Villaggio del Pescatore

e anche el Carso triestin che ghe sta intorno
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Chi sa? Mi no, ti sì?

Messaggio da rofizal »

Girando per el Carso (zona Villaggio del Pescatore, ma me par anche più vicin a Duino)) go trovado per tera ste incisioni (vedi foto). Le me par recenti, ma no rivo a capir che significato le pol gaver. Qualchedun ghe ne sa qualcosa?
Allegati
Strane incisioni
Strane incisioni


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Villaggio del Pescatore

Messaggio da rofizal »

Zercavo el castel del Pucinum (i resti) che no son rivà, per el momento, a trovar. Ma iera molto interesanti questi strati rociosi che forma un picolo dirupo verso la pianura sotostante. Credo sia l'ultimo prima de Monfalcon.
Allegati
Pc311255rid.jpg


Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Messaggio da cenerentola82 »

rofizal ha scritto:Girando per el Carso (zona Villaggio del Pescatore, ma me par anche più vicin a Duino)) go trovado per tera ste incisioni (vedi foto). Le me par recenti, ma no rivo a capir che significato le pol gaver. Qualchedun ghe ne sa qualcosa?
La soto xe sconto el tesoro dei gnomi del bosco. :wink:


[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Magari!! :-D


duralex
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 64
Iscritto il: lun 10 dic 2007, 12:08

Messaggio da duralex »

Dis Manibus con la crose? Nol me piasie, nol me piase per niente. Me da anda de monade esoteriche, ma preferiria esser in eror.


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

duralex ha scritto:Dis Manibus
Ah, eco cosa xe! Grazie!
Se fosi de epoca romana (go leto, dopo la tua spiegazion, che i usava molto ste iscrizioni) saria interesante, ma me sa che xe de epoca nostra: le incisioni xe molto nete, e quel buso in mezo a cosa servi? a meter dei fiori? un vaseto?
El posto xe comunqua bastanza vicin a dele case, ma anche a loghi storici e a trincee dela prima guera.

No so, se xe solo zogheti scemi no vedo alcun interese per la roba (no voio pensar a sete strane, saria caminar tropo con la fantasia), ma se fusi roba de un lontano pasato, magari rimesa "a novo" da studiosi... proverò a chieder.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Mi go visto una volta una piera con un buso quadrato in mezzo, e i me gaveva contado che iera una piera de altar de qualche cappella, e quel iera un posto per tegnirghe reliquie. Comunque, se xe dis manibus, xe una scritta pagana, e la contrasta con una crose cristiana, semprechè appunto no sia qualchedun de quei che fa sti trapolezzi.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
duralex
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 64
Iscritto il: lun 10 dic 2007, 12:08

Messaggio da duralex »

Ora che ghe penso, se la xe una piera tonda, la pol esser una macina da mulin. E magari DM più la crose vol dir "Che Dio bendissi el lavor de Dino Martinich mugnaio".


Austriacante
naufrago
naufrago
Messaggi: 2
Iscritto il: mer 7 mag 2008, 0:08

Messaggio da Austriacante »

- Formule. Da ricordare in particolar modo la dedica Dis Manibus, "agli dei degli Inferi", una formula frequentemente abbreviata D M che ricorda come il sepolcro sia divenuto proprietà degli Dei Mani e da loro sia protetto da eventuali profanazioni. Questa protezione sacrale tuttavia non doveva essere sufficiente se in molte iscrizioni sepolcrali gli eventuali trasgressori venivano, più prosaicamente, minacciati di multa.

DM xe la formula abbreviada de "Dis Manibus" appunto, una iscrizion sepolcrale usada dai Romani, a quando risali le incisioni de sta foto no saverìa proprio dir.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

[mod] Austriacante, go messo a posto un "quote" fora posto, spero de aver intivado le tue intenzioni [mod]


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Questa foto me par che la sia stada presa al Vilagio del Pescatore (a vardar el monte o la cava de drio, ma no me ricordo come xe el porticiolo). La xe datada 1969.
Se xe sbaiado (el logo) caso mai spostela.
Allegati
Foto<br />Autore: Rofizal<br />Data: 1969
Foto
Autore: Rofizal
Data: 1969


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Villaggio del Pescatore

Messaggio da babatriestina »

Castel Pucino devo trovar anca mi, ma go una piantina..
intanto ve mostro questa curiosità del Villaggio, ameno per mi xe nova:
pieno centro del paese, una galleria fra case
Immagine
ghe xe tanti tombini come questo
Immagine
e po ghe xe questo, senza alcuna marca

Immagine

se lo alza..
e...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Villaggio del Pescatore

Messaggio da babatriestina »

.. xe la Grotta del Villaggio del Pescatore!!
Immagine
:shock: :shock: :shock: :-D :-D :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Villaggio del Pescatore

Messaggio da Ciancele »

Go visto le foto de Baba Triestina del Vilagio del Pescatore. Dal 1968 andavo a Sistiana, de Castelregio, a magnar coze gratinate. Po i ga serà e no so come che son capità al vilagio del pescatore e co’ son a Trieste vado sempre a magnar là almeno do volte. Xe pasà qualche tempo, ma no tanto, de l’ultima volta, ma no me ricordo de ‘ver visto galerie o grote. Vado in auto e me fermo davanti el porton del ristorante e se vado a far do pasi, vado in spiagia e fazo el giro senza traversar el paese. De quando xe ‘sta grota e la galeria?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Villaggio del Pescatore

Messaggio da babatriestina »

xe la grotta n 545 del catasto regionale o 5842VG accatastada nel 1994 e detta Grotta nuova nel Villaggio del Pescatore
http://catastogrotte.fvg.it/?TYPE=raw&T ... 45&Slide=1
Coem ta ga visto dele foto, per un normale tombin per strada. Se no ne mostrava el prof Dolce..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “I paesi carsici”