Le falesie e el sentiero Rilke

e anche el Carso triestin che ghe sta intorno
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Capuzi garbi ha scritto:Grandi e spettacolari come sempre Sum, ma 'agl'irti colli piovigginando sale' dovessi eser stada inserida sula sezion de San Martin....Scherzo.... :lol: :lol: :lol:
se te guardi ben le date, Sum la ga tirada fora prima del san Martin :-D :-D :-D quindi no podemo accusarlo de plagio :-D :-D :-D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le falesie e el sentiero Rilke

Messaggio da babatriestina »

Minaccia de serar el Rilke: dopo i tanti suicidi, i paroni, che xe i principi de Torre e Tasso e che lo ga affittado ( al Comun? al Provincia? a chi?) xe disposti a venderlo per 400- 500 mila euro. Ma se no i trova chi che compra, al 13 aprile che scadi el contratto i disi che i lo sera.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le falesie e el sentiero Rilke

Messaggio da babatriestina »

Due immagini del Rilke nel 1951, ovviamente non era largo come adesso e all'epoca al castello ci stavano gli Inglesi, non il principe di Torre e Tasso. Foto di mio padre.
Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le falesie e el sentiero Rilke

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto:Minaccia de serar el Rilke: dopo i tanti suicidi, i paroni, che xe i principi de Torre e Tasso e che lo ga affittado ( al Comun? al Provincia? a chi?) xe disposti a venderlo per 400- 500 mila euro. Ma se no i trova chi che compra, al 13 aprile che scadi el contratto i disi che i lo sera.
e difatti i ga serado.
E adesso i discuti come far per riaverzer, se qualchedun ghe lo compra, o ghe paga un affitto...
mah, mi no so...
fin che iera el principe Raimondo no iera problemi. po co xe subentrado el fio, prima el stava via e anzi pareva che el volessi andar via de Trieste, che no ghe interessassi più ( podemo forsi zercar e trovar qualche articolo in rede al rigirado). Po el ghe ga ripensado, anzi i ga averto el castel e xe deventada un'attrattiva turistica in più.
Ma mi me ricordo anche un altro episodio: no ricordo el anno esatto, ma a un'assemblea delel Generali, co i le tegniva ancora in sede, quindi parecchi anni fa, i gaveva proposto de meteri n Consiglio de aministrazion un "rapresentante dei piccoli azionisti". Ben, un pensa che i ciol un piccolo azionista acaso.. e inveze guarda caso iera proprio le principe Carlo de Torre e Tasso! imagino una maniera per ciaparlo dentro anche se in generali non doveva gaver investido ssai..

per tornar la sentiero, sì, mi lo go percorso un poche de volte e el panorama xe bellissimo. però... posso dirve una roba? de quando che i lo ga fatto novo, per mie le xe come un'autostrada pedonal! tropo largo, tropo comodo, tropi passamani... a mi me piasi i sentierini del Carso... gavemo panorami altretanto bei anche presempio sul sentiero dei pescadori a Aurisina ( vero, meno pianeggiante), altri tratti.. insomma me dispiasi ma no xe fra i mii itinerari preferiti. E anche tropo frequentado e el primo tratto strento col campeggio..

e.. dimenticavo.. come gavevimo fato a viver quando che el iera serado per lavori co i lo ga slargado?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Le falesie e el sentiero Rilke

Messaggio da Nona Picia »

Go leto stamatina che el comun de Duin ghe vol far cavar el sbaramento del sentier al'ingresso de Sistiana....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Le falesie e el sentiero Rilke

Messaggio da AdlerTS »

El Principe comuque ga sottolineado che non xe un problema de costi .... non el vol saverghene della responsabilità civile nel caso sucedessi qualcossa sul sentier. Me sa che non el ga tutti i torti.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Le falesie e el sentiero Rilke

Messaggio da sum culex »

Difati!
Che colpa pol gaver Lui se la manutenzion xè a carico de altri e po, se un vol suicidarse, come che xè zà sucesso, come te ghe pol ascriver al proprietario la colpa? Alora se un se buta zò, per dir. del pergolo de un condominio, tuti i cndomini o l'aministrator xè responsabili?
Xè una roba che no stà in pie!
ciao
sum culex


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Le falesie e el sentiero Rilke

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: ... a mi me piasi i sentierini del Carso... gavemo panorami altretanto bei anche presempio sul sentiero dei pescadori a Aurisina ( vero, meno pianeggiante), altri tratti..
No poso che darte ragion, ma sui sentierini del Carso no se vedi el panorama del golfo. Ma no se pol 'ver tuto. Però, per mia moglie, una visita a Trieste senza el sentier Rilke (e el pese al vilagio) no xe visita.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le falesie e el sentiero Rilke

Messaggio da babatriestina »

sentiero dei pescadori de Ausrisina, a picco sul mar. Sentier dela salvia de S Croce, sentiero n 1 ala vedetta Tiziana Weiss... tuti sul mar. No sule rocce a picco per suicidi, ma i panorami sul mar no scherza gnanca quei. Senza parlar dela frequentatissima napoleonica. Ma come gavemo fatto a viver co el Rilke xe stado serado per anni?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Le falesie e el sentiero Rilke

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto:sentiero dei pescadori de Ausrisina, a picco sul mar. Sentier dela salvia de S Croce, sentiero n 1 ala vedetta Tiziana Weiss... tuti sul mar. No sule rocce a picco per suicidi, ma i panorami sul mar no scherza gnanca quei. Senza parlar dela frequentatissima napoleonica. Ma come gavemo fatto a viver co el Rilke xe stado serado per anni?
Se me suicido, solo magnando pese senza ociai. Ciancele perisce trafitto da una lisca! :clapping_213:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le falesie e el sentiero Rilke

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

No xe solo question de suicidi, xe question anche de disgrazie. Se un parapeto de legno cedi e un svola de chi xe la colpa? Credo che el procurator dela repubblica meti el paron del teren tra i indagai senza pensarghe un atimo.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Le falesie e el sentiero Rilke

Messaggio da Zigolo »

Apprendo da una mailing list naturalistica che "solo una parte del sentiero è di proprietà della famiglia Torre e Tasso, i due estremi del sentiero a Sistiana e a Duino sono rispettivamente del comune e della regione, e dunque pubblici. Per godere del panorama senza entrare nel contenzioso tra enti e la proprietà privata, tutto da definire, si può accedere da uno di questi due punti e proseguire fino al confine di proprietà."


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le falesie e el sentiero Rilke

Messaggio da babatriestina »

el principe de Torre e Tasso ga vendudo a privati la parte de sua proprietà del Rilke: questi adesso strombazza che i lo metterà a posto in sicurezza... a mi me spuzza che ala fin fin i farà pagar el ingresso...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Le falesie e el sentiero Rilke

Messaggio da Nona Picia »

quel xe poco ma sicuro....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le falesie e el sentiero Rilke

Messaggio da babatriestina »

Oviamente dopo el tempo de sti post i ga riaverto el Rilke, con cartei e sugerimenti de star lontani del coston. Domenica un fià de sol
dicembre, zona al riparo, ultima campanula
Immagine

Immagine

Immagine

Immagine



de domenica el xe come un liston...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “I paesi carsici”