girava per la casa tegnindo svei tuti. E cusì dopo qualche giorno el lo ga liberà in Boscheto.

Go capì anche perché che se ne vedi tanti rulai dai auti. El caminava cusì pian, ma cusì pian, che el pareva una cagoia.

Qualche nota scientifica: mi lo go sempre ciamà porcospin, ma secondo wikipedia porcospin xe l'istrice, che xe un'altra roba; el suo nome scientifico, me lo ga dito lui mentre che lo fotografavo, xe Erinaceus europaeus e el ghe ga tegnù a sotolinear l'europaeus :D, senza confini insoma!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

In casa no, ma in giardin me piasessi averghene! una sera in giardin de una mia amica , zona Sottolongera, go visto una roba che me pareva una pantigana, e inveze a vardar meo iera un riccio! 'ssai più simpatico! par che , come che te disi ti, i convivi ben coi gati e inveze i finissi mal soto le auto. Ma no credo che ghe fazzi ben ale gomme de chi che li buta soto.


Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

Adoro i porcospini!
Ogni volta che ne vedo un per strada fermo la machina, lo ciapo e lo porto in mezo al verde al sicuro perchè me pianzi el cuor veder tuti quei mastruzadi...
La scorsa primavera ne go trovado uno veramente picio, grande meno dela testa dei mii gati come podè veder: lo gavemo svezado tignindolo al sicuro in giardin e quando che el ga voludo el ze andado in zerca de ventura per conto suo. Penso che adesso el sia de qualche parte sul monte Hermada...
Immagine

Immagine
A ogni modo dubito che i spini de ste bestiuze possi far danni ai pneumatici:
magari podessi, visto che tanti s*****i quando i li vedi li investi aposta! :twisted:


serenutis
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 68
Iscritto il: gio 27 set 2007, 15:28
Località: Verona

Messaggio da serenutis »

che cocolo!
anche mi una volta ghe ne go salvà un che stava traversando la via cantù per andar in cità. mi lo go riportado in vila giulia sponzendome tute le man ma dopo me xe vegnudi i sensi de colpa: e se ghe go sbalestrà tuti i sistemi de riferimento e lui no sa più 'ndove ch'el xe? come el fa a orientarse dopo eser stado prelevà e portado in machina in un altro logo?


"I get up. I walk. I fall down. Meanwhile, I keep dancing." - Rabbi Hillel
Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Cocollissimi, i porcospini!
In giardino dei miei (un picio giardin ma che confina con altri giardinetti) ghe ne xè un paio...
Purtroppo è vero che se ne vede tanti schiacciati dalle auto, anche qui :(
(no rivo a creder ch qualchidun possa tirarli soto le riode aposta :( )


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

Tirabaralla ha scritto:(cut) (no rivo a creder ch qualchidun possa tirarli soto le riode aposta :( )
Credime, lo go visto far, del resto i lo fa anche con i gati o con le bisse che traversa la strada.
Ciaro che un discorso xe quando i te taia la strada al improviso e no se pol far niente per evitar, ma certi s*****i devia l'auto aposta per passarghe sora... :twisted: :twisted: :twisted:

Serenutis, el porcospin ga tuti i mezi per podersela cavar nel suo ambiente naturale anche se te lo sposti (e comunque sempre meio che star in mezo a via Cantù!).
:-) L'unico problema xe in primavera quando se ris'cia de separar la mama dala cuciolada: alora ghe vol star 'tenti!


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

:'-(


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Anche nel nostro giardin gira ogni tanto un famigliola de ricci sopratuto de note.
Tanti, ma tanti ani fa (circa 40), gavevimo un can lupo che de note ga taca a baiar come un mato, roba che de solito no'l fazeva mai. Sicome che no'l smeteva se gavemo alzà per andar a veder: el la gaveva co' un 'porcospin' che per protegerse el se gaveva fato a bala, e lu gaveva el naso tuto sponto!
El can dei nostri vicini iera un can de cacia e el saveva come far verzer un porcospin serà a bala: el lo ga voltà cola schena in zo e la panza per aria; la bestiuza messa a bala ga el museto col naso sconto nela panza tra le zatine.
Ben el can dopo gaverlo voltà el ghe ga fato pipì adosso e el porcospin per poder respirar ga dovudo verzerse......

ciao
sum culex


Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

sum culex ha scritto:(cut)Ben el can dopo gaverlo voltà el ghe ga fato pipì adosso e el porcospin per poder respirar ga dovudo verzerse......
(cut)
Xe el trucheto che de solito dopra le volpi


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Riccio

Messaggio da Zigolo »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Qualche nota scientifica: mi lo go sempre ciamà porcospin, ma secondo wikipedia porcospin xe l'istrice, che xe un'altra roba; el suo nome scientifico, me lo ga dito lui mentre che lo fotografavo, xe Erinaceus europaeus e el ghe ga tegnù a sotolinear l'europaeus :D, senza confini insoma!
No voio solevar questioni geopolitiche :lol: ma qua semo proprio sula linea de separazion fra Riccio europeo (Erinaceus europaeus) e Riccio orientale (Erinaceus concolor), anzi qua a Trieste gavemo zà l'orientale, che se distingui dal precedente per la parte inferiore sai più ciara, quasi bianca.


Avatar utente
LupoDellaDolina
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 39
Iscritto il: dom 4 mag 2008, 18:49
Località: T.L.T.

Messaggio da LupoDellaDolina »

Lugara ha scritto:Adoro i porcospini!
Ogni volta che ne vedo un per strada fermo la machina, lo ciapo e lo porto in mezo al verde al sicuro perchè me pianzi el cuor veder tuti quei mastruzadi...
idem anca mi fazo la stesa roba! :wink:


trieste no sarà mai taliana!
Avatar utente
LupoDellaDolina
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 39
Iscritto il: dom 4 mag 2008, 18:49
Località: T.L.T.

Messaggio da LupoDellaDolina »

Lugara ha scritto: ma certi s*****i devia l'auto aposta per passarghe sora... :twisted: :twisted: :twisted:
TESTE DE GRAN CA***!


trieste no sarà mai taliana!

Torna a “La fauna”