Banne

e anche el Carso triestin che ghe sta intorno
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
zac
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 95
Iscritto il: ven 1 ago 2008, 21:30
Località: Trieste, Austria

Re: Banne

Messaggio da zac »

Certo che se el testo tedesco per la lapide de Burgstaller i lo faseva controllar forsi iera mejo.
Xe rivadi a far 3 errori in una frase.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Banne

Messaggio da babatriestina »

a Banne non mancano cisterne, questa è una non lontana dallo stagno. E' una foto dei primi giorni dle marzo scorso, da uan scheda difettosa recuperata in laboratorio
Immagine

non ho trovato data, e dietro è alquanto rovinata
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Banne

Messaggio da babatriestina »

Brutta notizia: lo stagno di Banne ( stari kal) da ieri è praticamente morto, qualcuno deve averci svuotato solventi e/o materiale oleoso uccidendo tutt a la fauna presente. Indagini.. mi foto del 8 marzo, due giorni prima della chiusura: c'era un giro di accoppiamenti di rane.. ora morti tutti, api, girini, tritoni, rane..
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Banne

Messaggio da Ciancele »

Baba mia, anca qua xe qualche deficente che ghe ciapa e el buta roba invelenada in giro specialmente par cani. Se ghe dago una piada al can o al gato, el ziga cain. Vol dir che anca le bestie senti el dolor. A 'sti disgrasiai bisognaria darghe anca qualche piada. Purtropo no i li ciapa mai.


zac
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 95
Iscritto il: ven 1 ago 2008, 21:30
Località: Trieste, Austria

Re: Banne

Messaggio da zac »

Qualchedun me ga contattado in privato per informazioni relative a Banne. Ghe go segnalado un libretto bilingue ora disponibile online.
Ve metto un link anca qua: https://www.trst.it/Bani/bani-banne/ond ... ri_vrh.pdf


Torna a “I paesi carsici”