carso:cossa se vedi da dove?

e anche el Carso triestin che ghe sta intorno
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
salvadanaio
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: lun 9 mag 2011, 20:24

carso:cossa se vedi da dove?

Messaggio da salvadanaio »

se podesi far una discusion stabilindo tuto quel che se vedi (paesoti, baie, punte, promontori, alture carsiche de qua e de là del confin, gruppi dele giulie e cime particolari, gruppi dolomitici, gruppi dele carniche, e cusì via ) da una qualche sommità, vedetta, sella ...

oviamente le domande le fa i curiosi poco sgai e le risposte le dà i sgai...

cominciasi mi co le domande: cossa se vedi de la vedetta d'italia in condizioni meteo ideali? son in dificoltà su un casin de robe: alture fin prebenico, alture da prebenico, giulie ...


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: carso:cossa se vedi da dove?

Messaggio da babatriestina »

Domanda no facile... anche perchè in condizioni de visibilità ideali de solito vol dir con una borazza tal che no se va su zime e vedette. Po saria anchew de tegnir conto, per certi posti, se ghe xe le foie sui alberi o no. In genere, vedetta Italia e vedetta Liburnia me sa che gabi circa el stesso panorama, averto verso el mar. Inconfondibile el Monte Cavallo, i vizini xe meno facili, ma dovessi essere el Col Nudo, el Crep Nudo, la Vacalizza.. i disi fin el Antelao ma no lo go mai riconossudo. Dele Giulie xe sempre riconoscibile el Canin.
Una volta, tanti anni fa, in Riva, dopo un temporal, go visto i soliti monti ma po iera cussì limpido che go visto una seconda fila de monti drio! mai rivisti cussi.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: carso:cossa se vedi da dove?

Messaggio da Bilbo »

risponderte cusi no so, però te poso meter do foro coi menti che se vedi da due punti de ts....per i nomi....fazi i altri..... :cartello_lol:


Immagine


Immagine


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
salvadanaio
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: lun 9 mag 2011, 20:24

Re: carso:cossa se vedi da dove?

Messaggio da salvadanaio »

grazie, intanto.
beh, una roba me par de capir, tute quele gobe morbide, verdi, da prebenico al m.nevoso meti in dificoltà un po' tuti ...

ma savè forsi se esisti un libro fotografico che descrivi i panorami in question?


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: carso:cossa se vedi da dove?

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

salvadanaio ha scritto:ma savè forsi se esisti un libro fotografico che descrivi i panorami in question?
Me par de aver visto una foto fatta dal Monte Carso con tutti i monti segnai, ma no me ricordo dove cha la go vista.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: carso:cossa se vedi da dove?

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto:
salvadanaio ha scritto:ma savè forsi se esisti un libro fotografico che descrivi i panorami in question?
Me par de aver visto una foto fatta dal Monte Carso con tutti i monti segnai, ma no me ricordo dove cha la go vista.
una me par de gaverla vista su un tabellon in Craso: se gavè pazienza forsi trovo la foto. ma cambia la panoramica. Sul Lanaro per esempio ghe xe una, ma sotto qualchedun ga scritto che no xe el panorama che se vedi de là. I panorami più completi per mi xe del monte san Leonardo, perchè el xe un dei primi e el xe abbastanza distanziado , per cui el Nanos e simili no coverzi el Tricorno/Triglav.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: carso:cossa se vedi da dove?

Messaggio da babatriestina »

Go trovado le foto del cartellon, le gavevo fatte de furia, in gita CAI, con gente che me se parava davanti, ma el tabellon xe ala Vedetta de Crogole e riguarda quindi quel che se vedi verso el mar, le Carniche e le Dolomiti drio:
go ritaiado un per de tochi dela foto, per mostrar, i va vardai un dopo l'altro, e i mostra i monti de sinistra a destra. ( mi le pale de san martin no me par de gaverle mai viste..)
ecco el tabellon e la parte coi monti
Immagine
la foto
Immagine

e el schema
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: carso:cossa se vedi da dove?

Messaggio da babatriestina »

del diagramma, go isolado i singoli tochi:
las Pale de san Martin
Immagine

la parte più nota, col Cavallo ( xe el stesso delle foto che ga messo sora Bilbo, xe i stessi monti, in version estiva e invernal)
Immagine


Immagine
La sporgenza fra el Duranno ela Cima dei Preti, dela forma, paressi el monte Raut, sora la Val cellina. Mi lo immaginavo più a sinistra, ma la forma xe caratteristica e se lo nota come el primo monte grande dopo le pianure. Una delle zime vizine dovessi esser el Resettum

Immagine
là del Cornaget e del caserine dovessi esser anche la Vacalizza.
( se volè ve metto a parte le foto della mia salita al Cornaget.. co semo andai suso e.. no trovavimo la zima! o meio, vedevimo quel che ne pareva la zima e se disevimo : ma qua xe III grado e la guida disi solo che I grado.. e difatti, la vera zima iera de l'altra parte! e iera quasi tutto sentiero)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
salvadanaio
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: lun 9 mag 2011, 20:24

Re: carso:cossa se vedi da dove?

Messaggio da salvadanaio »

grazie de novo dele foto!
mi me pareva de gaver visto le pale de s.martino dopo un lavon pazzesco, 24 anni fa, semplicemente perché se vedeva una sagoma picia picia picia picia picia mostruosamente a ovest tipo prua de nave (cima vezzana?), ma no la riconoso asolutamente nel schemin riportado. boh, gaverò ciapà fis'ci per fias'ci ...

i monti verdi a est sud est del confin continua a restar un ogeto misterioso ... :roll:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: carso:cossa se vedi da dove?

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ma come fa a esserghe tanta roba in meza tra el Pelmo e l'Antelao, che i xe un tacà a l'altro?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
salvadanaio
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: lun 9 mag 2011, 20:24

Re: carso:cossa se vedi da dove?

Messaggio da salvadanaio »

in effetti la val del boite xe bastanza larga e se te va su maps.google.it e te tiri una strica de ts a cima dei preti, prolungandola te ga l'antelao a dx e el pelmo a sx


Avatar utente
salvadanaio
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: lun 9 mag 2011, 20:24

Re: carso:cossa se vedi da dove?

Messaggio da salvadanaio »

anzi, visto che te piasi zogarte con google maps, go provà a veder se le striche ardi o no ardi. par che ardi bastanza


http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 60e545d119


Avatar utente
salvadanaio
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: lun 9 mag 2011, 20:24

Re: carso:cossa se vedi da dove?

Messaggio da salvadanaio »

:arf2_140: me par evidente che no go capì come se inserisi un url


Avatar utente
salvadanaio
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: lun 9 mag 2011, 20:24

Re: carso:cossa se vedi da dove?

Messaggio da salvadanaio »

anzi, se podesi sceglier ad esempio una vedeta, meterghe su un segnaposto e dal segnaposto tirar un mucion de striche !
...me riferiso sempre ale mape de google


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: carso:cossa se vedi da dove?

Messaggio da babatriestina »

salvadanaio ha scritto::arf2_140: me par evidente che no go capì come se inserisi un url
i url se evidenzia de soli, no ocori meter tag. Ghe xe comunque el tag URL. El link button xe per colegar una parola col suo link, te metti el link button, po la parola, una virgola, el indirizzo e te seri el link button
Nel nostro caso vien cussì


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “I paesi carsici”