Segnale fisso di mira

e anche el Carso triestin che ghe sta intorno
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Segnale fisso di mira

Messaggio da sum culex »

Fazendo una poassegiata sui sentieri tra Monte Grisa e l'Obelisco go visto sta frecia: son andà a veder.

Immagine

Ve meto la foto del cartelon he disi de cossa che se trata e che spiega tuto, cussì no ocori che fazo altri comenti.

Immagine

Questo xè el 'monumento'

Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Segnale fisso di mira

Messaggio da sum culex »

Immagine

El particolar dela zima

Immagine

Xè stai taiai diversi alberi, i tochi dei tronchi xè ancora per tera. I alberi xè stai taiai forsi perchè se lo vedi ancora e i lo coverzeva? A veder el color dele sezioni dei tronchi, sembra che i fussi stadi sani! A voi cossa ve par?

Immagine


Immagine

ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41457
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Segnale fisso di mira

Messaggio da babatriestina »

e se guardavi la sezion del Forum sui sentieri del Carso, quela sul te trovavi tuta la spiegazion ( e diria che xe là che se pol metter anche le tue foto..)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8728
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Segnale fisso di mira

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

No so perché che i xe stai taiai, ma xe in atto un sfoltimento dei pini sul carso per darghe spazio a alberi de tipo autoctono, come el carpino e la roverella. In tanti posti i ga taià e, a mi che iero perplesso, i me diseva, per la tranquillità de certi, che questo iera anche el progetto a lungo termine dell'Austria. No so se sia vero.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41457
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Segnale fisso di mira

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto: i me diseva, per la tranquillità de certi, che questo iera anche el progetto a lungo termine dell'Austria. No so se sia vero.
sì, come che spiegavo anche nel post sui boschi del Carso, co i ga cominciado a rimboschir i pensava de rifar subito cole piante originali del aboscaglia carsica, altifoglie etc e difatti alcuni dei primi boschi come el Porenta xe de quel tipo. Po i se ga accorto che el terren iera impoverido e che el solo bosoc che podeva ciapar e resister iera el pino nero. Ma con l'intenzion, una volta che se gavessi formado el sottobosco, de eliminar pian pianin i pini neri, che no xe autoctoni, lasando vegnir suso la boscaglia carsica. In più xe vegnudo fora nei ultimi decenni che el pino nero, nele zone meno fredde, verso la costa, xe facilmente preda dela processionaria perchè xe piante più deboli, e i ga smesso de lottar lassando che el pino nero resti nele zone dove che el vivi meio


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Segnale fisso di mira

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto:e se guardavi la sezion del Forum sui sentieri del Carso, quela sul te trovavi tuta la spiegazion ( e diria che xe là che se pol metter anche le tue foto..)
Mi go a provar a guardar con cerca 'segnale fisso di mira' perchè me pareva de ricordarme de gaver visto qualcossa del genere, ma la risposta xè stada negativa; per tanto go verto un argomento novo.
ciao
sum culex


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Segnale fisso di mira

Messaggio da AdlerTS »

Anche Franco scriveva qualcossa za nel 2009 :-)


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41457
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Segnale fisso di mira

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Anche Franco scriveva qualcossa za nel 2009 :-)
e che iera soto un altro titolo :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “I paesi carsici”