La mia Napoleonica per Mandi

e anche el Carso triestin che ghe sta intorno
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da Nona Picia »

Le rocce viste sulla Napoleonica, palestra di arrampicata per tanti giovani
Immagine
Immagine
e le rocce viste da Barcola
Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da Nona Picia »

Ancora da Barcola, pochissimo più su si vede il santuario di Monte Grisa, situato proprio sopra la Napoleonica
Immagine
Qualche panorama dall'alto...
Immagine
Faro e porto vecchio
Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da Nona Picia »

Immagine
Immagine
Il mitico sommaco
Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da Nona Picia »

Immagine
il treno sopra Barcola
Immagine
le "barchette in mezzo al mare"
Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da Nona Picia »

dei bei tramonti...
Immagine
Immagine
Ci sarebbero ancora le foto della nebbia, ma per i momento mi fermo qui....
Ciaooo Mandi!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2875
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da mandi_ »

Ma grazie grazie grazie!Cara Nona picia te sei en tesor de dona! Te m'hai fato veder quel che me son persa, a distanza!
Ades te digo cossa ho capì e ti correggime se sbaglio.
--Xe un sentiero senza troppe deviazion che possono mettere in confusione ? Cioè si può andare avanti senza rischiare di perdersi?
Nota che io (da me) vado spesso per sentieri in boschi intricati che conosco bene da anni e ogni tanto vedo biforcazioni che mi sembrano tutte uguali e se imbocco quella sbagliata povera me, anche se so sempre cavarmela.

--Mi sembra una strada che ha dei riferimenti ben distinguibili e precisi, per cui no se rischia de perderse.

--il panorama è incredibile : bosco e mare e pareti di roccia

--vista de Trieste dall'alto magnifica

--il mitico Sommaco... bellissimo

---i tramonti, sempre meravigliosi e sempre diversi


Bon, mi hai convinta che ce la potrò fare anche da sola a percorrere sta strada bellissima...

Ciao , grazie ancora da Mandi! :-D :-D :-D

(nota ben che l'anno scorso mi son trovata ad imboccare il sentiero con me marì, ma ho potuto percorrere solo 20 metri, perchè mi ha detto che il tempo era poco e rischiavamo di perderci... :evil: )


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41365
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da babatriestina »

mi permetto di ricordare che c'è già un


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da Nona Picia »

Cara Mandi, la Napoleonica è facilissima da fare....prendi il tram blu o la 4 se il poveretto è "per caso" di nuovo ammalato, scendi all'obelisco e il sentiero Napoleonica parte proprio sotto l'obelisco. Puoi arrivare se ti va fino a Prosecco, altrimenti torni indietro e riprendi tram o autobus

#Per babatriestina: lo so che c'è il thread (che parola dificile per mi) della Napoleonica....ma me son voluda sbizarir per invoiar de più Mandi :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia, le foto che te ga mandà me ga verto el cuor. E fato spander una lagrima (no Christi, lagrima de oci, vin no spando mai!) Con mio fradel e clapa gavemo fato rocia. Là me go anca spanto (sono caduto), ma senza bater la glava. Più tardi la go fata tante altre volte, anca con mia moglie gnoca. Sentai sule piere e vardar el mar. Noi andaimo a far el bagno ale Ginestre (1961!) e dopo el bagno andaimo dele sete sorele e farse un sanduic coi peveroni. Po’ co’ rivaimo a casa e no gavevimo più tanto apetito, mia mama dizeva: Povareti, el sol ve ga copà. Una mama no se contradisi mai, e mi no go mai contradito mia mama. Sentai sule piere e vardar le altre piere semo stai una volta anca nel 1961 a Forni di Sopra: in una man una struzeta con parsuto e ne l’altra una botilia de late. So che esisti anca altre botilie, ma cusì bonora de matina iera solo el late dele coperative. Mi consilieria a Mandi de meterse in cassa (scrivo con due esse per no’ sbaliar) (no de morto, de malatia!) e dir che la ga el burnout. Xe la malatia de moda. E per guarir far la napoleonica e petesismi de petes.


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2875
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da mandi_ »

Qualchedun tempo fa ha lanciato l'idea de far na specie de guida de Trieste, usando le foto veramente belle del forum.
Allora voi ovviamente non siete un'agenzia turistica :-D però ho notato che molti arrivano al forum per via di una foto particolare che intriga, e magari per le spiegazion tacade, de gente come voi che vive e ragiona su Trieste.
Alor mi penso che il gentilissimo regalo delle foto de nona Picia sia un ottimo regalo e spunto per chi come mi pensa de rivar a Trieste e sente voia de girarla un poco pu ala larga. Mi i primi tempi giravo solo vizin a piaza granda e le rive, perchè anche se le vosse foto xe bele, Trieste xe sempre na zità.
Se per voi tuto xe scontado perchè che vivè e savè come rivar en ogni buso, per altri no. Perciò dopo ste foto che m'ha guidà passo passo (compreso el tram da ciapar)me gusto pienamente la passeggiata e sarò in grado de farla da sola, magari.
Stesso discorso per Villa Revoltella. Ghe son rivada vizina, l'ho vista en tante foto e penso de saver anca el tram (11 no?)ma no son stada.
Dopo chiaramente xe el discorso storico, che nel thread della Napoleonica xe molto curà e interessantissimo. Voi savè quanto a mi me pias la storia e le prime volte son rivada a Trieste sol per quela.
Ma adeso, sta volta, ho fatto poche ricerche storiche e tanto girar per goderme Trieste come zità de oggi.E el mar.
Quindi ancora grazie, per averme dato la possibilità de deventar autonoma nel girar.Può esser comodo anche ad altri, conosser posti bei e fazili da rivarghe.

Per Ciancele: te penso sentà su quei sasi romantici e rampegà su le pareti, vardando en drio el mar.Fortuna che te gai la testa dura!

Ma te me spieghi cossa vol dir "e dir che te gai el burnout. Xe la malatia de moda. E per guarir far la napoleonica e petesismi de petes."

Burnout ? Petesismi de petes? :doh_143: Me son sforzada de capir, ma....

Ciao da Mandi


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41365
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da babatriestina »

Agli itinerari turistici cittadini ci sto pensando, magari in forma tematica.. però l'ho fatto sui sentieri del Carso: descrizione e foto.. non avevo messo la Napoleonica perchè non è fra le mie preferite: troppo frequentata, troppo lisciata, scarsa di fiori... se voglio un itinerario con panorama sul mare preferisco un po' più avanti, verso S Croce e Aurisina! sulla Napoleonica ho fatto qualcuna della poche facili vie di roccia..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41365
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da babatriestina »

La "mia Napoleonica" vent'anni fa: un amico esperto mi fece fare una via facile. Come vedete, assicurata dall'alto!
Immagine
lui invece saliva per primo..
Immagine
ci sono anche quelli che si esercitano in modo molto semplice: salgono di circa mezzo metro e percorrono orizzontalmente diversi metri..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto:La "mia Napoleonica" vent'anni fa: un amico esperto mi fece fare una via facile. Come vedete, assicurata dall'alto!
Immagine
lui invece saliva per primo..
Immagine
ci sono anche quelli che si esercitano in modo molto semplice: salgono di circa mezzo metro e percorrono orizzontalmente diversi metri..
Mi go una foto de mi in val Rosandra. A 30 centimetri de alteza, me ga fotogrfà mio fradel. Dopo el ga indrizà la foto e pareva che fusi a 3mila metri. Un'altra, quasi come la tua, inzinocià sule piere. Pareva una paretina de sesto superiore. Cosa che no se fa per imbroiar la gente! :cheezy_298: :cheezy_298:


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da Ciancele »

mandi_ ha scritto:Qualchedun tempo fa ha lanciato l'idea de far na specie de guida de Trieste, usando le foto veramente belle del forum.
Allora voi ovviamente non siete un'agenzia turistica :-D però ho notato che molti arrivano al forum per via di una foto particolare che intriga, e magari per le spiegazion tacade, de gente come voi che vive e ragiona su Trieste.
Alor mi penso che il gentilissimo regalo delle foto de nona Picia sia un ottimo regalo e spunto per chi come mi pensa de rivar a Trieste e sente voia de girarla un poco pu ala larga. Mi i primi tempi giravo solo vizin a piaza granda e le rive, perchè anche se le vosse foto xe bele, Trieste xe sempre na zità.
Se per voi tuto xe scontado perchè che vivè e savè come rivar en ogni buso, per altri no. Perciò dopo ste foto che m'ha guidà passo passo (compreso el tram da ciapar)me gusto pienamente la passeggiata e sarò in grado de farla da sola, magari.
Stesso discorso per Villa Revoltella. Ghe son rivada vizina, l'ho vista en tante foto e penso de saver anca el tram (11 no?)ma no son stada.
Dopo chiaramente xe el discorso storico, che nel thread della Napoleonica xe molto curà e interessantissimo. Voi savè quanto a mi me pias la storia e le prime volte son rivada a Trieste sol per quela.
Ma adeso, sta volta, ho fatto poche ricerche storiche e tanto girar per goderme Trieste come zità de oggi.E el mar.
Quindi ancora grazie, per averme dato la possibilità de deventar autonoma nel girar.Può esser comodo anche ad altri, conosser posti bei e fazili da rivarghe.

Per Ciancele: te penso sentà su quei sasi romantici e rampegà su le pareti, vardando en drio el mar.Fortuna che te gai la testa dura!

Ma te me spieghi cossa vol dir "e dir che te gai el burnout. Xe la malatia de moda. E per guarir far la napoleonica e petesismi de petes."

Burnout ? Petesismi de petes? :doh_143: Me son sforzada de capir, ma....

Ciao da Mandi

Dio, Mandi, te me fa la vita dificile. Petesisimi sta per gargarismi, de petes = de alcol. Volaria dir che bisogna trincar.
Burnout = burn out, cioè bruciato, distrutto. Xe la malatia dei diretori, dei atleti che no pol più e i ga bisogno de tanto riposo. Far la napoleonica vol dir veder piante, fiori, nasar (annusare) timo, origano salvadigo, veder el mar. Nutrimento par l'anima.
Testa xe el coco. Una pa'l coco vol dire una botta in testa.
Purtropo el dialeto trestin xe un dialeto dificile. Per pochi eleti. Ma fidite de noi che savemo tradur. :clapping_213: :clapping_213:


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2875
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da mandi_ »

Ma no, lTriestin no xe dificile!Dificile per mi xe rampegarme su quele pareti de roccia, anca picie o certi tochi de vita che te gai contà.
Beh, meio che no ve diga cossa avevo capì de : petesismi de petes :cheezy_298: e per fortuna i Triestini doc so che i riva in soccorso!

Ciau!


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da Zigolo »

mandi_ ha scritto: Burnout ?
Savevo che i gaveva sfutà el giogo de parole per darghe el nome a un local e me par de saver indove che el xe.

Però zercando ghe ne go trovà un anche in zona tua:

http://www.trentino.coop/index.php/ita/ ... aut-al-via

La nautica no c'entra gnente :lol:


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da Zigolo »

Errata corrige

sfrutà, naturalmente: sfruttato, approfittato di...


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da Ciancele »

Vara (Guarda, vedi) che noi cantaimo una canzon, naturalmente de betola, che diseva: E se po’ magnando el pes (pesce), un spin me va par tres (par tresso = per traverso), faremo gargarismi de petes. In una version meno finota, più negrona: inveze de gargarismi cantaimo petesismi. Petes secondo il nostro dizionarietto significa alcool in senso lato. Cioè di tutte le gradazioni, ma di qualità alquanto scarsa.


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2875
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da mandi_ »

Ciancele e Zigolo, no ste tradur troppo. Va ben che no podè saver cossa capim o no noi foresti...ma savemo destreggiarne, dai, e rider.
Comunque vardè che a scoltar i vossi consigli, la va a finir che se sbevazza :-D e me trovè rampegada sula roccia che canto "El tram de Opicina"...

Da noi, carissimi, i petesismi o similari xe quel che fa sol e sempre sol i omeni (mai le done) quando magna fasoi(devo proprio tradurre fagioli?) :twisted:
Quanto ala "moglie gnoca" de Ciancele ho pensà che voglia dire "incinta". Da noi se dis : "Varda che bela gnoca" per dir en bel toco de ragazza e nessun se sogna de dirlo parlando della propria moglie :? Se mai de quela dei altri... :evil:


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: La mia Napoleonica per Mandi

Messaggio da macondo »

mandi_ ha scritto: Quanto ala "moglie gnoca" de Ciancele ho pensà che voglia dire "incinta".
Bravo Ciancele che el ga la moglie incinta :-D :-D Mandi, la moglie gnoca vol dir moglie tedesca :lol:


Torna a “I paesi carsici”