Sentieri del Carso: novi sentieri

e anche el Carso triestin che ghe sta intorno
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Sentieri del Carso: novi sentieri

Messaggio da babatriestina »

Par che in Carso no ghe sia abbastanza sentieri, adesso i devi gaver ciapado dei fondi UE per la valorizzazion dei sentieri, e cussì un poco i li metti a posto, i li slarga, i metti tabelle esplicative, o i verzi sentieri novi ( o semplicemnte i segnala in modo novo veci sentieri).
Oggi go percorso la Via Gemina, cussì pomposamnte denominada in memoria de una via romana che passava de queste parti, ma no la xe la stessa: in realtà, ve fazzo veder una tabella, la devi esser sponsorizzada delle aziende locali, perchè sotto ghe xe tutte le indicazioni per le aziende agricole, osmizze, ristoranti.. del posto:
Immagine
La finissi ala Grotta Azzurra de Samatorza:
l'ingresso del grotta
Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

a proposito de sentieri, novi e veci, in sti giorni i vendi abbinadi al Piccolo dei libretti sui sentieri del Carso. Go ciolto un per, no xe tanti sentieri e le notizie xe forsi meno de quei de Cannarella-Sfregola, ma i xe aggiornatissimi e con alegado un toco dela recentissima carta Tabacco . Se no gavè gnente sui sentieri del Carso, val la pena. ieri go percorso una parte de un de questi, e lo go trovado con tanti frequentatori ( m Goli), dove che de solito no xe anima viva.
Xe de dir che de un per de anni a questa parte, finalmente, sta vegnindo fora cartine ben fatte dei sentieri del Carso, che a causa dela maledetta guerra freda, del confin, etc, iera considerada zona militar e no se podeva far cartine.. adesso po co ariverà Schengen sarà de rifar de novo, perchè finalmente se comincerà a far i sentieri senza limitazioni de confin, almeno spero!


Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Re: Sentieri del Carso: novi sentieri

Messaggio da Lugara »

babatriestina ha scritto:Par che in Carso no ghe sia abbastanza sentieri, adesso i devi gaver ciapado dei fondi UE per la valorizzazion dei sentieri, e cussì un poco i li metti a posto, i li slarga, i metti tabelle esplicative, o i verzi sentieri novi ( o semplicemnte i segnala in modo novo veci sentieri).
Oggi go percorso la Via Gemina (cut)
Mi non posso che ringraziar chi ga slargà ma sopratuto masinà le piere dei sentieri tipo el Gemina e diversi altri là intorno: finalmente posso andar in giro a caval in certi posti senza dover star tropo sul'atenti che no el se fazi mal e adiritura posso trottar qua e là.
L'unico pericolo resta certi in bicicleta, che i riva sparadi al'improviso senza quasi che se rivi a sentirli...
Immagine
El Carso visto stando in sella xe meraviglioso in tute le stagioni, anche se mi più de tuto preferisso l'autunno. Xe incredibile la quantità de bestiuze che se riva a veder de vizin, molto più che andando a pìe!
Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

e mi dopo ingrumo le cacche dei vostri cavai e ghe le dago ale mie rose :-D


Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

Xe el concime migliore! 8)
Ma no meterle subito sule rose, se no xe tropo acido: fale prima "fermentar" sul teren cussì le cache (fiande) se decomponi e le diventa come una tera scura molto rica e nutriente. :-D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

el letame de mucca devi inveciar e fermentar, quel de caval se lo pol dar anche fresco!! :-D me ga spiegado i esperti de giardinaggio


Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

Xe che noi de solito metemo tuto in mucio in un campo nostro e ogni tanto andemo a servirse... fresco no lo go mai doprado, proverò.
GRAZIE!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

sempre sui "novi sentieri", de qualche tempo ghe ne vedo molti assai slargai. sarà contenti quei che va a caval, e ancora de più i ciclisti in mountain bike, anche se mi devo dir che me piaseva de più i sentierini, max mulattiere. Ma oggi go visto che i sta esagerando: qua semo sora Sgonico, un sentier che collega Sgonico col sentiero n 3 verso el confin, i ga slargado, taiado i alberi a lato, fato novi muretti, passa anche un trattor ( basta veder i segni de gomme per terra, e addirittura ghe xe i fossai de scolo del acqua.. veder qua sotto:
Immagine
qua el vecio sentierin xe largo come la Napoleonica, no volessi che sia el principio de una urbanizzazion e che sta roba porti a villette o altri insediamenti...
anche altri sentieri verso el Lanaro xe cussì slargai de recente, ma senza sti tochi de pavè. Una volta se diseva che iera el beton per le gip dei militari in zima al Lanaro ( a vegliar i sacri confini dela Patria, se mai vien el invasion russa...)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

a proposito de sentieri novi: passando in macchina per Slivia me ga parso de legger su un pal un sentiero 11. Go visto ben?
Su nissuna carta attual esisti un sentiero 11: nei anni Cinquanta iera segnado col 11 un sentiero S Croce Monrupino che ormai no i segna più de decenni.
E anche ocio, che el sentiero n 8 ( zona sotto l'Hermada) ga cambiado, nel senso che tochi che iera contrassegnai col 8 ormai ga perso quel segnalinee.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Sentieri del Carso: novi sentieri

Messaggio da babatriestina »

Domenica scorsa andando da Basovizza al sentiero n 3 mi son imbattuta, prima del bivio del 3, in un altro sentiero CAI segnato col numero 17: si stacca dalla rotabile verso il valico di Lipizza un poco prima del 3
Immagine
inoltrandosi nel bosco Igouza, e direi che non sia molto frequentato, visto che in un punto ho trovato un mucchio di abiti abbandonati, che a me sembravano tracce di clandestini
Immagine

prosegue nel bosco per larghi sentieri e prima o dopo ( ma io ho tagliato prima) confluisce nel 3
Immagine
Però... la mia recente cartina Tabacco dei sentieri del Carso col n 17 dà un sentiero da Draga S Elia a Pesek.. :?: :?: :?: :shock:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Sentieri del Carso: novi sentieri

Messaggio da babatriestina »

col numero 44 invece si indica un raccordo che da Basovizza va al numero3 ma rasentando il lato nord del bosco Igouza
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
luco813
ixolan
ixolan
Messaggi: 240
Iscritto il: dom 22 mag 2016, 2:32

Re: Sentieri del Carso: novi sentieri

Messaggio da luco813 »

Dove posso trovare gli anni di apertura di Via Commerciale, Via San Cilino-Alfonso Valerio, Salita Scala delle Vacche, Salita Bonomea, Scala Santa e Strada del Friuli?

Sto guardando le le mappe del catasto ed oltre ad essere presenti la Via Flavia e la Via Carniola (Basovizza-Postumia-Rakek-Lubiana) è segnata pure Salita di Contovello (Accesso storico Romano da Prosecco - Via Annia).
Inoltre è segnata la Postale per Vienna - Strada per Vienna aperta da Maria Teresa. Tra l'altro il percorso da Via San Michele a Largo Pestalozzi risulta sentiero.. mentre strada risulta Via San Michele-Via Bramante-Pondares e Molino a Vento.
dal Giardino Pubblico alla partenza della Strada Romana di Guardiella non esistono neppure sentieri dritti ma tracce.
Impressione è che quella Strada Romana non entrasse neppure a Trieste... ma costeggiasse l'altopiano fino a... boh... Prossecco?. Via Damiano Chiesa... non è neppure segnata, non esisteva.


Torna a “I paesi carsici”