Sentier N. 1 soto Aurisina ( Sentiero della Salvia)

e anche el Carso triestin che ghe sta intorno
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Sentier N. 1 soto Aurisina

Messaggio da babatriestina »

queste sono foto fatte in ottobre, allora
Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Sentier N. 1 soto Aurisina

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Semo andai a far due passi sul sentier dela salvia, ieri matina. Ne ga piaso sto controluce del castel de Miramar, circondado dei alberi e sul fondo, in sfumature de grigio, i monti. Condivido la foto anche se l'original iera sai più bel.

Immagine


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Sentier N. 1 soto Aurisina

Messaggio da Elisa »

Magnifica immagine. Apparente o reale immensità,....che il Castello sembra minuscolo.


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re:

Messaggio da Ciancele »

Franco ha scritto: lun 1 dic 2008, 22:50 Ieri son andà a farme due pasi soto la piova su 'sto sentier...
E son stà premià da un panorama speciale:

Immagine

Se le acque del Timavo (e, sai più indrio che quasi no se le vedi, del Isonzo) che se immetti nel golfo e che ga formà questa strana discontinuità in acqua, che sembra quasi segnada col compaso...
Ciao Franco, spero che te staghi ben o almeno no mal. Bela foto. Una squasi compagna la gavemo a Coblenza, dove che la Mosella va nel Reno. La Mosella ga aqua più scura e se vedi una riga drita, come tirada cola riga. A sinistra l'aqua squasi fangosa dela Mosela e a destra quela un poco più ciara del Reno. Anca noi fazemo caminade sui sentieri tra le piante de ua e po finimo in osmiza. Come premio.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Sentier N. 1 soto Aurisina

Messaggio da babatriestina »

Percorso oggi , dopo 3 gg di pioggia e con bora, che su questo sentiero non arriva. mare verdastro per le immissioni dei fiumi, Alpi in vista e si vedeva bene anche Lignano! foglie rosse un po' in ritardo, appena adesso

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “I paesi carsici”