un ragno

le bestie del Carso, ma anche quele cittadine..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

un ragno

Messaggio da sum culex »

Forsi Voi come fauna intendevi altro; mi ste due bestie go. Xe vecissime diaposiitive che go tirà su col scaner e che go tentà de refar almeno un poco.
Feme el grande favor de contentarve e diseme cossa che ve par anche de quela de l'orchidea che però iera reccente e in digitale.
Sta volta un RAGNO: intiero e solo la testa dove che se pol contarge i sui oto oci.
La prossima mando un scorpion.
Se fa schifo questo el prossimo no sarà de meno.
Ciao
sum culex
Allegati
ragno 1.jpg
ragno 2.jpg


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Bleahhhhhh!!! :evil: :evil: :evil:
i me fa propio schifo! soffro de arachnofobia, se te continui con ste bestiaze no posso gnanca verzere el topic- risparmime el scoprion te prego, piutosto bacoli!!!
( no so chi dei mii amici naturalisti diseva che Sioriddio ghe doveva piaser tanto i bacoli, che el ghe ne ga creado tante varietà :-D )
la ophrys inveze xe belissima: per mi, più ophrys, farfalle, useleti e risparmime i ragnazzi (e ancora questo qua xe meno orendi de zerti che go visto de altre parti..)


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

le bestiazze

Messaggio da sum culex »

:( :( :( :( :(
Cara 'baba triestina'
me dispiasi, ma el scorpion lo go za mandado prima de leger la tua risposta; co te stavi scrivendo mi stavo za mandando. Perdonime! :'-( :oops: :'-( :oops: :roll:
No sta guardar se proprio no te pol.
Ciao
sum culex


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

In efeti bel no 'l xe (facile che 'l dixesi la stesa roba anche lu a veder una mia fotografia ;-D) pero` la foto la xe sai interesante ... no gavevo mai visto i oci de 'l ragno :-)

Grazie :-)


Ciau

Franco


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

de ragni parlando....
vardè questo, i oci xe diversi, e sul corpo el se porta tuta la discendenza.... ghe ne xe una marea.

Immagine

mi sto qua lo go trovado in uficio, ma se lo vedi speso in carso.-
Allegati
ragno.jpg


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Per poco no vomito :P
Desso de quale discussion zirar al largo!!!!! :x


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
granzo

Messaggio da granzo »

Ma che delicate che se signore :lol: ...poste` pur tuti i ragni che vole`, no i me fa schifo...almeno fin che i resta in foto :lol: .
Comunque devo dir che ai ragni me son un poco abituada e a meno che no i sia grossi e pericolosi, li ciogo anche in man. Co' iero picia mio papa` me ordinava de netar e meter a posto el box...la si` che iera una marea de ragni: quei co' le zate longhe....odiavo i ragni e odiavo far quel lavor proprio perche` ghe iera tuti 'sti ragni e una quantita` incredibile de ovi. Insoma, dei ragni no 'rivavo mai a disfarme... :roll:
Beh, 'desso qualche ragno me xe anche simpatico e lo lasso viver tranquilo nel suo cantonzin a casa mia :-D ....pero` no xe vero che i xe dei gran lavoratori e che i se magna i mussati, forsi i mii ragni ga altri gusti :lol: .


Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

granzo ha scritto:Ma che delicate che se signore :lol: ...poste` pur tuti i ragni che vole`, no i me fa schifo...almeno fin che i resta in foto :lol: ....
Per una volta tanto 'ndemo d'acordo.

Eco un altro dei nostri amici. No stemo a dimenticarse che senza de lori, no ghe saria 'bastanza DDT nel mondo per controlar i inseti. Dove che xe tropi ragni, i usei li tien in numero giusto....Insoma lassemo la natura che la fazzi quel che la ga de far....

Immagine


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

ragni

Messaggio da Nona Picia »

caro bilbo,

ho visto ogi el tuo schifosissimo ragno, anche oiù schifoso de quel de culex
Dove te lo ga trovado? Te cominci a imitarlo ?

Ciao ciao nonapicia :? :? :? :? :?


granzo

Messaggio da granzo »

Bel ragno quel de capuzi garbi :-D ...complimenti :-D


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Capuzi garbi ... ma te se lo ga trovado a caxa cuel ragneto? ... te ga campagna a rente de la` de ti?

Ciau

Franco


Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

ffdt ha scritto:Capuzi garbi ... ma te se lo ga trovado a caxa cuel ragneto? ... te ga campagna a rente de la` de ti?

Ciau

Franco
No, no :-D , con quela grossezza no lo voleria dentro. Ma sti ragni, huntsman, i xe bastanza, anzi 'ssai comuni qua. No i fa le ragntele e come che se li vedi i xe groseti. A volte i morsiga, ma per quanto el morso xe un poco doloroso no i xe pericolosi. I funnel web inveze......

Devo ameter che mia moglie no ga tropa simpatia per i mii amici aracnidi, e co la vedi un che per ela xe tropo grosso, lo ciapo, senza farghe mal, e lo meto fora.

Per la seconda domanda, si, stemo in una citadina de campagna, ma piu` che altro gavemo giardini, davanti e fora dela casa, che atira usei (anche perche` ghe dago de magnar) e ogi specie de inseto (anche se i ragni no xe inseti, i ga 8 gambe).


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Sa ... i ragni che xe cua de noi no i me fa nisun problema, ma i xe pici ... se me trovasi un come cuel sora de 'l rodolo de la carta igienica no restasi impasibile ;-D

Una volta go trovado a caxa un geco e go ciapado paura ;-D fin che no go capido che iera un geco iero per bon preocupado ;-D

Te sa come el xe rivado fin la` el tuo ragneto ?

Ciau ciau

Franco


selvadigo
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 36
Iscritto il: ven 25 dic 2009, 11:52

Re: un ragno

Messaggio da selvadigo »

go visto che le siore de sto forum le se sai amanti dei ragni,alora ciapo l'ocasion per meter anche mi qualche foto de ste belisime creature.No so come che i se ciama, ghe laso ai esperti el compito de catalogarli.
Immagine
Immagine
Immagine
Immagine
Immagine
Immagine
e per finir varde' che beleza sta ragnatela
Immagine


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: un ragno

Messaggio da Bilbo »

bellissimi sti scatti....


Bye '73 de Roby.-
selvadigo
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 36
Iscritto il: ven 25 dic 2009, 11:52

Re: un ragno

Messaggio da selvadigo »

grazie bilbo, visto che te piasi i ragni te meto i ultimi tre che go.
Immagine
Immagine
Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: un ragno

Messaggio da sum culex »

Un altro ragneto che iera in giardin sule scalete dela veranda. Anche questo xè in special modo dedicado a babaTS :wink: :-D, perchè son dispetoso e so, da una sua precedente risposta, che i ragni no la entusiasma. :roll: :twisted:

Immagine


Immagine

ciao
sum culex


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: un ragno

Messaggio da mandi_ »

Ben, son autolesionista , ma ho fotografato anch'io un ragno

Immagine

Beh, insomma, quel che so dei ragni è che hanno 8 zampe, i fa paura, ,però ammiro il loro lavoro nel creare la ragnatela.
Immagine
Qui per me sto ragno sembra un ballerino che si muove con grazia tra i fili della ragnatela.

Come ultimo, aggiungo che ha avuto una vita breve, me despiase molto per i amanti dei ragni.

Mandi


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: un ragno

Messaggio da Nona Picia »

A me non dispiace..... :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: un ragno

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

LO confesso, le ragnatele che ho visto sinora, erano tutte piane: una trama di fili, spesso ben ordinati a formare una tela tesa, ed il ragno in un angolo, pronto ad aspettare.

Ieri ci ha colpito questa imponente ragnatela a forma di imbuto, quasi un nido col padrone in fondo al sacco

Immagine

Disturbato o incuriosito dalle mie foto, a un certo punto è uscito

Immagine

P.S. Lo so che i ragni non sono insetti, ma mi seccava aprire, tra le foto, una galleria per i ragni e quindi ho messo le foto nella galleria degli insetti. Perdonatemi.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “La fauna”