Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

e anche el Carso triestin che ghe sta intorno
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da Ciancele »

Go fato un post giusto cusì. Po volevo scampar ala posta e in farmacia e inveze, sensa voler, son cascà de link in link e go visto, anzi rivisto, una foto de Duin. Inveze de ‘ndar via, me go fato un cafè e go vardà de novo tuto. Specialmente el vecio castel, indove che mi iero più de 70 ani fa in bici con mio fradel. El filmeto de Sum Culex. E verso Monfalcone el Timavo con la sua aqua, che no sempre iera ciara. De istà batù de musati. Porto Picolo. A Sistiana ‘rivavimo in una oreta. Sensa mule meza ora, sula costiera. Me par de gaver za scrito una volta che par de eser a Amalfi. Ma a Amalfi ghe manca una roba, che no gavarà mai e cusì no pol far concorenza ala nostra costiera: la salita che porta ale sete sorele. Anca la mia putela se ricorda che più de zinquanta ani fa (1961? 1962?) se fazeimo là una de parsuto. Prima de zena. No voio eser patetico e ringraziar tuti quei che ga meso foto. Ma xe sta bel. Come che xe bel quando ogni tanti vardo foto che una cara forumista me ga mandà in privato. Solo par mi. O la barca in canal che me ga mandà Son Picolo. Tuti me ga fato un grando piazer. Bona sera a tuti.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da Nini Naridola »

Bravo Ciancele: tuto bel quel che te disi! Unica nota: in più de zinquanta anni le "Sette sorelle" xe diventade "Nove sorelle" se te intendevi la tratoria a Prosecco!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto: Bravo Ciancele: tuto bel quel che te disi! Unica nota: in più de zinquanta anni le "Sette sorelle" xe diventade "Nove sorelle" se te intendevi la tratoria a Prosecco!
Nini, te me meti in crisi. Iera sete o nove? Comunque xe quela. Prima 'ndavo anca con mio papà. Pasereta e strucolo de pomi.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da Nini Naridola »

Son sicuro che se ciama "Nove sorelle" (son stà a magnar la pizza un per de settimane fa). Anche mi me confondevo spesso con le 7 sorelle che xe quele - ciamade cussì da Mattei nel dopoguerra- compagnie petrolifere (chevron, Gulf, Texaco ... le altre no me le ricordo).


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da babatriestina »



"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto: Son sicuro che se ciama "Nove sorelle" (son stà a magnar la pizza un per de settimane fa). Anche mi me confondevo spesso con le 7 sorelle che xe quele - ciamade cussì da Mattei nel dopoguerra- compagnie petrolifere (chevron, Gulf, Texaco ... le altre no me le ricordo).
Ciao Nini Naridola. El problema xe che me go impuntà sule sete. Ma dopo quel che te me conti, no me credo più e penso che iera nove. Nove me sona meo de sete. Manco tropo tempo e no so gnanca quando che son sta l'ultima volta a Proseco. Almeno 20 ani fa. Ai mii tempi la pizza iera el sanduic de crudo. La parola pizza la go sentida par la prima vota ai primi ani dei sesanta. Un ristorante talian le fazeva. Po el mio bubez, intanto cresù, se ga meso a farle anca lu, a casa, in cusina, e no le iera pezo dele altre. No go podesto diventar amico dela pizza e magno pintosto una bela luganiga, tipo Cragno (ma solo tipo!), e son più contento. 'sta ultima volta no go magnà pizza ma insalata de canoce. Adeso le trovo anca. Bisogna che tento de farle. Co'la polenta. Bona note.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da Nona Picia »

Anche mi me ricordavo sete sorele a dir el vero, po' ho scoperto che la famiglia iera più numerosa.... :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da babatriestina »

Stazione di Duino Timavo dismessa, apparentemente
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da babatriestina »

Cartolina coll Paladini
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da babatriestina »

Gavevi notado che a Sistiana qualchedun ga piantado in giardin un larice? pianta de montagna..
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “I paesi carsici”