Cervi a Prosecco

le bestie del Carso, ma anche quele cittadine..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8684
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Cervi a Prosecco

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Go vardà un poco e me par che nessun abbi mai parlà de quel campo che se a Prosecco tacà dei mobili Elio e dove che xe sempre cervi e caprioli che pascola; se me son sbaglià, spostè pur.

Qualche volta, se gavemo qualche stock de pan duro e no savemo dove andar a perder un'oreta, andemo a portarghelo a quele bestie che xe là (devo dir che, anche se el spazio xe grande, veder la rede tuta intorno e ste bestie che te cori drio invece che scampar, come che doveria eser, un poco me fa tristeza).

Semo andai oggi. Ghe iera i soliti cervidi (no steme domandar se xe caprioli o cervi, no so, no so come che se fa a distinguerli e se qualchedun me insegna, grazie)

Immagine

Immagine

qualche cavra che no go fotografà, due conigli, un in mezo alla merda dele cavre

Immagine

e un stravacà un poco più in là

Immagine

Ghe iera anche una scrofa, rosa come nei film de Walt Disney, e la iera cusì grande che la definiria sovrabbondante

Immagine

e poi ghe iera una specie de galine strane che me piaseria saver che bestie che xe, se qualchedun le conosi

Immagine

Detto questo, me savè dir cosa che fa la ste bestie? i le aleva per dopo coparle e far carne rosta o i le tien là vita natural durante? E come le ghe riva là?


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Cervi a Prosecco

Messaggio da AdlerTS »

sono piccolo ma crescero ha scritto:
Detto questo, me savè dir cosa che fa la ste bestie? i le aleva per dopo coparle e far carne rosta o i le tien là vita natural durante? E come le ghe riva là?
Me son sempre chiesto anche mi... la a do passi xe un bon ristorante. :-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Xe daini e cervi (la prima foto xe 3 FF de daino e la seconda xe una F de cervo).

I xe de Elio Strolego, propretario del mobilificio, che pararia che sia sai passionà de bestie (una volta ghe iera anche diversi rapaci nele voliere che xe dentro, adesso no so). Dovessi essere bestie recuperade - magari feride o solo stremide - che po le tien là, e magari dopo se riproduci.

Questo xe quel che go savù ani indrio, quindi me se sentiria de escluder che le va a finir in pignata.

Le bestie de l'ultima foto xe qualche specie de faraona.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

su daini, cervi e femmine no so, ma fra masci de capriol e cervo, una volta visti i corni ( tecnicamente : palchi) no se pol sbagliar, i cervi li ga assai più grandi!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Ocio comunque che un certo periodo de l'ano i mas'ci i corni li perdi!

Comunque xe giusto quel che te disi sula diferenza de dimensioni fra cervo e capriol, anche perché el capriol se ferma comunque a tre punte.

El daino inveze ga corni più grandi, disemo in proporzion come el cervo, ma li ga palmadi. Inoltre in schena el ga macete bianche (che nei cervi e caprioi xe solo nei cucioli) e el dedrio ga quel disegno bianco e nero che se vedi ben nela prima foto.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8684
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Grazie, go controllà e xe proprio faraone!

I cervi iera tutti senza corni, ma ghe ne iera uno bel grande e con due bernoccoli in testa; penso che sia la stagion in cui i ghe vien fora de novo.

Paolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ben, semo contenti tutti che no i xe allevai a scopo gastronomico. anche se ve confesso che mi qualceh volta spezzatin de capriolo lo go magnado volentieri..
per i corni, sì, so che i cressi in primavera, i xe al top in autunno e po i casca. Ma che fine i fa una volta cascai? no go mai sentido parlar de ingrumar corni de cervi.. e se me domandè come che so, ben, se parlava de un'altra parte, papà iera cacciator e andava anche a caccia al cervo e al capriol, povere bestie! e a casa mia gavevo un gruppo de trofei. Morto papà, co go traslocato, go salvado due per ricordo e tuto el resto go regalado a amici che ga casa in montagna e che ghe piasi sta roba..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

babatriestina ha scritto:Ma che fine i fa una volta cascai? no go mai sentido parlar de ingrumar corni de cervi..
Xe dificile trovarli, pa pol suceder.

Mi no go mai trovà, ma mio nono, che come te disevo anche lu iera caciator, una volta ga trovà un de cervo a tre punte. Gnanca quel no go salvà.


zippole
naufrago
naufrago
Messaggi: 5
Iscritto il: ven 25 apr 2008, 1:12

Messaggio da zippole »

babatriestina ha scritto:ben, semo contenti tutti che no i xe allevai a scopo gastronomico. anche se ve confesso che mi qualceh volta spezzatin de capriolo lo go magnado volentieri..
Parola de un ristorator che conosso:
"Se no te conosi, no fidarte dela cosideta selvaggina: ti te pensi che un capriolo sia sta' catura' per dartelo in piato (e il prezo in proporzion), ma in realta' gavemo i baratoli de sugo de capriol, tuta roba industriale"

Per le bestie de prosecco.. purtroppo mia morosa ga la fissa de andar a darghe de maniar. Pena se accumula un poco de pan la xe tuta contenta.. mi inveze sicome i me fa tristeza stago in auto stravaca' spetandola. Me par de aver notado che la popolazion cambia parecchio nel tempo. I adulti se riduci de numero spessissimo, con un ricambio de numerosi giovani (no so se nati in loco o meno.,. ma no so perche' le femine non me le vedo partorir la' spesso. Tanto piu che no go mai visto una gravida..).
Anche mi go senti' che Elio gaveva sta pasion.. ma vedendo da lontan el tetto della villa e i autini che pasa per de la', sospetto ghe sia anche pasada da tempo :roll:
[/pessimistic mode off]


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

zippole ha scritto:
babatriestina ha scritto:ben, semo contenti tutti che no i xe allevai a scopo gastronomico. anche se ve confesso che mi qualceh volta spezzatin de capriolo lo go magnado volentieri..
Parola de un ristorator che conosso:
"Se no te conosi, no fidarte dela cosideta selvaggina: ti te pensi che un capriolo sia sta' catura' per dartelo in piato (e il prezo in proporzion), ma in realta' gavemo i baratoli de sugo de capriol, tuta roba industriale"
in effetti, in ristorante magno a volte, ma go fato a casa con la polpa de capriol surgelada,e quela no xe sugo sintetico! go ciolto anche i sughi de capriol surgelado,a volte...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Mi go fato qualche volte el capriol, ma no lo magno volentieri. Gavevo un amico cacciator che me dava un toco e qualche volta compravo surgelato. I sughi, surgeladi o in scatola no li go mai ciolti.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Zigolo ha scritto:
babatriestina ha scritto:Ma che fine i fa una volta cascai? no go mai sentido parlar de ingrumar corni de cervi..
Xe dificile trovarli, ma pol suceder.
:wink:
Allegati
corno.jpg


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

trovai in giro per la natura o cascai de qualche trofeo de caccia? :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Capriolo, naturalmente


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:trovai in giro per la natura o cascai de qualche trofeo de caccia? :-D
Lo ga trovado el can de un mio amico vicin Prosecco.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8684
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ieri semo andai a scarigar un poco de pan duro e oltre al cervo

Immagine

e a tanti altri cervidi che no meto, ghe iera un simpatico coniglio che se meteva in pie co l man giunte spetando de magnar

Immagine

Per la prima volta, poi, go visto quele che me pareva anatre, probabilmente domestiche

Immagine

Immagine

e oche meze grige e meze bianche

Immagine

Una de queste iera un poco particolar

Immagine

col beco diverso da tute le altre (la me pareva quasi una via de mezo con un cigno, ma Zigolo o Vetritter ne dirà de più)

Immagine


VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Messaggio da VetRitter »

paso subito la bala a Zigolo, me intendo solo poco de poli industriai e cusinai...
ben cusinai.
saluti


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

devo dir che a mi de ste foto el più simpatico go trovado el coniglio: ghe gavè dado pape? mi coniglio me rifiuto de magnar, i me par cussì cocoli de vivi.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

No, gnanche mi me intendo de anitre ornamentali. Te posso dir che la seconda xe una de quele che vien comunemente ciamade anatre mute e che la terza rivela chiaramente la sua origine dal'oca selvadiga (ma grigia o lombardella? boh?); comunque xe un missiòt :?


Franco
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 214
Iscritto il: mar 4 nov 2008, 12:21

Messaggio da Franco »

zippole ha scritto:Parola de un ristorator che conosso:
"Se no te conosi, no fidarte dela cosideta selvaggina: ti te pensi che un capriolo sia sta' catura' per dartelo in piato (e il prezo in proporzion), ma in realta' gavemo i baratoli de sugo de capriol, tuta roba industriale"
Pol andar anche assai pezo... :'-(

I me gà contà che una volta, su in Friul, ghe iera un ristorante famoso per el capriolo...
Finchè una volta no xè andà magnar là un veterinario...
Che, vardando cos'che el gaveva in piato, el se gà insospetì...
El gà ciamà el NAS...
E i gà trovà i frigoriferi pieni de CANI... :'-(


[url]http://carsosegreto.blogspot.com/[/url]

Torna a “La fauna”